צה"ל הדיח את הרב רונצקי בגלל שהדליף לבנט - סרוגים

צה"ל הדיח את הרב רונצקי בגלל שהדליף לבנט

הרבצ"ר לשעבר, הרב תא"ל אביחי רונצקי הוא קצין מילואים הבכיר שהודח מתפקידו אחרי שהדליף מידע סודי לשר נפתלי בנט, במהלך מבצע 'צוק איתן'.

author-image
צה"ל הדיח את הרב רונצקי בגלל שהדליף לבנט
  הודח מצה"ל בגלל הדלפות לבנט. הרב רונצקי (פלאש90)

הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ החליט להדיח מתפקידו קצין מילואים בכיר, לאחר זה הדליף מידע סודי ליו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט.

יוסי מלמן מפרסם היום ב'מעריב' כי בזמן מבצע 'צוק איתן' חשד שר הבטחון משה יעלון כי לשר בנט יש מקור מידע סודי המדליף לו פרטים בהם השתמש בישיבות הקבינט כדי לתקוף את התנהלות צה"ל. עיקר המידע שקיבל בנט נוגע להיקף המנהרות של החמאס והטיפול בהם על ידי צה"ל.

יעלון הורה לרמטכ"ל לפתוח בחקירה כדי לברר את זהותו של המדליף, ולאחר בירור החליט גנץ להפסיק את שרות המילואים של אותו קצין, ששמו לא פורסם.

מאוחר יותר פרסמו ערוץ 2 בטוויטר כי הקצין המודח הוא הרב אביחי רונצקי.

רשת טוויטר

הרב אביחי רונצקי נחשב ל'גורו' של בנט והוא הדמות הרבנית שמלווה אותו ואת איילת שקד עוד מימי מפלגת הישראלים, דרך ההחלטה לרוץ בפריימריז של הבית היהודי עד לנצחון בבחירות. בעידוד בנט, מונה הרב רונצקי לראש מנהלת הזהות היהודית, והוא משתתף בישיבות סיעת הבית היהודי למרות שאינו חבר כנסת.

שרים עזרו לחמאס

בנוסף, בשיחה עם כתבים צבאיים התייחס היום שר הבטחון להתנהלות השרים במהלך מבצע 'צוק איתן' שלדבריו גרמה "מחיר כבד" לישראל וסייעה לחמאס. לדבריו הביקורת הפנימית של שרי הקבינט כדוגמת ליברמן ובנט הביאה לכך ש"חמאס חשב שאנחנו קורסים ומתפלגים".

מילמן מוסיף כי יעלון ביקר את בנט שלדבריו לא ביקש לבקר ביחידות צה"ל במלחמה אך הרבה להופיע בשטחי כינוס ולהצטלם עם החיילים. "כל שר שביקש לבקר בבסיסי צה"ל ובשטח קיבל את אישורי. בנט לא עשה זאת", מצטט מילמן.

מדובר צה"ל נמסרו בתגובה: "לא נתייחס לשיח פנימי שמקיים הרמטכ"ל"

מלשכתו של השר נפתלי בנט נמסר בתגובה כי "ההכפשות האנונימיות מצד גורמים ביטחוניים-פוליטיים הן חוצפה השר בנט גאה בפעולותיו שהובילו למבצע המנהרות והצילו חיי אדם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לא אתפלא עם הקצין הבכיר הוא רונצקי התת כלום שפגע
בביטחון המדינה ולא בפעם הראשונה, מענין איך התת כלום | 16-09-2014 15:42
הגיע לדרגת תת אלוף שבקושי יודע לנהל את עצמו,אם זה רונצקי להעמיד את רונצקי וצר הקללה בניטיטו שעבר על החוק. הם הכי טובים בלגנוב דעת מכולם בפוליטיקה ובכל מקום אלה כנופית הערבעה רונצקי בנט שקד ועורבך.
2
רונצקי הנוכל פעם רמאי תמיד רמאי לעלות על מדים בעורמה
עילא רצינית להעמיד אותך לדין צבאי על קלבת חומרים בעורמה | 17-09-2014 7:34
לך שלח את בנטיטו הבטטה שלך שחוץ מלהתראיין בכל ערוץ וערוץ לא עושה כלום, אז באמת שאתר בשבע יצא לכותרות ויבלבל את קוראו ולא נותן שם למגיבים להגיב, מי מאמין לאתר בשבע לרונצקי בנט שקד ועורבך שהם רמאים נוכלים עם קבלות, רונצקי בעת מבצע צבאי עסק בהתחזות ולבישת מדים שלא כדין כאשר לא זומן למילואים, הכל עושה בנוכלות רמאות וגנבת דעת, הבדיחה הגדולה בנט חשף את איום המנהרות, חה חה חה ביחד עם רונצקי שחוץ מלנסוע מפה לשם ושם לפה אין לרונצקי הנוכל שום עשיה ושום הצלחה, כל מה שהשיג השיג בעורמה וברמאות ועובדה היא שהצבא לא האריך את שרותו כרבצ"ר שהיה הגרוע ביותר אי פעם, רק נוכל כרונצקי מסוגל לעלות על מדים שלא כחוק, צריך להעמיד את רונצקי לדין על לבישת מדים שלא כדין. רונצקי בנט שקד ועורבך הם פצצה מטקטקת לבית היהודי לציונות הדתית ולכלל החברה בישראל, זהירות מהחבורה הזו לפני שיהיה מאוחר מדי ומה שקרה במבצע צוק איתן מראה עד כמה הם מסוכנים האנשים הללו למדינת ישראל לחברה בישראל ובמיוחד לציונות הדתית שהביאו רק נזקים מיום שהשתלטו על הבית היהודי בעורמה בגנבת דעת ובקנית קולות מחרדים חסידי קרשנייעף ברחובות וכך גברו על אורלב ולא התבישו להיות שותפים להחרמתם, כך הכל עושים בדיוק כמו בצוק איתן שאין להם נלעברינים הללו שום הצלחה .