VOD

לוחם שמצא חנוכיה בעזה, מחפש את בעליה

מאור לביא שלחם בעזה משתף פוסט בפייסבוק שלו בו הוא צילם חנוכיה שנמצאה בשג'עייה: "אשמח להחזיר אותה לבעליה. לפי תחושת הבטן שלי היא נגנבה בשבת השחורה"

לוחם שמצא חנוכיה בעזה, מחפש את בעליה
צילום: צילום מסך מתוך הפייסבוק של מאור לביא

נס חנוכה: בזמן פשיטת חיילי צה"ל על בתים בשג'עייה, נמצאה חנוכיה שככל הנראה נגנבה מעוטף עזה בשבת השחורה.

מאור לביא לוחם שלחם בעזה, כתב בפייסבוק שלו: "בדיוק לפני שבוע, נר שביעי של חנוכה, יצאנו לפשיטות על כמה בתים בסג'עייה לחפש מודיעין וכו..

באחד מהבתים היה מודיעין על בית של מחבל ("בית פעיל") ובאמת נמצא שם נשק מתחת למיטה, מדים ציוד לחימה, דגלים של פת"ח ועוד.

(צילום מסך מתוך הפייסבוק של מאור לביא)

בין כל ההריסות של חדר השינה בצבצה לה החנוכיה הזאת בשידה ליד המיטה. אשמח להחזיר אותה לבעליה. לפי תחושת הבטן שלי היא נגנבה בשבת השחורה.

כמובן שזכינו להדליק איתה את הנר השביעי והשמיני בתוך סג'עייה. אם למישהו יש קצה חוט למי שייכת החנוכיה אשמח לשמוע. 0528389270 מאור. אשמח לפרסום בעיקר בישובי העוטף", כתב.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

21
16
חיה
22.12.23

חנוכיה החמסניק גם רצח וגם רוצה למכור את החנוכיה ולעשות קופה. הרצחת וגם ירשת?!