חדשות

"מודאג מהשסע" – ומכר תוכנה למדינה לא דמוקרטית

על פי תחקיר 'הארץ', חברה בבעלותו של ראש המל"ל לשעבר, שיצא כנגד הרפורמה המשפטית "בשם הדמוקרטיה", מכר כלי ריגול למדינות לא דמוקרטיות

"מודאג מהשסע" – ומכר תוכנה למדינה לא דמוקרטית
צילום: דני ארדיטי (צילום: מרים אלסטר/פלאש90)

בתחילת השנה דני ארדיטי, לשעבר ראש המל"ל, שלח מכתב של לוחמים לשעבר לראש הממשלה בנימין נתניהו נגד הרפורמה המשטרית. במכתב נאמר בין היתר "אנו אזרחים מודאגים הכואבים את המשבר החברתי החמור המשסע את ישראל. אנחנו רואים אותך ביבי אחראי על הפירוד, השנאה, השסע והקרע בחברה."

אך היום נחשף בתחקיר של 'הארץ' כי חברה בבעלותו של ארדיטי, insanet, הצליחה לפתח טכנולוגיה בשם 'שרלוק'. התוכנה מנצלת את המודעות בפלאפון על מנת לעקוב אחר אזרחים. היא קיבלה אישור ממשרד הביטחון למכור את התוכנה הזו והחברה כבר אותה למדינה לא דמוקרטית.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

5
5
צימרמן
17.02.26

כמה עלובים אתם,זה מה שיש לכם לכתוב? לא מגיעים לסולית נעלו