לאחר שבקטאר הודיעו כי הם לא מוכרים אלכוהול בסמוך לאצטדיונים במהלך טורניר המונדיאל, בניגוד לדרישת פיפ"א, חברות האלכוהול לא יודעות כיצד להתמודד עם המכה.

בעקבות האיסור, חברת הבירה האמריקאית באדווייזר נשארה עם אלפי בירות שהם לא יוכלו למכור. במקום למכור את הבירה לאוהדים החוגגים, החליטו בחברה לפתוח בקמפיין משעשע: הם הבטיחו להעניק את ארגזי השתייה לקבוצה המנצחת בטורניר.

"יום חדש, ציוץ חדש. המדינה המנצחת תקבל את הבירות. מי תזכה בהן?", נכתב בציוץ של החברה.