אוקראינה: "מברכים על הפסקת האש בישראל" - סרוגים

אוקראינה: "מברכים על הפסקת האש בישראל"

יום אחרי הפסקת האש ברצועת עזה, דובר משרד החוץ של אוקראינה בירך על ההסכם ואמר כי "כל הצדדים צריכים כעת לעמוד בהתחייבויותיהם, ולהימנע מפעולות שעלולות לסכן יותר את חייהם של אזרחים"

אוקראינה: "מברכים על הפסקת האש בישראל"
  נשיא אוקראינה ולדימיר זלנסקי (צילום: שאטרסטוק)

דובר משרד החוץ של אוקראינה, אולג ניקולנקו, התייחס היום (שני) להפסקת האש בין ישראל לג'יהאד האיסלאמי וסיום מבצע "עלות השחר" ברצועת עזה. בדבריו קרא לצדדים להימנע מהפרת ההסכם וחזרה להסלמה.

"אוקראינה מברכת על הסכם הפסקת האש בין ישראל לרצועת עזה" כתב ניקולנקו בעמוד הטוויטר שלו. "כל הצדדים צריכים כעת לעמוד בהתחייבויותיהם, ולהימנע מפעולות שעלולות לסכן יותר את חייהם של אזרחים".

עוד באותו נושא

ביידן: "מברך על הפסקת האש, תומך בישראל"

כזכור, במהלך המבצע שגריר אוקראינה בישראל יבגן קורניצ'וק התייחס להסלמה ברצועת עזה והשווה בין המאבק של ישראל נגד הג'יהאד האיסלאמי למלחמה המתנהלת בארצו בעקבות הפלישה הרוסית. "כאוקראיני שארצו תחת מתקפה ברוטלית וממושכת מצד שכנתה הקרובה – אני חש סימפתיה גדולה כלפי הציבור הישראלי" אמר השגריר. "מתקפה נגד ילדים ונשים היא דבר מתועב".

לדבריו, ""טרור ומתקפה בזדון כלפי אזרחים היא המציאות היום-יומית של ישראלים ואוקראינים, ואת האיום המזעזע הזה יש לעצור באופן מיידי. אנו מתפללים לשלום בתקווה שההסלמה תסתיים בקרוב".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אני חושבת
סימונה מדימונה | 08-08-2022 17:39
אמרה סימונה מדימונה, אני סבורה וחושבת, שהגיע הזמן שגם אוקראיינה תימנע מהשפיכות הדמים המתועבת, שהיא מבצעת ברוסים
2
אני מאחל לאוקריאנה...
נשף | 08-08-2022 20:37
אני מאחל לאוקריאנה שבקרוב תסופח לרוסיה ויפסק ההרג משני הצדדים
השתגעת?
מישהי | 09-08-2022 3:47
אני מאחלת לאוקראינה שהדב הרוסי יוריד את הטלפיים שלו ממנה, המדינה הדיקטטורית והאכזרית שמאיימת על העולם בנשק גרעיני, היית רוצה לחיות במדינה כזו?