ביידן: "מברך על הפסקת האש, תומך בישראל" - סרוגים

ביידן: "מברך על הפסקת האש, תומך בישראל"

הנשיא ביידן התייחס בהודעה רשמית להפסקת האש : "ארה"ב עבדה בשיתוף פעולה על מנת לעודד פתרון מהיר לעימות. תומך בחקירת הדיווחים על אזרחים הרוגים בעזה מתקיפות ג'יהאד"

author-image
ביידן: "מברך על הפסקת האש, תומך בישראל"
  צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן מברך על הפסקת האש בסיום מבצע "עלות השחר" בין ישראל לבין הג'יהאד האסלאמי.

"אני מברך על ההודעה הלילה על הפסקת אש בין ישראל לבין המיליציה בעזה לאחר שלושה ימי לחימה", אמר ביידן בהודעה רשמית שהוציא.

"במהלך 72 השעות האחרונות, ארה"ב עבדה בשיתוף פעולה עם גורמים ישראלים, פלסטינים, מצרים קטרים וירדנים על מנת לעודד פתרון מהיר לעימות".

עוד באותו נושא

ועל ניסיך| מד"א מסכם את 'עלות השחר' – 3 פצועים קל

"אני מודה לנשיא א-סיסי ולבכירים מצרים שלקחו חלק בדיפלומטיה וכן לאמיר של קטאר ולצוותו שסייעו להביא לסיום העוינות".

גאים בתמיכה בכיפת ברזל

"התמיכה שלי בביטחון ישראל היא ארוכת שנים ובלתי ניתנת לביטול, כולל התמיכה בזכות להגנה עצמית נגד מתקפות. במהלך הימים האחרונים, ישראל הגנה על עצמה מירי רקטות חסר אבחנה שנורה על ידי ארגון הטרור הפלסטיני הג'יהאד האסלאמי".

"ארה"ב גאה בתמיכה שלנו בכיפת הברזל של ישראל, שיירטה מאות רקטות והצילה חיים רבים. אני מברך את ראש הממשלה יאיר לפיד ואת ממשלתו על המנהיגות במהלך המשבר".

לחקור הרג האזרחים על ידי הג'יהאד

"הדיווחים על אזרחים הרוגים בעזה הינם טרגדיה, גם אם בתקיפות ישראליות נגד מטרות ג'יהאד או באמצעות עשרות הרקטות שנפלו בתוך עזה. הממשל שלי תומך בחקירה של כל הדיווחים הללו, ואנו גם קוראים לכל הצדדים ליישם את הפסקת האש, ולאפשר אספקה של דלק ומוצרים הומניטריים לתוך עזה בשוך הקרבות"

"כפי שהבהרתי בביקורי האחרון בישראל ובגדה המערבית, לישראלים ולפלסטינים מגיע לחיות בשלום ובביטחון ולהנות מרמה שווה של חופש, שגשוג ודמוקרטיה".

הממשל שלי ימשיך לפעול ביחד עם המנהיגים הישראלים והפלסטינים לתמיכה בחזון הזה וליישם את היוזמה שהשקתי במהלך הביקור שלי לשפר את חיי שני הצדדים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו