
במהלך הטקס שנערך היום בבית הנשיא, בו העניק הרצוג את עיטור נשיא המדינה לביידן, נרשם רגע מרגש בו שרו רן דנקר ויובל דיין את השיר הישראלי הקלאסי 'לו יהי', בשילוב עם השיר let it be של הביטלס.

WhatsApp Video 2022-07-14 at 18.18.03| צילום: ביידן בבית הנשיא יצחק הרצוג. ארכיון (צילום: סרוגים)
כידוע, השיר נחשב לגרסה עברית לשירם של הביטלס, אף ששונה מבחינת המילים וגם מבחינת המנגינה על מנת להתאים לתקופה בה הוא נכתב, תקופת מלחמת יום הכיפורים ב-1973.
עוד באותו נושא
לפיד בהצהרה עם ביידן: חובה להפעיל איום על איראןבנצי רובין, מתי ברנהרט

יובל דיין, אלופה!!!