מוזיקה

צפו: ביצוע מרגש של 'לו יהי' בפני הנשיא ביידן

במהלך הטקס בבית הנשיא, שרו הזמרים רן דנקר ויובל דיין שילוב מרגש של השירים הקלאסיים 'לו יהי' ו-'let it be', כזכור, השיר הישראלי נתפס כגרסה של האמריקאי

במהלך הטקס שנערך היום בבית הנשיא, בו העניק הרצוג את עיטור נשיא המדינה לביידן, נרשם רגע מרגש בו שרו רן דנקר ויובל דיין את השיר הישראלי הקלאסי 'לו יהי', בשילוב עם השיר let it be של הביטלס.

WhatsApp Video 2022-07-14 at 18.18.03
WhatsApp Video 2022-07-14 at 18.18.03| צילום: ביידן בבית הנשיא יצחק הרצוג. ארכיון (צילום: סרוגים)

כידוע, השיר נחשב לגרסה עברית לשירם של הביטלס, אף ששונה מבחינת המילים וגם מבחינת המנגינה על מנת להתאים לתקופה בה הוא נכתב, תקופת מלחמת יום הכיפורים ב-1973.

בנצי רובין, מתי ברנהרט

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

16 תגובות
14
אוסי
17.07.22

יובל דיין, אלופה!!!

הצטרפו אלינו