חשד לפיגוע דקירה: גבר נפצע קשות בגבעת שמואל - סרוגים

חשד לפיגוע דקירה: גבר נפצע קשות בגבעת שמואל

גבר בן 47 נפצע באורח קשה לאחר שנדקר בגשר מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל. כוחות מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים כשהוא סובל מפציעות חודרות. הנסיבות נבדקות, ומתנהלים חיפושים אחרי הדוקר

author-image
חשד לפיגוע דקירה: גבר נפצע קשות בגבעת שמואל
  (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

אירוע דקירה נרשם הבוקר (שלישי) בגשר מעל כביש 4 סמוך לגבעת שמואל, כאשר גבר בן 47 הותקף ונפצע בזמן שהלך על הגשר. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, כשהוא במצב בינוני, בהכרה, עם פציעות חודרות. בהמשך בית החולים מסר כי מצבו של הפצוע מוגדר כקשהף כשהטא מטופל בחדר הלם.

חובש רפואת חרום במד"א שימי זילברשלג ופארמדיק מד"א אלחנן אלון, סיפרו: "ראינו על הגשר גבר כבן 47 יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעות חודרות מדממות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני. בדרך הוא סיפר שהותקף כשהלך על הגשר לכיוון בני ברק".

זירת האירוע (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מהמשטרה נמסר כי נסיבות המקרה נבדקות – כשההערכות הם שמדובר בפיגוע על רקע לאומני. לדבריהם, "לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על גבר שנדקר סמוך לגשר הולכי רגל בכביש 4 – גבעת שמואל. הפצוע פונה לבית חולים במצב בינוני". עוד נאמר כי כוחות גדולים של משטרה ושב"כ מחפשים אחר המחבל החשוד.

חברת הכנסת מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) הגיע למקום הפיגוע, ואמרה כי "כתושבת גבעת שמואל, לפתוח את הרדיו השבוע ולשמוע על פיגוע שקרה ממש כאן על גשר להולכי רגל, זה מזעזע. אבל למעשה דין יו"ש כדין גבעת שמואל, הדברים האלה קורים יום ביומו. עלינו להילחם בטרור יום ביומו. אז נפתלי אתה טועה, לא מסוכן פה בממשלת ימין על מלא, מסוכן פה הפיגועים האלה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
חג הקורבן מתקרב....
אסתר | 05-07-2022 8:10
חג הקורבן מתקרב. משום מה אצל בני דודינו חגים מעודדים הרג