פיגוע דקירה בגוש עציון: 3 פצועים, המחבל נוטרל - סרוגים

פיגוע דקירה בגוש עציון: 3 פצועים, המחבל נוטרל

פיגוע דקירה נרשם בכביש 60 סמוך לצומת אלעזר, לאחר שמחבל דקר אדם באוטובוס עם מברג ופצע אותו באורח קשה. 2 נפגעי חרדה טופלו במקום, המחבל נורה ונוטרל

author-image
פיגוע דקירה בגוש עציון: 3 פצועים, המחבל נוטרל
  (צילום: חיים גולדברג\סרוגים)

גל הטרור נמשך: פיגוע דקירה התרחש הבוקר (חמישי) בכביש 60 סמוך לצומת אלעזר שבגוש עציון. צוותי מד"א הוזעקו למקום ומטפלים בפצוע אחד במצב קשה, לצד 2 נפגעי חרדה.

לפי הדיווחים הראשוניים, המחבל דקר אדם באוטובוס עם מברג והוביל לפציעתו. בהמשך נאמר כי המחבל נוטרל לאחר שאחד הנוסעים באוטובוס ירה לעברו והרג אותו.

(צילום: הצלה ללא גבולות)

ממד"א נמסר כי "בשעה 09:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על גבר שנדקר בצומת נווה דניאל. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק גבר בן 28 במצב בינוני בהכרה עם פצע דקירה".

ד"ר אלון רפאל, רופא מתנדב באיחוד הצלה, מסר: "לדברי עוברי אורח הנפגע נדקר ע"י המחבל בתוך האוטובוס. הענקתי לו סיוע ראשוני ולאחר שמצבו התייצב הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים במצב בינוני".

(צילום: הצלה ללא גבולות)

מהמרכז הרפואי שערי צדק נמסר כי "אל יחידת הטראומה פונה פצוע מפיגוע הדקירה בגוש עציון, במצב קשה כבן 30 עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון עבר הערכה וייצוב ראשוני ביחידת הטראומה והועבר לחדר ניתוח".

חובש מד"א ליאור שאשא סיפר כי "הפצוע ישב בסמוך לאוטובוס כשהוא בהכרה וסובל מפצע דקירה בגופו. סיפרו לנו שהוא נדקר במהלך הנסיעה בסמוך לנווה דניאל. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים שערי צדק כשהוא בהכרה ובמצב יציב, שם הורדם והונשם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
28 תגובות - 21 דיונים מיין לפי
1
נהדר כל יום...
אס | 31-03-2022 9:25
נהדר כל יום פיגוע צריך להסתגל בנט אוליי אם חברי הכנסת למשפחותיהם יפגעו יהיה סוף אבל אתם עם שמירה והציבור שממן אתכם ואת הערבים הזבל כמותכם חשופים לרוע הגזרה מוות לערבים
מה שחשוב באמת
אחד העם | 31-03-2022 9:56
מה שחשוב באמת ,שבראשות הממשלה יושב חובש כיפה ,בוגר גאה של מערכת החינוך הציונית דתית, זה גאווה לכיפות הסרוגות, כל היתר כגון פיגועים שמיגועים אלו זוטות של אנשים צרי אופקים ורפי שכל, שלא יודעים להבחין בין טפל לעיקר
השרה איילת...
מאיר | 31-03-2022 9:39
השרה איילת שקד : *זו מגפה* !! *מגפת השנאה* (של הערבים החמודים) ☪️ *וההכלה וההבנה* (שלנו) ✡️ ובמגפה מתים אנשים... ⚔️ אנחנו יכולים להכיל עד ???????? הרוגים בפיגועים ביום ????????‍♂️????‍♀️????‍♂️????‍♀️????‍♂️????????‍♂️????‍♀️????‍♂️ מעבר לזה - נעשה סגר ???? עד יעבור זעם הרמדאן ???????? נחייב שכפצים????️ במקום מסכות ???? נעשה התו העצוב ☹️ במקום התו השמח ???? בקניון ????????️???? התו האדום ⭕ במקום הירוק ???? וכשיירד מקדם ההרוגים תו ורוד???? במקום סגול ????
2
אגב פצוע קשה לא קל
יעקב | 31-03-2022 9:34
בתוך אוטובוס
3
השרה איילת שקד...
מאיר | 31-03-2022 9:40
השרה איילת שקד : *זו מגפה* !! *מגפת השנאה* (של הערבים החמודים) ☪️ *וההכלה וההבנה* (שלנו) ✡️ ובמגפה מתים אנשים... ⚔️ אנחנו יכולים להכיל עד ???????? הרוגים בפיגועים ביום ????????‍♂️????‍♀️????‍♂️????‍♀️????‍♂️????????‍♂️????‍♀️????‍♂️ מעבר לזה - נעשה סגר ???? עד יעבור זעם הרמדאן ???????? נחייב שכפצים????️ במקום מסכות ???? נעשה התו העצוב ☹️ במקום התו השמח ???? בקניון ????????️???? התו האדום ⭕ במקום הירוק ???? וכשיירד מקדם ההרוגים תו ורוד???? במקום סגול ????
4
מציע שכל מי...
מ | 31-03-2022 9:41
מציע שכל מי שמחסל או מנטרל מחבל יפורסם כגיבור ישראל, יתראיין בכל מהדורות החדשות, ויקבל מענקים והטבות מהמדינה.
ההצעה שלי,שעת חירום
עמדין | 31-03-2022 10:10
אני מציע לחוקק חוק שאוסר על חובשי כיפה סרוגה לכהן בתפקיד שיש בו שררה קרי ,חבר כנסת, שר,שופט, רב, ראש ממשלה, פקיד ממשלתי, ראש עיר, וכדומה, נכון זה נשמע לא טוב ,אולי אפילו קצת גזעני, אבל אנחנו נמצאים כרגע בשעת חירום, אין חלקה טובה שהם נגעו בה ולא השאירו אחריהם הרס וחורבן, אם ניתן לזה להימשך אין תקומה לעם היהודי, אנחנו עם של שרידי חרב שנלחמים על עצם קיומנו, אין לנו פריבילגיה להמר על עתידנו, אני מוכן לממן להם 53 מיליארד לצורך טיפולים נפשיים אצל מיטב הפסיכולוגים, אבל לאפשר להם להמשיך במסע ההרס בשום פנים ואופן לא
להפך הם...
אאא | 31-03-2022 9:57
להפך הם מסתירים את השמות מישש לחייהם, אוי לאותה בושה!
5
מברג שטוח או פיליפס
אנונימית | 31-03-2022 9:53
דומני שיהא זה קשה לפצוע עם מברג פיליפס, סביר להניח שהיה זה מברג שטוח.
אולי כדאי צא"פ
אנונימית | 31-03-2022 10:15
וגם, מבקשת להוסיף, שיתכן ולא כדאי לפרסם שהיה זה מברג, שכן, אם יבדקוהו, יכול המחבל לומר שמדובר בכלי עבודה, וכידוע הראשון מעורר השראה אצל הבאים אחריו.
6
זה לו מגפה...
בת של מלך | 31-03-2022 9:55
זה לו מגפה זה אנשים נלחמים עם אלוהים הם רוצים מישהו שאלוהים זאק אותו אז אלוהים זואק אותו מידה כנגד מידה ולכל האנשים כדאי לכם לקבל את ההחלטות של האלוהים ולו להילחם איתו ולו להגיד לו מי יהיה ראש ממשלה ומי לו ברגע שתפסיקו יפסיקו הפיגועים ואמרנו אתמול גם עם שמירה הכי חזקה תמיד יהיה לאלוהים פריצה לפיגוע הממשלה הזאת היא בחירה של האלוהים תפסיקו לפגוע בהם ותיקבלו את מה שיש ואל תחמיצו על מישהו שאלוהים זרק
7
פיגוע דקירה נרשם
מיכל | 31-03-2022 9:57
באמת? מי רשם את הפיגוע?
זה פסוק מפורש
נדב | 31-03-2022 10:02
וכל מעשיך בספר נכתבים
8
ערבי ישראלי לאן הגענו נותנים להם כסףענק
יעקב | 31-03-2022 9:59
והם מחזירים פיגועים כפויי טובה
9
רפואה שלימה אמןן...
בני מלאכים | 31-03-2022 10:01
רפואה שלימה אמןן
10
שערוריה
הרב עמיטל | 31-03-2022 10:25
אין שום סיבה שהמחבל היה צריך לצאת פצוע קשה, כעם מוסרי אנחנו אמונים על ערך החיים, היה אפשר לירות בו באצבעות של כף הרגל,ב עדינות וברגישות, צריך להחרים את נישקו של היורה ,ולהושיבו מאחורי סורג וטבריח
הקם להורגך...
רוני ש. | 31-03-2022 11:34
הקם להורגך השקם להורגו ..
11
עוד כיפות סרוגות...
ניצחתי ואנצח | 31-03-2022 10:48
עוד כיפות סרוגות כאלה ואבדנו ,בורא עולם שם אותם נכון כרצונו בלבד ,כי הוא טוב ?לא!!!!!,בשביל שהתעוררו,בשביל שיביא לנו את המשיח ,מאותה סיבה שיטיל ראש ממשלה קשה ,,,,,,כן אלו התוצאות ,יושבים מחממים כיסא ועל זה הדרך ,בושה לאנושות ,נותנים יד לערבים
12
איפה תכניותיו של בנט למאבק בטרור, מימיו כשר"
שלומי | 31-03-2022 11:47
בנט מבעיר את ישראל בשביל טייטל
13
איןמקום בכול הכלא...
דינהאשרף | 31-03-2022 12:57
איןמקום בכול הכלא מרוב מחבלים
14
כל יום פיגועים...
שמעון | 31-03-2022 14:47
כל יום פיגועים כל יום יהודים נרצחים-ממשלת הדמים השמאלנית והרופסת הזאת החזירה אותנו לימי אוסלו ולפיגועים האימתניים שהיו בשנות ה90 ובשנות האלפיים,פיגועים שהשמאל הביא עלינו בעקבות אוסלו וממשלות הדמים של רבין וברק. שמאל=פיגועים,שמאל=רפיסות. זה מה שקורה כאשר ממשלת ישראל מורכבת מכל תומכי הטרור ושונאי ישראל שיש במדינה!!
15
שוב השמאל החזיר...
ניסים | 31-03-2022 14:48
שוב השמאל החזיר אותנו לימי הפיגועים והקורבנות מדי יום כמה מפתיע.
16
ממשלת השמאל של...
תהילה | 31-03-2022 14:55
ממשלת השמאל של דוד בן גוריון הביאה עלינו את הפאדיון הראשון(שם אחר לאינטאפדה), ממשלת השמאל של גולדה הביאה עלינו את מחדלי יום כיפור ואת מותם המיותר של אלפי חיילים,ממשלת השמאל הראשונה של רבין הביאה עלינו את הפאדיון השני. ממשלת השמאל של פרס הביאה עלינו את האינטאפדה הראשונה. ממשלת השמאל השניה של רבין הביאה עלינו את האינטאפדה השניה ואת פיגועי אוסלו. ממשלת השמאל של אהוד ברק הביאה עלינו את האינטאפדה השלישית ואת שנת הדמים הידועה לשימצה וממשלת השמאל-ערבים של בנט-לפיד הביאה עלינו את האינטאפדה הרביעית ומה שעוד יותר מרתיח שכל ממשלות השמאל האלה מלבד בן גוריון-הביאה עלינו את כל האינטאפדות האלה בתוך חצי כהונה בלבד,בכל פעם שהשמאל עולה לשילטון הוא מחריב לנו את המדינה ברפיסות שלנו,מביא עלינו פיגועים וגורם לנו ולמשפחות שלנו להירצח ולהיטבח-נימאס כבר מההרס והחורבן שהשמאל הבוגדני והרופס ממית עלינו פעם אחר פעם!!
17
יש שמאל יש...
נעמי | 31-03-2022 14:55
יש שמאל יש פיגועים!
18
בני גנץ,נפתלי בנט,יאיר...
אליהו | 31-03-2022 15:16
בני גנץ,נפתלי בנט,יאיר לפיד וממשלת השמאל שלהם משלמים חצי מיליארד שקל לאבו מאזן מכספי המיסים שלנו כדי שהוא ישלם למחבלים לירצוח אותנו וכדי שהוא ישלם וידאג למשפחות המחבלים ימשיכו לירצוח אותנו ועוד מכספי המיסים שאנחנו משלמים-בושה! וזה עוד אחרי שממשלת נתניהו חיקקה חוק עוקף אוסלו שאוסר על המדינה לשלם חצי מיליארד שקל לאבו מאזן כדי שהוא לא יממן את המחבלים ואת משפחותיהם ואז גנץ,בנט ולפיד עקפו את החוק הזה והעניקו לאבו מאזן את חצי מיליארד השקלים האלה כאילו בתור הלוואה שמראש סוכם שהיא לא תוחזר והם שוב הונאו את הציבור וקראו לזה עלאק הלוואה כדי שהציבור לא ידע שהם מעניקים במתנה ומהכיס שלנו חצי מיליארד שקל לאבו מאזן כדי שהוא ישלם את הכסף הזה למחבלים שירצחו אותנו ואת המשפחות שלנו-בושה! באף מקום בעולם אין ממשלה שמעבירה כסף למחבלים כדי שהם ירצחו את האזרחים שלהם,כאילו לא מספיק 53מיליארד השקלים שהם העבירו מכספי המיסים שלנו לתנועה האיסלאמית כדי שהם יעבירו את זה לחמאס,למחבלים, לארגוני טרור ולמשפחות המחבלים להם הם קוראים עלאק יתומים ואלמנות.
19
אם ממשלת שמאל-ערבים...
אתי | 31-03-2022 15:25
אם ממשלת שמאל-ערבים כזאת מי צריך ביכלל אויבים??? אם שר לביטחון פנים כזה שמציג אותנו למזכירה האמריקאית כרעים ומדבר איתה על אלימות המתנחלים ומציג את הפלסטינים כמסכנים מי ביכלל צריך אויבים?? עם ראש ממשלה כזה שעומד ליד שר החוץ האמריקני ושותק כשהוא מדבר על אלימות המתנחלים ועל הפסקת הבניה בהיתנחלויות ועוד קורא ליהודה ושומרון הגדה המערבית,מי צריך ביכלל אויבים??ועם שר חוץ סמרטוט כמו לפיד שאומר לבנט הבוגד שלא צריך להגיד טרור ערבי כי האמריקנים יכעסו ופשוט הפך אותנו לסמרטוטים של האמריקנים-מי צריך ביכלל אויבים???-השמאל הם האויבים הגדולים ביותר שלנו,עליהם נאמר-אלוהי שמור אותי מאוהבי ומשונאי אשמר בעצמי,בכל פעם שהשמאל עולה לשילטון הוא מייד גורם לאזרחי ישראל להיטבח ולהירצח ועוד משלם ומחלק פרסים,כספים, שטחים ומתנות לארגוני הטרור על זה שהם טובחים אותנו.
20
על השמאל נאמר-אלוהי...
יפגני | 31-03-2022 15:29
על השמאל נאמר-אלוהי שמור אותי מאוהבי ומשונאי אשמר בעצמי!!! בכל פעם שהשמאל רק עולה לשילטון-הוא מייד משלם כספי עתק מכספי המיסים שלנו לארגוני הטרור ומעניק להם פרסים,שטחים ומתנות כדי שהם יטבחו וירצחו אותנו אזרחי ישראל!! השמאלנים הבוגדים והרופסים שוב הורסים לנו את המדינה!!
21
ממשלת השמאל שוב...
חזי | 31-03-2022 15:36
ממשלת השמאל שוב משלמת את הכסף שלנו לארגוני טרור ולכל מיני תנועות איסלאמיות כדי שהם ירצחו אותנו ואת ילדינו באמצעותו! אנחנו עובדים קשה ומשלמים מיסים כדי שממשלת השמאל תעביר את הכסף הזה לארגוני טרור,לתנועה האיסלאמית ולאבו מאזן כדי הם ישלמו למחבלים בשביל לירצוח אותנו וידאגו למשפחות של אותם מחבלים והכל מכספי המיסים שלנו,במקום שידאגו מכספי המיסים שלנו לחינוך ולעתיד הילדים שלנו,לתרבות,לפיתוח,לתשתיות וכו'-ממשלת השמאל הזאת מוכרת את כל קופת המדינה לתנועה האיסלאמית כדי שהם יעבירו את זה למחבלים ולארגוני טרור והכל רק כדי שהשמאל יגיע לשילטון בכל מחיר,פשוט לא יאומן!!!