הפסקתי להתפלל - גם ככה הוא לא שומע אותי - סרוגים
זוגיות, סרוגות, תוכן שיווקי

הפסקתי להתפלל – גם ככה הוא לא שומע אותי

התהליך שצריך לעבור כרגע - שלצד הבטחון שהקב"ה יתן כוחות כדי לעשות השתדלויות על מנת למצוא זיווג, יש להוסיף תהליך של התחזקות באמונה

הפסקתי להתפלל - גם ככה הוא לא שומע אותי
  (צילום: מאיה ס. ; תמונה קטנה: יעלי סטרול)

"חנה, אולי זה הגורל שלי? אולי אני פשוט אשאר רווקה לנצח? אני כל כך מיואשת. מדובר פה על שנים שאני יוצאת לדייטים, אני עושה הכל הכל, שדכנים, אתרים של הכרויות, אפילו פניתי לחברות של אמא שלי שיציעו לי, ניסיתי כל מיני סגולות, אני מדליקה נרות ומתפללת עם דמעות, קראתי אלף פעם את התיקון הכללי, הלכתי לעמוקה, אין משהו שלא ניסיתי, אין רב שלא הלכתי אליו לקבל ברכה, אני כבר לא צעירה ואני מתחילה לאבד את כל האמונה שלי בקב"ה. איפה הוא? הוא שכח אותי ואני כבר לא רוצה לפנות אליו יותר!! הוא לא שומע אותי בכלל", אמרה בייאוש תקווה".

עוד באותו נושא

הבדידות שלך יכולה להיות השער שלך לאמונה אמיתית

"תקווה, לא האמונה שלך שנפגעה, מה שנפגע לך זה הבטחון שלך בקב"ה ובזה שתמצאי חתן. כוח הבטחון – זה הוודאות החזקה שיש לנו בנפש שהטוב יתגלה במציאות שלנו, שהקב"ה יעניק לנו כוחות כדי שהטוב יתגלה בהתאם ליעד שהאדם הגדיר וצייר לעצמו בחשיבה חיובית. וזה תקווה, בדיוק מה שאת עושה כשאת הגדרת לעצמך יעד ברור וגלוי: למצוא זיווג. ואת אכן עושה את כל הפעולות על מנת למצוא זוגיות: יוצאת לפגישות, נרשמת לאתרי היכרויות, מבקשת שישדכו לך ודעי לך שזה גם רצון השם".

לכל המאמרים של חנה דיין

"לכן, עבודת הבטחון בנפש שלך, היא  לחזק את הוודאות החזקה שהקב"ה יתן לך את כל הכוחות והכלים  הנדרשים על מנת שתצליחי למצוא את הזיווג בזמן הנכון. אבל, אנחנו גם יודעים שלא תמיד אפשר לפתור את כל הבעיות ולפעמים יש בעיות שנמשכות שנים רבות כמו קשיים בזוגיות, פרנסה, חינוך, פוריות ועוד. ואז צריך ללמוד להתחבר לכוחות שיאפשרו לנו לשאת את הבעיה".

עוד באותו נושא

איך יוצאים מהתוהו הזה בזוגיות?

"מצד אחד לחזק את כוח הביטחון, כלומר, להמשיך לעשות את כל המאמצים האפשריים למצוא זיווג. מצד שני, לחיות עם הבעיה הזו שבאמת חולפות השנים ועדיין לא נמצא הזיווג עבורי. כלומר, יש למצוא מקום בנפש שבו עלינו להשלים ולחיות עם ספק קיומי מאוד שאולי הבעיה לא תיפתר בקרוב.   התיקון שלנו הוא היכולת לשאת את הבעיה ולא לפתור אותה. זה מאלץ אותנו מצד אחד להצליח לחיות עם החיסרון הקשה הזה שאת רוצה מאוד זוגיות, ומצד שני הדבר לא מתקיים – היכולת בנפש לשאת את הבעיה נקראת נשיאת הפכים. אבל הדרך היחידה שניתן לשאת הפכים בצורה מתוקנת היא לחוש כיצד ההפכים אינם הפכים כלל וזה ניתן רק על ידי כוח האמונה".

לכל המאמרים של חנה דיין

"כח האמונה – הכח לשאת את הבעיה בלי תלות בפתרון שלה. האמונה היא הכרה בכך שבשורש הכל טוב, על אף שאין הדברים נראים כך במציאות. האמונה קובעת שכל מה שה' עושה ויעשה – הכל לטובה, למרות שהדבר אינו גלוי לאדם. זו התקשרות לכח נעלם שאינו נגלה במציאות. באמונה, האדם אינו מכתיב או קובע דבר ואינו נאחז בשום דבר חוץ מה' עצמו. האדם לא יודע אודות הטוב שנמצא בהעלם גמור, אלא מאמין בו בלבד".

עוד באותו נושא

איך יכול להיות שבתוך החושך האיום הזה יש אור?

"וזה התהליך שצריך לעבור כרגע – שלצד הבטחון שהקב"ה יתן כוחות כדי לעשות השתדלויות על מנת למצוא זיווג, יש להוסיף תהליך של התחזקות באמונה שמאחורי כל הקושי והכאב, מאחורי התסכול הזה של חווית בדידות נוראית, כל מה שעושה השם הכל טוב ופשוט הטוב הזה אינו גלוי עבורך כרגע, ובעזרת השם יתגלה בעתיד כי הקב"ה הוא טוב ומטיב ומלא ברחמים רבים".

=======

בשיתוף חנה דיין

הטור נכתב בהשראת הספר נפש בריאה של הרב יצחק גינזבורג בשיתוף עם אישי

חנה דיין -טיפול זוגי ופרטני

קליניקה פרטית במרכז

מייל: hanna.tipul@gmail.com

לכל המאמרים : www.hannad.co.il

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
צריך גם לצחוק וזה.
אנונימית | 17-02-2022 17:13
גבר: עוד לא מצאתי את האחת ! כלומר את האחת שיש לה הורים עשירים ותסכים להתחתן איתי בלי הסכם ממון.
יהיה טוב ...
א | 18-02-2022 12:29
יהיה טוב
2
יהלום טבעי ! שנוצר בטבע במשך מליוני שנים !
אנונימית | 17-02-2022 20:12
4.5 שח. האמיני לי, לי זה עולה יותר.
3
8200
אנונימית | 17-02-2022 21:03
8200 נשים מהשכונה שלי שרוצות להתחתן איתי !
4
גם תקוה
אנונימית | 17-02-2022 21:04
תקוה ממתינה 2000 שנה !
5
אין לך מה...
חילוני חרד | 18-02-2022 10:21
אין לך מה להתפלל - תפילה היא קשקוש ואין מי שישמע אותה. ברגע שתפסיקי לסמוך על חבר דמיוני שלא קיים ותביני שאמונה היא שטות מוחלטת תתחילי לקחת אחריות על חייך אולי מצבך ישתפר וגם זה לא בטוח
6
מדוע אין להם צפרנים?
אנונימית | 18-02-2022 11:15
לא הבנתי מדוע לא אוירו צפרנים.
7
את לא צריכה...
הדסה | 18-02-2022 17:46
את לא צריכה טיפול מלמעלה ,בשמים,הטיפול הוא פה בארץ.תבדקי את עצמך אולי באמת את דוחה,מדברת שטויות,לא אשת שיחה,פרימיטיבית,לבושה שמלות פירחוניות כמו קוטפת כותנה ועוד ועוד.אם זה נכון ,אז מה נפלא שאת לבד?
את פשוט...
נועם | 20-02-2022 19:44
את פשוט קסם של בנאדם
8
how i restore love to my marriage
Isabella Ethan | 22-03-2022 16:16
שלום חבר נפגעתי ושבורת לב כאשר קרתה בעיה גדולה מאוד ביני לבין בעלי לפני שבעה חודשים בנישואיי. כל כך נורא שהוא לקח את התיק לבית המשפט לגירושין. הוא אמר שהוא לעולם לא רוצה להישאר איתי שוב ושהוא כבר לא אוהב אותי. אז הוא ארז מהבית וגרם לי ולילדי לעבור כאבים עזים. ניסיתי בכל האמצעים האפשריים להחזיר אותו, אחרי הרבה תחנונים, אך ללא הועיל. והוא אישר שקיבל החלטה ולא רצה לראות אותי שוב. אז ערב אחד, בדרכי חזרה מהעבודה, פגשתי את חברתי הוותיקה שחיפשה את בעלי. אז הסברתי לו הכל, אז הוא אמר לי שהדרך היחידה שבה אוכל להחזיר את בעלי היא לבקר אצל זורק כישוף, כי הוא באמת עשה את זה גם. אז מעולם לא האמנתי בקסם, אבל לא הייתה לי ברירה אלא למלא אחר עצתו. לאחר מכן הוא נתן לי את כתובת האימייל של זורק הכישוף שהוא ביקר. דר אלאבה. למחרת בבוקר שלחתי מייל לכתובת שהוא נתן לי, ומטיל הכישוף הבטיח לי שאחזיר את בעלי ליומיים הקרובים. איזו אמירה מדהימה!! אף פעם לא האמנתי, אז הוא דיבר איתי ואמר לי כל מה שאני צריך לעשות. ואז אני עושה אותם בלי עלייה, אז ביומיים הבאים, באופן מפתיע, בעלי שלא התקשר אליי ב-7 החודשים האחרונים התקשר אליי להודיע ​​לי שהוא חוזר. כל כך מדהים !! אז הוא חזר באותו יום, עם הרבה אהבה ושמחה, והתנצל על טעותו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדיי. ואז מאותו יום הקשר בינינו היה חזק יותר מבעבר, בעזרתו של זורק קסמים נהדר. אז, אני אמליץ לך אם יש לך בעיות, צור קשר עם דר אלאבה במייל: dralaba3000@gmail.com או צור איתו קשר בוואטסאפ וב-Viber עם המספר הזה: +1(425) 477-2744.......