עוד זעזוע בישראל היום: גם סגן העורך פורש - סרוגים

עוד זעזוע בישראל היום: גם סגן העורך פורש

אחרי עזיבתו של העורך הראשי בועז ביסמוט, גם סגן העורך של "ישראל היום", אריאל שמידברג, הודיע להנהלת העיתון על כוונתו לפרוש מתפקידו לאחר 15 שנים בארגון

author-image
עוד זעזוע בישראל היום: גם סגן העורך פורש

שינוי נוסף בעיתון: סגן העורך הראשי של "ישראל היום", אריאל שמידברג, הודיע להנהלת העיתון על כוונתו לפרוש מתפקידו לאחר 15 שנים בארגון. בעשור האחרון מילא שמידברג תפקידים בכירים בעיתון. מאז 2011 מנהל שמידברג את מחלקת החדשות, וב-2017 מונה במקביל לסגן העורך הראשי ומנהל מחלקת הדיגיטל.

שמידברג אמר כי "בניתי אלפי עיתונים, שערים וכותרות ראשיות. הובלתי את תחילת המעבר של "ישראל היום" לעידן הדיגיטל, עם אתר ואפליקציה חדשים. יזמתי וליוויתי אין-סוף חשיפות, ידיעות בלעדיות, סיפורים אישיים, פרויקטים, ראיונות, סרטונים ופודקאסטים. בסוף – אין כמו לספר סיפור טוב (לא משנה באיזו פלטפורמה), ואין כמו לדעת לפני כולם. בשביל זה נכנסתי למקצוע הזה".

עוד אמר כי "ישראל היום מבחינתי הוא בית ותמיד יהיה. אין לי מילים להודות לעורכים הראשיים לשעבר עמוס רגב ובועז ביסמוט (היקרים מאוד) על ההזדמנות, האמון והתמיכה. תודה לצוות המדהים שלי – מנהלים, רכזים, כתבים, עורכים, מעצבים, מגיהים וצלמים – חבורה איכותית של אנשים עם מחויבות עמוקה למקצוע, שיעשו הכל כדי שהפוש ייצא לפני כולם והכותרת על העמוד תהיה הכי מדויקת".

מ״מ העורך הראשי של ישראל היום, עמר לחמנוביץ, מסר בתגובה: "אריאל שמידברג נכח בכל הצמתים החשובים של 'ישראל היום' ומילא מגוון תפקידים מערכתיים לאורך 15 שנות העיתון – עד לתפקיד סגן העורך הראשי וראש מערכת החדשות. אנחנו מודים לו על התרומה העיתונאית, המסירות הרבה והעשייה המתמדת – ומאחלים לו בהצלחה רבה בהמשך הדרך. 'ישראל היום' ימשיך להיות העיתון המוביל במדינה, ועתיד להרחיב בקרוב משמעותית את פעילותו, בין השאר בתחום הדיגיטל, בהובלת אנשי מקצוע מן השורה הראשונה בישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מפרקים את הצד...
שמעון | 14-02-2022 10:45
מפרקים את הצד ימין אין זכות רק לצד השני להיתעורר
2
העתון כל זכו....
יהודי | 14-02-2022 14:53
העתון כל זכו. קיומו הוא היה בגלל שהוא ייצג את הימין ברגע שהוא הפך את עורו והתחיל לייצג את השמאל ואת שונאי ישראל הוא סיים את תפקידו כי יש לנו מספיק עיתוני חמאס בארץ הימין הקרוב יחרים את העתון
3
העיתון נשאר ימני,...
יהודית | 15-02-2022 7:15
העיתון נשאר ימני, רק פחות סהרורי
4
עוד כיבוש כפיה...
אמנון דדון | 15-02-2022 10:56
עוד כיבוש כפיה וסתימת פיות עוד תתסכול והשנאה של רוב העם שבקרוב ישוב לשלוט ללא רחמים או כבוד לעלובים