יש עתיד שוב התקפלה בנושא החד מיניים - סרוגים

יש עתיד שוב התקפלה בנושא החד מיניים

אחרי שאתמול הודיעה כי תעלה את חוק השוויון לזוגות חד מיניים נגד דעת הקואליציה, הבוקר היא שוב הסירה את ההצעה מסדר היום

יש עתיד שוב התקפלה בנושא החד מיניים
  יצאה מסדר היום. ח"כ עדי קול (פלאש90)

יש עתיד שוב מתקפלת בסוגית חוק השוויון לזוגות חד מיניים. אתמול (ג') הודיעה הסיעה כי תעלה להצבעה במליאת הכנסת את הצעת החוק של ח"כ עדי קול, המבקשת להשוות הטבות מס גם לזוגות חד מיניים, נגד החלטת הקואליציה שלא להעלות את ההצעה.

כזכור לפני שבועיים עברה הצעת החוק בועדת השרים, אך בבית היהודי הטילו וטו על ההצעה. לאחר משא ומתן בין שתי המפלגות הסכימו בבית היהודי להסיר את הוטו מעל הצעת החוק בתנאי שהנוסח ישתנה באופן שיהיה מתן הטבות, אך ללא הכרה בזוגות חד מיניים וללא שינוי הסטטוס קוו. ביש עתיד התעקשו להעלות את החוק בצורתו הנוכחית, וקיבלו ביטול מהנהלת הקואליציה.

לפני שבועיים עוד הספיקה ח"כ קול לעלות לדוכן הנאומים ולקרוא לחברי הכנסת להצביע בעד הצעת החוק, אך אז הגיעה הוראה מיו"ר הקואליציה יריב לוין להסיר את ההצעה מסדר היום. במליאת הכנסת קמה המולה סביב העניין, כשקול התפרצה בזעם על יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ איילת שקד, עד שיו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ביקש להוציא את שתיהן מן האולם.

צפו במהומה במליאת הכנסת

אתמול הם שוב ניסו לעשות שריר, אך הבוקר  הם חזרו בהם ובהודעה מטעם הסיעה נאמר: "'יש עתיד' נענתה לבקשתו של רה"מ לדחות בשבוע את ההצבעה על הצעת החוק של ח"כ עדי קול למתן נק' זיכוי במס להורים גאים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו