לוין: לא נאפשר הצבעות בלי הסכמה - סרוגים

לוין: לא נאפשר הצבעות בלי הסכמה

יו"ר הקואליציה יריב לוין מסביר מדוע החליט להסיר את הצעת החוק להטבות לזוגות חד מיניים מסדר היום "לא אאפשר הצבעות שאינן מוסכמות על כל מרכיבי הקואליציה"

author-image
לוין: לא נאפשר הצבעות בלי הסכמה
  עושה סדר בקאוליציה. לוין (פלאש90)

יו"ר הקואליציה ח"כ יריב לוין מסביר מדוע החליטה הנהלת הקואליציה להסיר מסדר היום את הצעת החוק להטבות לזוגות חד מיניים אותה הגישה ח"כ עדי קול.

לדבריו ההחלטה התקבלה על בסיס העקרונות שהוסכמו על ידי ראשי הסיעות ביום שני בהנהלת הקואליציה לפיהם ההצעה לא תעלה במתכונתה הנוכחית להצבעה בקריאה טרומית, עמדה אליה התכחשה אתמול יש עתיד והחליטה להעלות את ההצבעה בכל זאת.

ח״כ לוין: ״לא אאפשר הצבעות שאינן מוסכמות על כל מרכיבי הקואליציה. אמשיך לחייב את כלל סיעות הקואליציה לפעול באחריות המתחייבת ולהתעלות על המחלוקות כדי להבטיח את מימוש החלטות הממשלה גם בהצבעות בכנסת.״

עמדתו זו של לוין, עומדת בניגוד להודעת יש עתיד לפיה "בימים האחרונים שינה הבית היהודי את עמדתו בנוגע להצעת חוק נקודת זיכוי של ח"כ עדי קול, תוך שהוא מפיץ הודעות שקריות ומשנה את עמדתו תכופות על פי הפרסומים באמצעי התקשורת. 'יש עתיד' עומדת על עמדתה שהחוק יעבור בקריאה טרומית כלשונו וכל דיון בהסכמות קואליציוניות ייערך רק לאחר הצבעה זו".

היום כאמור ירדה ההצבעה מסדר היום והיא תחזור לשולחן הדיונים של הנהלת הקואליציה כדי שזו תכריע באיזה מסגרת היא תעלה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו