חסרי תקדים: תנאי השחרור של משה חוגג - סרוגים

חסרי תקדים: תנאי השחרור של משה חוגג

תנאי שחרור לא שגרתיים לשחרורו של משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים החשוד בשורה ארוכה של עבירות מין ועבירות כלכליות. הוא יצטרך להפקיד 70 מיליון שקל ערבות וייאסר עליו שימוש באינטרנט ל-45 יום

חסרי תקדים: תנאי השחרור של משה חוגג
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

תנאי שחרור בערבות כאלה לא רואים כל יום. מעצרו של איש העסקים משה חוגג, בעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים הוארך עד ליום שני בשבוע הבא.

המשטרה והפרקליטות ביקשו תנאי שחרור קיצוניים מאוד, כדי לשחרר אותו למעצר בית.

עוד באותו נושא

מעשה סדום וסחר בבני אדם: הותרו לפרסום החשדות


9

חוגג יידרש להפקיד עשרה מיליון שקל במזומן, ובנוסף ערבות על סך 20 מיליון שקל. בנוסף עוד שני ערבים יפקידו 20 מיליון שקל כל אחד, כערבות לכך שהוא לא יימלט מהארץ, ובסך הכל 70 מיליון שקל ערבות.

חוגג ישהה בביתו למשך חודש, כ'מעצר בית' כשאשתו ענבל תהיה המפקחת עליו.

נאסר עליו ליצור קשר במשך חצי שנה עם כל אחד מהמעורבים בפרשה. ולמשך 45 הימים הקרובים נאסר עליו שימוש באמצעים דיגיטליים, כולל שימוש באינטרנט.

שורה ארוכה של עבירות מין ועבירות כלכליות

משה חוגג שעשה את הונו ממטבעות קריפטוגרפים (ביטקוין ודומיו), חשוד בשורה ארוכה של עבירות מין. בהן: מעשה סדום, סחר בבני אדם וצריכת זנות מקטין. בין העבירות הנוספות בהן חשוד חוגג: הטרדה מינית, החזקת מקום לשם זנות, מעשה מגונה, בעילה אסורה בהסכמה ופרסום והצגת תועבה.

לפי החשד, חוגג ביצע חלק מהעבירות בדירת פאר בת שלוש קומות בפארק צמרת בתל אביב, בה קיים יחסי מין עם נשים שונות, שאף צולמו תוך כדי המעשים במצלמות נסתרות. חשד נוסף הוא שחלק מהנשים היו קטינות, וחוגג אף סיפק להן סמים ואלכוהול.

פארק צמרת (צילום: נתי שוחט\ פלאש90)

חוגג נעצר לפני כשלושה שבועות בחשד לשורה של מעשי הונאה ועבירות מין. לפי החשד, במהלך תקופה ממושכת, חוגג ואנשי עסקים נוספים פעלו בשיתוף פעולה ובאופן שיטתי, תוך ביצוע הונאה של משקיעים במספר מיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפים.

עוד באותו נושא

דיווח: המשטרה גייסה עד מדינה בפרשת משה חוגג

פרשת המטבעות הקריפטוגרפים: עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון

עוד עולה כי לפי החשד, אנשי העסקים גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאלים ושידולים להשקיע במיזמים רווחיים לכאורה. סעיפי החשדות שעלו עד כה בפרשה: גניבה בידי מורשה, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון, קשירת קשר לביצוע פשע, ועוד.

(צילום: שאטרסטוק)

חקירת המשטרה החלה כשברקע שורה של תביעות נגד חוגג. לפני ארבעה חודשים, בריאיון לכאן 11, התייחס חוגג לאותן תביעות, בניסיון לשפר את תדמיתו ולצאת לדרך חדשה בחברה הציבורית – כזאת שמחויבת בדיווחים שקופים. מה שחוגג לא ידע הוא כי באותו הזמן ממש הוא נמצא תחת עיניהם הפקוחות של חוקרי המשטרה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו