הותר לפרסום: משה חוגג הוא החשוד בעבירות הונאה - סרוגים

הותר לפרסום: משה חוגג הוא החשוד בעבירות הונאה

לאחר הפשיטה הנרחבת של המשטרה על בתיהם ובתי העסק של 8 חשודים בעבירות הונאה בתחום המטבעות הקריפטוגרפים, הותר לפרסום כי משה חוגג הוא החשוד המרכזי בפרשה. במהלך החקירה עלו חשדות נוספים נגד חוגג לעבירות מין

הותר לפרסום: משה חוגג הוא החשוד בעבירות הונאה
  (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

הותר לפרסום כי בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, הוא הבכיר שנעצר היום (חמישי) בחשד לעבירות מין ובעבירות הונאה של מיליוני שקלים בתחום המטבעות הקריפטוגרפים. במשטרה הודיעו כי מעצרו הוארך בשבוע.

כאמור, הבוקר פורסם כי לאחר חודשים ארוכים של חקירה מורכבת ומסועפת, עשרות שוטרים מיחידת להב 433 פשטו על בתיהם ובתי העסק של שמונה עצורים ומספר מעוכבים, במטרה לאסוף ראיות ולתפוס מוצגים הקשורים לחקירה. על פי החשד, במהלך תקופה ממושכת, חוגג והחשודים הנוספים פעלו בצוותא באופן שיטתי, תוך ביצוע הונאה של משקיעים במספר מיזמים בתחום המטבעות הקריפטוגרפים.

עוד באותו נושא

בכיר בעולם הכדורגל נעצר בחשד להונאה

על פי החשד, החשודים גרפו לכיסם עשרות מיליוני שקלים, תוך הצגת מצג שווא למשקיעים פוטנציאלים להשקיע במיזמים רווחיים, לכאורה. החקירה עד כה העלתה חשדות לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי מורשה, קשירת קשר לביצוע פשע, עבירות לפי חוק איסור הלבנת הון ועבירות לפי פקודת מס הכנסה.

במהלך החקירה עלו חשדות נוספים נגד חוגג, לפיהם הוא ביצע לכאורה עבירות מין ומוסר.

מהמשטרה נמסר כי "החקירה רחבת ההיקף מנוהלת ע"י יאח"ה בלהב 433 ביחד עם רשות המיסים, הרשות לניירות ערך, בשיתוף הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ובליווי פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) ופרקליטות מיסוי וכלכלה. החשודים יועברו לחקירה במשרדי להב 433 וככל שיידרש יובאו לדיון הארכת מעצר בבימ"ש השלום בראשל"צ".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
קיויתי שזה יקרה...
חזרתי | 19-11-2021 2:18
קיויתי שזה יקרה מאז שראיתי אותו מתלקק עם הבעלים של בני סכנין.