מהיום: אמזון מרחיבה את המשלוחים חינם לישראל - סרוגים

מהיום: אמזון מרחיבה את המשלוחים חינם לישראל

לקראת חגי הקניות של נובמבר, חברת אמזון הורידה את סכום הרכישה המינימלי לקבלת משלוח חינם לישראל - וכעת ההטבה תינתן ברכישה של מעל 49 דולר, כפי שהיה לפני משבר הקורונה. עד כה הרף עמד על 65 דולר

מהיום: אמזון מרחיבה את המשלוחים חינם לישראל
  (צילום: שאטרסטוק)

בשורה לקונים: חברת אמזון הרחיבה הבוקר (שלישי) את שירותי המשלוחים בחינם לישראל, כשהורידה את רף הקנייה המינימלי מ-65 דולר ל-49 דולר. המהלך מגיע רגע לפני חגי הקניות של נובמבר, ככל הנראה במטרה לעודד יותר משתמשים ישראלים לקנות באתר.

כזכור, במרץ 2020 החברה ביטלה את משלוח החינם לישראל בגלל משבר הקורונה והמגבלות שהוטלו על טיסות שנכנסות לארץ – וכתוצאה מחירי המשלוחים התייקרו מאד. במקרים מסויימים, דמי המשלוח היו גבוהים יותר מהעלות הרגילה של המוצר. בהמשך החברה הפסיקה להשקיע באזור הישראלי באתר, שבו מוכרים ישראלים הציגו את מוצריהם.

עוד באותו נושא

בשווי של 9 מיליארד דולר: עסקת הענק של אמזון

באוגוסט האחרון אמזון החזירה את אפשרות המשלוח החינם לישראל, אך רק למי שרכש מוצרים בשווי של מעל 65 דולר. כעת, כאמור, החברה החזירה את הרף לסכום המקורי שהיה בעת השקת השירות בישראל.

יש לציין שכרגע האפשרות לקבל משלוח חינם היא הטבה, ולא מדיניות קבועה של אמזון – כך שייתכן והחברה תחליט בעתיד לשנות או לבטל שוב את המשלוחים לארץ. בנוסף, חשוב לזכור שכל רכישה של 75 דולר ומעלה חייבת בתשלום מע"מ בעת הגעת המשלוח לישראל, כשהעלות מחושבת יחד עם דמי המשלוח. קניית מוצרים בסכום של מעל 500 דולר מחייבת גם תשלום של מכס ומס קנייה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו