בעקבות הקורונה: אמזון עוצרת את משלוחי החבילות - סרוגים

בעקבות הקורונה: אמזון עוצרת את משלוחי החבילות

בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, חברת אמזון הודיעה על עצירה זמנית של משלוחי החבילות שהוזמנו באתר - מלבד מוצרים רפואיים או מוצרים "בביקוש גבוה" שנועדו לסייע במאבק בוירוס, כגון מוצרי נקיון

בעקבות הקורונה: אמזון עוצרת את משלוחי החבילות
  משלוח של חברת אמזון (צילום: שאטרסטוק)

בשורה מאכזבת נוספת: ההנחיות של משרד הבריאות למאבק בנגיף הקורונה העבירו רבים לקנות מוצרים ברשת – אך כעת גם האפשרויות הללו מצטמצמות. על רקע ההתפשטות העולמית של הוירוס, חברת אמזון הודיעה הבוקר (שלישי) כי היא מקפיאה את משלוחי החבילות שהוזמנו באתר לכל המוצרים מלבד מוצרים רפואיים שנועדו להיאבק בנגיף, או "מוצרים לביקוש גבוה" הקשורים לבהלה העולמית. כגון מוצרי חיטוי וניקיון.

בשלב הזה מדובר בהפסקה זמנית שתימשך עד ה-5 באפריל – אך בחברה הבהירו כי ייתכן והמהלך יוארך. החברה הבהירה כי ההפסקה נועדה לאפשר לחברה להתמקד בסיוע למאבק העולמי בקורונה וכן כדי לתמוך בחולים והמבודדים. הזמנות שכבר בוצעו ושולמו יישלחו כרגיל – אך כל הזמנה חדשה שתתבצע למוכרים החל מהיום לא תישלח בשלב הזה ממחסני אמזון.

"בשלב הזה אנחנו מתמקדים באופן זמני במשלוח של מוצרי בסיס, מוצרי סיוע רפואיים ומוצרים אחרים שזוכים לביקוש גבוה בהזמנות, כדי לוודא שאנחנו יכולים לקבל, לשלוח, ולחדש את המלאי של המוצרים הללו בהקדם האפשרי. אנחנו נוקטים בצעד דומה עם המוצרים שלנו גם כן" אמר דובר החברה בהודעה שהועברה למוכרים המספקים מוצרים למחסני אמזון. "אנחנו מבינים שמדובר בשינוי ללקוחות ולשותפינו העסקיים, אך מקווים שתבינו את המהלך שנועד לסייע ללקוחות שהושפעו מהמשבר העולמי".

בהודעתה אמזון גם ציינה כי היא תפעל להעסיק 100,000 עובדים חדשים בארה"ב כדי לסייע בהתמודדות עם הביקוש הגובר למשלוחים. "אנחנו פותחים משרות נוספות כדי להתמודד עם הביקוש העצום מצד הלקוחות" הבהירו בחברה. "אנחנו מבינים שיש הרבה אנשים שסומכים על אמזון בתקופה הקשה הזו, בעיקר אלו שלא יכולים לצאת מביתם או חשופים בסיכון גבוה לפגיעה מנגיף הקורונה".

ההחלטה הנוכחית התקבלה על רקע העלייה הנרחבת בקניות ברשת – עם ביקוש נרחב למוצרי ניקיון ומוצרים אחרים שנועדו לסייע לעולם לשמור על בריאותו. המלאי של חלק מהמוצרים, כגון ג'ל לחיטוי ומסיכות רפואיות, אזל במהירות – וכאמור, כעת אמזון החליטו לתעדף מוצרים כאלו על מנת לקצר את זמני ההמתנה ללקוחות שהזמינו אותם. למרות העלייה בהזמנות, גם חברת אמזון ספגה פגיעה בעקבות משבר הקורונה – שהוביל לסגירה של חנויות ומפעלים רבים בסין בעקבות ההתפשטות הנרחבת של הנגיף במדינה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו