הגבול בין להשפיל את עצמך ללפרגן• חתונה ממבט ראשון - סרוגים

הגבול בין להשפיל את עצמך ללפרגן• חתונה ממבט ראשון

הפרקים האחרונים של חתונה ממבט ראשון שמו את ניצן וקארין בפינות לא נוחות. אחת מהן התמודדה עם המצב בצורה בוגרת והגיונית, ואחת לקחה את האשמה על עצמה קצת יותר מידי

author-image

הכלות של חתונה ממבט ראשון עמדו בפרקים האחרונים במבחנים שונים, ששיקפו לנו את הגבול הדק בין למי שעושה ויתורים הגיוניים בשביל הזוגיות, לבין ויתור שיכול להגיע להשפלה.

אזהרת צניעות

ניצן ומנו

אחרי שניצן ומנו חזרו מחופשת ירח הדבש בסיישל, הגיע השלב בו הם צריכים לבחור היכן לגור יחד. הדירה של ניצן לא התאימה מבחינת גודל, כך שהם מצאו את עצמם גרים בדירת הרווקים של מנו.

ניצן חוותה את המעבר בצורה לא פשוטה. הדירה של מנו נראתה לה דירה מוזנחת של גבר שלא משקיע במגורים שלו מספיק. רמת הניקיון, האבזור והעיצוב של הדירה לא גרמו לה להרגיש בבית.

ניצן ומנו חתונה ממבט ראשון (צילום: עידן חסון)

לגיטימי שאישה בת יותר משלושים תרצה לגור במקום שנעים לה בו, גם אם זה רק לחודש, בעיקר כי בבית הזה היא צריכה להרגיש שאלו החיים האמיתיים כדי להשתית זוגיות יציבה שתימשך מעבר לגבולות התוכנית.

למנו היה חשוב להישאר בדירה, והוא אוהב אותה כפי בהיא, אבל הוא אמר לניצן שהיא מוזמנת לשנות בה את כל מה שהיא רוצה. אחרי שניצן הבינה שאין לה ולמנו פנאי לחפש סבלט חליפי, היא קיבלה את גזרת המגורים בדירה בצורה יפה – והחליטה לקחת אחריות על המצב ופשוט לדאוג לניקיון ועיצוב שיעשו לה טוב.

אמנם אין ספק שניצן מקריבה ומתפשרת, אבל זה בגבולות הסביר, הגיוני שאחד מבני הזוג יקריב יותר בסיטואציה הזו.

קארין ואיתמר

לעומת ההקרבה המתקבלת על הדעת של ניצן, קארין קצת לקחה את העניין לקצה.

החבר שלא ידע את מקומו

איתמר הביא הביתה חבר שלו, שירד על קארין באופן מוגזם וחסר טאקט. החבר הרשה לעצמו לבקר את הלבוש של קארין ולהיכנס לפרטים בזוגיות של קארין ואיתמר, שטבעי שקארין תרגיש לא בנוח לחשוף.

במהלך הביקור חברה של קארין סימסה לה שהיא בבית חולים, דבר שבאופן טבעי משך את תשומת ליבה של קארין לפלאפון שלה, בו היא היתה מרוכזת לשאר הערב. ככה יצא שאיתמר שהכין את ארוחת הערב נאלץ גם לנקות אחריה ולשטוף כלים. גם בנושא הזה חבר של איתמר הרגיש בנוח להעיר של לקארין , לשפוט אותה, ולשים אותה במקום לא נוח. איתמר צידד בחבר ובחר לפתוח עם קארין ריב בנושא.

קארין ואיתמר חתונה ממבט ראשון (צילום: פיפל פוטוגרפי)

כשקארין ניסתה לדבר איתו על העניין, איתמר החליט שלא מתאים לו ללבן את הדברים, וברח למקלחת. בבוקר לאחרי הסיפור, קארין יצאה לעבודה כעוסה ולא חיבקה את איתמר לשלום, זו היתה עילה מספקת לאיתמר להחליט שהאחריות על הריב היא על קארין.

הפיוס

כנראה שגם קארין קיבלה את השדר הזה, כי היא ארגנה חתיכת אירוע כדי לפייס את איתמר. היא קנתה לו מתנה, שעל קבלתה איתמר הגיב לה: "מה שאני אוהב בך זה שאת כמו גבר, קונה שלום בכסף". אני לא מקבלת את המשפט הזה. להתחיל אותו ב"מה שאני אוהב בך" לא הופך אותו לבסדר בעיניי. איתמר – קארין עשתה את הצעד, תגיד תודה וזהו. אין צורך להמשיך להשפיל.

הערב המשיך בארוחת ערב שקארין ארגנה עם חברים של איתמר כדי להוכיח לו שהיא "זורמת עם חברים", בניגוד למה שהוא חושב עליה אחרי הערב הכושל עם החבר שלו.

קארין בעצמה אמרה, שיש בה את בפן הזורם, החברותי והשטותניקי. איתמר לא ראה את זה בה, ואמר שהוא מעריך את זה שהיא הפיקה וזרמה עם ערב כזה, למרות שזה לא האופי שלה.

יש פה פיספוס. ככה לא מתחילים זוגיות יציבה. קארין לא צריכה להיות זאת שמפייסת, איתמר הוא זה שצריך להתנצל. וקארין לא צריכה להוכיח את עצמה כאחת שזורמת עם חברים, בין אם היא כזאת באמת ובין אם לא, איתמר צריך לתת לה להיות מי שהיא ולהכיר אותה לאט לאט.

הזוגיות הזאת נראית מעט מעושה ולא אמיתית, נקווה שנתבדה בעניין בקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
איתמר חושב שהוא...
ע | 31-08-2021 16:47
איתמר חושב שהוא משהו מיוחד. הוא מגעיל. מקווה שקארין תתעשת. היא בחורה איכותית ולא מגיע לה גבר שיתייחס אליה בצורה כזאת. הוא משפיל אותה וזה מגעיל. אם ככה הוא מתנהג בהתחלה, אני לא רוצה לדעת מה יהיה בהמשך. ניצן ומנו מקסימים. מנו איש טוב.
2
ניתוח נכון. אבל, גם...
ירמי | 31-08-2021 17:35
ניתוח נכון. אבל, גם קארין צריכה לשחרר ולהיפטר מהאיפור.
3
זוגיות מעושה שלא...
רוני | 31-08-2021 17:38
זוגיות מעושה שלא תחזיק מעמד, כאן צריך יותר איטליגנציה ריגשית ולא מספיק 710 פסיכומטרי.
מי שישמע.. 710
דובי גל | 31-08-2021 23:14
לא ציון כזה גבוה, בטח שלא כזה שמאפיין אותך.
4
כמה שטויות
פחות אהבתי | 31-08-2021 18:31
אין חוקים לזוגיות. כל זוג והתקשורת שמתאימה לו.
5
קארין תברחי מגיע...
א.ב | 31-08-2021 18:43
קארין תברחי מגיע לך יותר טוב ❤
תגובה דוחה. ...
למגיב השובניסט | 01-09-2021 22:06
תגובה דוחה. ההתנהגות הזנותית של קארין? שלום שנת 1965, גם הביטלס משחיתים את נפשותיהם הרכות של בני הנוער. וברצינות, מצאת לנכון לשפוך את הזוהמה הזו מפיך רק על האישה כשברור שגם גבר רקד שם על הבר גם הוא. מה, הוא לא זנזון או משהו? בכל אופן לרדת על לבוש או על הבחירה של אישה לרקוד/ לענטז או לעשות ככל העולה לרוחה מתאים כיום יותר למגיבים המשתייכים לארגון המדינה האחסלאמית/ טאליבן (או מפלגת נועם, אותו דבר). לך לשם.
/ אין...
אני 2 | 31-08-2021 20:42
/ אין יותר טוב או פחות טוב בזוגיות. אלא מענה לצרכים רגשיים. כיסוי לבור שנוצר וגם נולד/ קודם לזוגיות. דווקא לא אהבתי את ההתנהגות הזנותית של קארין; עומדת ורוקדת בחורה על שולחן בבר בלבוש מינמלי כאשר כמה גברים מריירים עליה עומדים ומסתכלים. לא יאה גם בשביל לרצות מישהו. כנראה זהו חוסר בעמוד שידרה ערכי בתור אישה שמעריכה את עצמה.
6
רק תתנו לעם...
חוחה | 31-08-2021 19:33
רק תתנו לעם ישראל את האפשרות להגיב והם דורסים ורומסים את כולם.
7
כבר הפסיקו להכיר...
דבורה מור | 01-09-2021 14:18
כבר הפסיקו להכיר בצורה נורמלית? בנות, בנים לכו למסיבות לכו לשפת הים תמצאו בספונטניות את החלק השני שלכם מה קרה? אפסה הרומנטיקה? אנה אנו באים, אם יש צורך בגדוד יועצים על מנת שיקרה הדבר הכי נורמלי????? חג שמח לכו מהבקר לים!!!
8
מניסיון...תיזהרי מגבר שמשפיל...
דורית | 01-09-2021 22:22
מניסיון...תיזהרי מגבר שמשפיל ומשפיט ומעדיף חבר על פנייך...ואהבה בטח לא קונים בכסף בטח כשאת שווה יותר ממנו...אכלתי את זה מגברים באתרי הכרויות עם התנסויות אפילו יותר קשות עד שהגעתי לגיל 50 רווקה והתפשרתי על זוגיות בעייתית עם גבר מתעלל שיודע רק לקבל ולא לתת ששווה הרבה פחות ממני...אסור לקחת כל דבר
9
ניצן ומנו מקסימים קארין ואיתמר לא אמיתיים
נעמה | 02-09-2021 18:50
קארין ואיתמר לא אמיתים הם רגילים לנצח בכל דבר ולהצליח בכל דבר והם חייבים להראות מצגת שגם בזוגיות הם מצליחים. איתמר שופט יתר על המידה ומלחיץ בדיבור שלו, קארין פחות אוהבת להתעסק עם הבית ועם נקיונות ובישולים וזה בסדר, יש נשים שהן יותר גברים וזכותן להיות כאלו ,לא תמיד זה נובע מעצלנות . ניצן ומנו מנסים ליצור זוגיות אמיתית ומדברים פתוח. הלוואי שיצליחו, למרות שהוא נראה קצת ערס לעומתה, והיא אולי צריכה מישהו כן דוש וכן חנון ולא מישהו כמוהו
10
רק עניין של...
צופה מודאג | 03-09-2021 9:44
רק עניין של זמן עד שקארין תבין שהיא בזוגיות אלימה. איתמר הוא בעל מכה. הבעיה היא איתמר לא קארין.