הגל הרביעי של הקורונה לא נבלם, ונראה כי גם התנהגות הציבור תורמת לעלייה בתחלואה.
המשטרה פשטה אתמול למסעדה ביבנה, במסגרת הפעילות לאכיפת תקנות הקורונה. השוטרים, שהגיעו למקום, הבחינו כי כלל העובדים והלקוחות שבמקום נמצאים ללא מסיכות.
עוד באותו נושא
הקורונה בישראל: 21 חולים קשים ביממה, 7 נפטריםאוריאל בארי

נפתלי בנט חיסון שלישי| צילום: ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט מקבל חיסון לקורונה. ארכיון (צילום: איתי בית-און. סאונד: בן פרץ / לע"מ)
בהמשך, בבדיקת העובדים והלקוחות נמצא כי אחד מהלקוחות שבא לאסוף משלוח אוכל שהזמין הוא חולה מאומת שאמור להימצא בבידוד.
כנגד כלל העובדים והלקוחות נרשמו דו"חות בגין אי עטית מסיכה והחולה המאומת נשלח לביתו לבידוד ובהמשך יזומן לחקירה בתחנה.
מהמשרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לאכוף באפס סובלנות כנגד הפרת הנחיות מכל סוג שהוא."






תגובות