שני המשכונים הגיעו השבוע לקולנוע: ספייס ג'אם והמסור. אחד מהם מיותר והשני מוצלח.

מותגי קולנוע שלא נס ליחם הם במידה רבה סל מחזור של ממש. ההמשכונים והחידושים שלהם, גם אלו שמיותרים, מספקים באופן תמידי את הנוסטלגיה לצופים, ובמקביל את המיליונים ליוצרים. בשבוע החולף קיבלנו שתי דוגמאות לשני מותגי קולנוע על זמניים שעשו גיחה למסך הגדול.

המוצלח: ספייס ג'אם – אגדה חדשה

רבע מאה עברה מאז יצא הלהיט האלמותי "ספייס ג'אם" לבתי הקולנוע והפך לאחד מסרטי הניינטיז האהובים והמצליחים של אותה שנה. היו בסרט הזה את כל המרכיבים הנכונים להפוך לסיפור הצלחה מסחרר.

ההצלחה בפעם הראשונה

היה שם כדורסלן מגה מצליח וכוכב בפני עצמו – מייקל ג'ורדן, שהפופולריות שלו באותה תקופה הייתה בשיאה. היו שם גם כוכבי הלוני טונס, שהיו מותג הצלחה בפני עצמו. כן, גם עלילה טובה עם הרבה תמימות ותום לב היתה שם, שאפיינה את ימי הניינטיז והפכה את הסרט הזה לתופעה תרבותית עבור מי שגדלו באותם ימים.

בחמישי האחרון עלה לאקרנים סרט ההמשך בכיכובו של כוכב השעה – לברון ג'יימס.