טיפ לבנט: תלמד מההתנהלות של ג'ו ביידן - סרוגים

טיפ לבנט: תלמד מההתנהלות של ג'ו ביידן

יש פער עצום בין הקדנציה של טראמפ, שהייתה בלי רגע דל, או סקנדל או פסטיבל, עם שערוריות, מינויים, פיטורים ובעיקר רעש, לעומת השקט התעשייתי שמגיע מכיוון הממשל בארה"ב

טיפ לבנט: תלמד מההתנהלות של ג'ו ביידן
  צילום: Joseph Sohm / Shutterstock\

מחר בערב צפוי ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט להישבע אמונים בדוכן במליאת הכנסת ולהתחיל את הקדנציה שלו בתור ראש ממשלת ישראל. בטור קודם, נכתבו 5 הדברים הראשונים שבנט צריך לעסוק בהם כבר בחודש הראשון לקדנציה.

הפעם העצה היא לא בהתנהלות המקצועית, אלא דווקא בהתנהלות האישית. לפני 8 חודשים נבחר בארה"ב נשיא – ג'ו ביידן. לפני כחצי שנה הוא הושבע אמונים, ומאז פחות או יותר אפשר להגיד שלא שמענו עליו. כלומר, מדובר בנשיא המעצמה הגדולה בעולם, אבל מהדורות החדשות כמעט ולא עוסקות בו.

עוד באותו נושא

5 הדברים הראשונים שבנט צריך לעשות כראש ממשלה


48

יש פער עצום בין הקדנציה של טראמפ, שהייתה בלי רגע דל, או סקנדל או פסטיבל, עם שערוריות, מינויים, פיטורים ובעיקר רעש, לעומת השקט התעשייתי שמגיע מכיוון הממשל בארה"ב, גם בסוגיות מדיניות. אמנם בישראל אין ממשלה, אבל עברנו כמה שבועות של מבצע 'שומר החומות' והקולות מארה"ב בקושי נשמעו. סליפי ג'ו (ג'ו הישנוני) כינה אותו טראמפ, אולי בצדק, אבל בחצי השנה האחרונה, השלטון בארה"ב שקוף כלפי האזרח הישראלי הממוצע.

וזה הטיפ לבנט. תהיה כמו ג'ו ביידן. תעשה שקט. תייצר שקט. בעיקר פוליטי. טפל בבעיות כשהן על אש קטנה לפני שהן מבעבעות ומתפרצות. אל תנסה לבחוש במפלגות אחרות, לפרק ולפצל את היריבים הפוליטיים, ובעיקר תתעסק יותר במה שטוב למדינה ופחות במלחמת הקרדיטים. והכי חשוב, אין צורך להאשים את היריבים הפוליטיים והתקשורת בכל תחלואי המדינה.

לאזרחים בארה"ב הספיקה קדנציה אחת של טראמפ. רוב חברי הקואליציה הנוכחית הם אנשי 'רק לא ביבי'. אם רוצים לעשות שינוי, הוא גם צריך להיות בדרך שבה מנהלים את הממשלה הזו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
22 תגובות - 21 דיונים מיין לפי
1
עצות של עוד בנטיסט דמגוג רקוב מהציונות הדתית!
א | 13-06-2021 0:08
שבנט יתנהל בשקט עם השמאל האנטי ציוני המתנגד לזהותה היהודית של המדינה, דורש לתבוע את קציני צהל בהאג על פשעי מלחמה, עם תומכי טרור, ועם סתם שמאל כגנץ ולפיד שרוצים לבטל את חוק הלאום!! ומממשלה כזו הכותב הדמגוג מצפה לשינוי.. שינוי שקט... שבנט, שהפך עצמו לראש ממשלה בשקט, ימשיך להתנהל בשקט.. להזכיר לכולם את הדרך השקטה שבה בנט הפשיסט ממליך עצמו כראש הממשלה עם 6 מנדטים: לאחר שבנט הבוגד הובס בימין עי העם בחירות אחר בחירות, הוא ערק לשמאל כשמהיום הראשון לעריקתו ועד היום הוא במגעים אינטנסיביים עם לפיד להקמת ממשלת שמאל תוך בגידה, הונאת ורמיית בוחריו, וביום הצגות ודרמות על היותו מושיע הימין, תוך סחיטת הימין והשמאל - כדי להקים בעזרת קולות בוחריו ממשלת שמאל שרובו הגדול פוסט ציוני ועם סוכני החמאס!! וכל זאת, כפשיסט אולטימטיבי - עם 6 מנדטים בלבד, כשעכשיו הוא בכלל מחוק בסקרים!! ועם שמאל שהינו מיעוט במדינה, תוך הדרת רוב העם שהינו ציוני!! וזה ללא פירוט כל השקרים שבנט וחבריו למפלגה שיקרו לבוחריהם כדי להגשים את הזיותיהם הפוליטיות!!
2
כמה ליקוקים לבנט...
אני | 13-06-2021 0:09
כמה ליקוקים לבנט
3
רשימה חלקית של הבוגדים הארורים
גימי-יהודי מיהודה | 13-06-2021 0:19
בנט נפתלי בן מירנה . גדעון משה (סרצנסקי) סהר בן ברוריה . יאיר לפיד בן שולמית . מירב מיכאלי בת סוזן קסטנר . ניצן הורביץ טמא במשכב זכר ובהמה בן לאב ואם לא ידועים . איווט ליברמן בן אסתר . אילה שקד בת אריאלה וכל חבר הפושעים הבוגדים שחברו אליהם בורא העולם מסתיר פניו מכם וממשפחותיכם ארורים אתם לעולם ושם רשעים ירקב כולכם טומאה תועבה נאלחות וזימה יצאתם מהעם היהודי והפכתם לבוגדים ארורים יחד עם אויבי וצוררי העם היהודי לדורותם!!!! משמים תמוגרו תכחדו ותושמדו מהעם היהודי עם נשותיכם בעליכם ילדיכם אבותיכם וכל צאצאיכם עכשיו לנצח נצחים! אמן כן יהי רצון!!
???
רפי לאופרט | 15-06-2021 10:38
דחוף לרופא
4
.....
דורון שטאובר | 13-06-2021 1:01
רעיון מעולה. בנט יכול להגיד בבחירות הבאות שיש לו דמנציה, והוא לא זוכר את ההבטחות שלו לפני הבחירות האחרונות. I HAVE NO FORMAL RECOLLECTION OF SAYING THOSE WORDS
5
עזוב אדון יואלי...
המיואש | 13-06-2021 5:44
עזוב אדון יואלי אל תמליץ על שום דבר במדינה שלך מה שבנט לא יעשה שקט לא יהיה זה דבר אחד בארה''ב קצת פחות מאשר בישראל ברגע שהמפלצות תקשורת בארה''ב קיבלו את האוכל שלהם בדמות המינוי של ביידן מהכיוון שלהן רעש לא יהיה נכון שטארמפ עצמו היה קצת רועש אבל אם ביידן היה רפובליקני לא יעזור לו השקט היו רודפים אותו כך שלא משנה ההתנהלות משנה התווית הפוליטית לכן תפסיק לקשקש
6
מחילה אבל הכתיבה...
צולע | 13-06-2021 7:09
מחילה אבל הכתיבה וההקשר ממש לא על רמה. ההשוואה בין בנט לביידן היא ממש שליפה לא רלוונטית מהכיס.
7
ביבי ניסה לחכות...
בהחלט | 13-06-2021 7:18
ביבי ניסה לחכות את השיטות של טראמפ בתיקווה שזה ישאיר אותו בשלטון. בסוף מצא את עצמו כמו טראמפ: זרוק עזוב בצד הדרך שכל מי שהתעלל בו מפנה לו עורף
8
בסד מתנצל לומר זאת,...
פלוני אלמוני | 13-06-2021 8:00
בסד מתנצל לומר זאת, אבל אם לדעתך המצב בארצות הברית טוב כיום משהיה בימי טראמפ, אז עליך לציין במה? מבחינת הגבולות עם מקסיקו המצב גרוע פי כמה. מצב הכלכלה? ארהב הגדילה את החובות הכלכליים שלה בטריליונים, מחירי הדלק עלו בחצי שנה ביותר מ50%. מצב המובטלים המקבלים שכר בדומה אלינו גרוע מאד ולא רק זה, אלא שביידן העביר עוד תקציבים לאותם מובטלים במקום לעודד חזרה לעבודה? מה עוד? אה כן, יחסי החוץ שלו, אנחנו חווים אותם בעצמנו לא? ארבע שנים טרמאפ היה איתנו, היה לנו מבצע אחד שנמשך כמה ימים ספורים עם גיבוי טוטאלי של ארצות הברית. בתקופת ביידן? הגיבוי הלך ונשחק והמבצע הזה היה הרבה יותר קשה למדינה שלנו מהמבצע הקודם כאשר חוסל בכיר הג'יהאד האיסלאמי. איראן מנותקת? סעודיה ושאר המדינות הסוניות מתקרבות אלינו? חשוב שנית, ביידן פה בשביל לטפל באיראן ולתת לה כספים רבים ויד חופשית וכו'. כל אלו ועוד, שקט תעשייתי? הסיבה שלא שומעים עליו בארצות הברית היא רק בגלל שאתה לא יודע באיזו רשת לצפות. נסה לשמוע סרטונים של ערוץ היוטיוב Daily Wire תמצא שיש המון מה לשמוע על ביידן. בימיו של טראמפ על כל פיפס התקשורת קטלה אותו. לעם האמריקאי הספיק קדנציה אחת של טראמפ? נחיה ונראה בעוד שלוש שנים מה יבחר העם האמריקאי. רק לידיעתך, סקר שנערך בארצות הברית בדק את אחוז התמיכה בביידן ביום שנבחר ולאחר 100 ימים. בעוד בתחילת הקדנציה הוא עמד על 70 % תמיכה, לאחר 100 ימים בלבד, התמיכה בו ירדה ל50 . מה יהיה בעוד כמה שנים? רק הא-ל יודע.
9
הכותב פשוט מגלה...
אלי עזר | 13-06-2021 8:32
הכותב פשוט מגלה בורות ביחס להתנהלות הממדל הדמוקרטי. ביידן אינו אלא בובה על חוט בידיו של אובמה
10
סליפי ג'ו לא...
NG | 13-06-2021 8:55
סליפי ג'ו לא בחדשות כי אם הוא היה נכנס לחדשות היו רואים שקוגנטיבית הוא לא מסוגל לנהל את ארהב. ממש לא דוגמא לאיך צריך להיראות שלטון. הוא גם לא פותר שם בעיות...מחריף מצב כלכלי עם כספים שזורמים לציבור שנמנע מלשוב לעבודה לאחר הקורונה...משבר מטורף בגבול ומהגרים בלתי חוקיים במאות אלפים תוך כלום זמן...ממש לא דוגמא...
11
התקשורת האמריקאית לא...
בנט אפס | 13-06-2021 9:34
התקשורת האמריקאית לא רוצה להתעסק בביידן וחיפשה את טראמפ בכל פינה. בדיוק כמו פה. את ביבי יחפשו כל הזמן ולשאר יתנו שקט
12
רק זה חסר...
אתי לוי | 13-06-2021 10:21
רק זה חסר לנו עוד פרו ערבי גם אצלנו
13
טראמפ מנהיג נדיר
כרמל | 13-06-2021 12:31
ונתניהו שני גדולי הדור. היה סקנדל ???? 4 הסכמי שלום הכרה בגולן והעברת הגרירות לירושלים . ביידן השקט מכיר באיראן הרוצה להשמידימנו. ווא כמה שקט תעשייתי לפני הרעש הגדול בנט הנוכל פעל בפלתלנות זה אופיו וכך יתאפיין שלטונטו חסר עמוד השידרה
14
ישראל צריכה לעשות...
אני החסיד והחייל של כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש מרן המלך המשיח בן דוד צדקנו שליט"א!!!! | 13-06-2021 16:20
ישראל צריכה לעשות 2 חוקים שעשו אותם מזמן בארהב יעבירו בכנסת ובממשלה ובבגץ: 1) ראש הממשלה יכול להיות רק 8 שנים לא יותר (2 קדנציות). 2) שהכנסת לא יכולה להתפזר לפניי שממלא 4 שנים שלמים של הכנסת. יולי אדילשטיין לראשות הליכוד והממשלה עכשיו שיחליף מהר את נתניהו!!!
15
איזה קשקוש - זה לא ביידן זה התקשורת השמאלנית!
אילי | 13-06-2021 21:01
הם במודע ומבחירה נמנעים מלדבר! כמה טירון צריך להיות בשביל לא לדעת זאת... (גם לך תבדוק מה קורה בפוקס ניוז וסקיי ניוז, הם מדברים המון על ביידן וסגניתו, אבל בשמאל שתיקה) אצל טראמפ, על כל דבר קטן, התקשורת השמאלנית ניפחה אותו ועשתה מהומה ממנו. גם אם היה מתעטש ומנגב את האף, הם היו עושים מזה כותרת בעיתון. אז איזו עצה בנט יכול לקחת מזה? בנט שולט בתקשורת השמאל? אם כבר עצה לבנט אז הנה: שיפריט את רשות השידור ואת התחנות הצבאיות.
16
באף אחד מהם,,...
רותי יעקבי,, | 14-06-2021 0:10
באף אחד מהם,,
17
ח...שמעתם את ביידן מדבר בלי עריכה?? תבינו לבד
נדב איל | 15-06-2021 10:35
מי מנל שם את העניינים
18
יש סיבה אחד לשקט שנושב מכיוון ביידן
לא חשוב ה' | 15-06-2021 14:21
- התקשורת האמריקנית מתעלמת בכוונה מהמהפכים שעושה ביידן (והוא עושה, רק שלא שומעים על זה). אצל טראמפ היא חיפשה בנרות כל חצי מילה שהוא אמר והפכה את זה לדבר רע. לכן אצלו היה 'רעש'.
19
ביידן בקושי מדבר לתקשורת כי אין לו יכולת
רענן | 15-06-2021 23:02
ממשית לעשות זאת בלי לטעות ולהביך את עצמו. הוא מקבל הוראות ועונה על שאלות מוכנות בפעמים הנדירות שזה קורה. גם מול מנהיגי העולם עשה הרבה בושות אבל בהיותו איש נחמד שמחלק מתנות לכולם, חיפה על כך. אין מצב שבו אנשים כמו בנט, לפיד או גנץ, יעשו משהו בלי לחשוב קודם כל על הכותרות.
20
בנט לפיד
צבי יהודה | 16-06-2021 1:11
יש לנו ראש ממשלה בנדיט וממשלה מחורבנט
21
כתב שמאלני ...
ימני | 18-06-2021 14:11
כתב שמאלני