הדיון במשפט נתניהו נדחה למועד לא ידוע - סרוגים

הדיון במשפט נתניהו נדחה למועד לא ידוע

הרכב השופטים במשפט נתניהו הודיע כי החליט לדחות את הדיון שהיה אמור להתקיים מחר למועד לא ידוע, זאת בכדי לאפשר לעו"ד עמית חדד להתייצב לדיון בפרשת האונס במלונית, בה הוא מייצג את הילדה שנאנסה

הדיון במשפט נתניהו נדחה למועד לא ידוע
  יונתן זינדל/פלאש 90

הדיון שהיה אמור להתקיים מחר (רביעי) במשפט נתניהו לגילוי ראיות חסויות נדחה למועד לא ידוע, זאת לאור בקשת עו"ד עמית חדד המייצג את ראש הממשלה נתניהו והסכמת הפרקליטות.

חדד מייצג גם את הנאנסת מפרשת האונס במלונית הרווחה. מחר יתקיים דיון הארכת מעצרו של ירין שרף עד תום ההליכים, והדיון בוטל בכדי לאפשר לחדד להתייצב לדיון.

עוד באותו נושא

למה ירין שרף לא מואשם באונס הילדה בת ה-13?


23

אמש התקיימה הפגנה של בני הנוער מול פרקליטות תל אביב בדרישה לשנות את סעיף האישום נגד ירין שרף לאונס, ולא להסתפק בסעיף הנוכחי – בעיה אסורה בהסכמה.

מנכ"לית שדולת הנשים עו״ד דנה מיטב, דיברה במהלך ההפגנה: "עצוב שבנות ובני נוער הם שצריכים לחנך את הפרקליטות. אנחנו כאן כדאי לתמוך במחאה של מאות הצעירים שצועקים ״עד כאן״. מדובר במקרה שהוא נקודת שיא של מגמת הזילות בעבריינות מין, גם מצד המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט".

עוד הוסיפה מיטב: "היום גם התפרסם על סקר שמראה שבמשרד המשפטים עצמו יש הטרדות מיניות ושיח מיני רעיל. איך משרד שאחראי על הנושא הציבורי הבוער הזה אפילו לא מטפל במה שקורה אצלו בבית?".

במהלך ההפגנה, הגיעה מכונית עם שלט תמיכה בירין שרף והנוער ירד לכביש. שוטרי יס"מ הגיעו למקום וחצצו בין המפגינים.

ביום ראשון, ממלא מקום פרקליט המדינה, עמית איסמן, קיים דיון בנוגע לשינוי סעיף האישום אשר יוחס לירין שרף, הנאשם בעבירות מין כלפי ילדה בת 13 במלונית קורונה.

הדיון התקיים בהשתתפות פרקליטת מחוז תל אביב, אשרה גז-איזנשטיין, וכלל גורמי הפרקליטות הרלוונטיים. בשלב זה בחינת התיק עודנה נמשכת.

כזכור, ביום שישי הפרקליטות הודיע כי תכנס דיון דחוף בכדי להחליט האם לשנות את סעיף האישום נגד ירין שרף לאונס, זאת בעקבות לחץ ציבורי כבד שהופעל מכיוון שדולת הנשים אשר הפעילה שירות בו ניתן לשלוח מייל לגורמים הרלוונטיים בלחיצת כפתור.

על פי הודעת הפרקליטות, "בהמשך לפניות שהגיעו אל לשכתו של מ"מ פרקליט המדינה, עו"ד עמית איסמן, לגבי סעיף האישום אשר יוחס לירין שרף, הנאשם בעבירות מין כלפי ילדה בת 13 במלונית קורונה, החליט מ"מ פרקליט המדינה להידרש לדברים ולבדוק את התיק בדחיפות המתבקשת".

"בהתאם, יכנס מ"מ פרקליט המדינה דיון דחוף בראשותו לגבי הפרשה בראשית השבוע הבא, ביחד עם הגורמים הרלוונטיים לעניין". כאמור, היום התקיים דיון בעניין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
עכשיו גם מגייסים...
אין גבול | 16-03-2021 17:25
עכשיו גם מגייסים אנס קטינות על מנת להתחמק מאימת הדין
2
כאילונאי אפשר שני...
א. ד. | 19-03-2021 23:06
כאילונאי אפשר שני משפטים באותו יום... זה אחר זה. ביבי אוכל הכל : קורונה. חיסונים. סגרים. שקרים. ועכשיו אונס קטינה. ביבי יא ביבי..אל תידג כול כאלב ביג'י יומו.
3
הציונות הדתית שהולכת...
אלעד שי הכהן | 20-03-2021 21:13
הציונות הדתית שהולכת בראש המחנה תומכת בנאשם בשוחד, מפרק מערכת המשפט,אנטי חברתי, דואג רק לבעלי ההון, איזו בושה.
4
אני לא מצדיק...
יצחק | 22-03-2021 17:26
אני לא מצדיק שום דבר בכח, לא מין ולא אהבה, אבל ההורים שולחים את הילדים שלהם לאילת ותראו מה הן עושות כאן, בושה!!! מעט צניעות לא תזיק, כי גם צניעות זה יופי לא???
5
העיקר ששלב העדויות...
חרדה למדינה | 22-03-2021 17:27
העיקר ששלב העדויות וההוכחות במשפט הנאשם נתניהו יתחיל במועד שנקבע בתחילת אפריל 2021. כל הדיונים המיותרים בכל תעלולי הסנגורים, יכולים להידחות. כדאי שהסנגור חדד יתחיל לפנות את ימי ב ג ד בשנה וחצי הקרובות להתייצבות לדיונים במשפט הנאשם נתניהו, בית המשפט לא צריך להתחשב בשאר עבודתו (עליה הוא מקבל כסף).