
הטעויות של בני גנץ כבר הפכו לקאלט בשנתיים שהוא בפוליטיקה. אבל הערב הוא כנראה כבר הגדיש את הסאה, והחל לצחוק אפילו על עצמו.
בראיון לדנה ויס בחדשות 12, כינה אותה גנץ בשם דפנה, וזכה מיד לתגובה "דנה!". הוא התנצל ואמר "אני רואה את דפנה וזה אצלי תקלה". כשהוא מתכוון לכתבת הפוליטית דפנה ליאל היושבת לצדה באולפן.

בני גנץ מתבלבל| צילום: מתוך חדשות השבת בחדשות 12
עוד באותו נושא
גמגומים ושמאל חלש: הקמפיין הדומה של טראמפאוריאל בארי

כמה דקות עוברות ושוב גנץ חוזר לסורו. הוא השתעל לרגע, ואז התנצל: "סליחה דנה", ואז הרים ידיים ואמר: "הציבור לפחות צוחק מזה".

בני גנץ שוב מתבלבל| צילום: מתוך חדשות השבת בחדשות 12
בסוף התכנית הוא התנצל ואמר: "מצטער על ה…" והצביע על שתיהן, "אתן בטח רגילות".

בני גנץ מתנצל| צילום: מתוך חדשות השבת בחדשות 12
גנץ יא חביבי.השאר בפוליטיקה נהנים מפדיחות שלך אוי,,,,, למות מצחוק...................גנץ .................................................