הרב מאיר מזוז נגד נשיאת בית המשפט העליון: "אל תהיי חיה"

הרב מאיר מזוז נגד נשיאת בית המשפט העליון: "אל תהיי חיה"

על רקע ההחלטה שלא לקיים דיון נוסף בעתירה לבג"ץ אשר הביאה לפסיקה כי מותר להכניס חמץ לבתי החולים במהלך חג הפסח, הרב מזוז תוקף את הנשיאה חיות: "במדינה של יהודים לא עושים דבר כזה"

הרב מאיר מזוז נגד נשיאת העליון: "אל תהיי חיה"|צפו:
  Yaakov Naumi/Flash90

נשיא מוסדות כיסא רחמים וראש הישיבה הרב מאיר מזוז תקף היום (שבת) בשיעורו השבועי את נשיאת בית המשפט העליון על רקע החלטתה שלא לקיים דיון נוסף בבג"ץ החמץ, אשר כזכור פסק הדין היה כי מותר להכניס חמץ לבתי החולים במהלך חג הפסח.

הרב מזוז אמר: "גברת חיות, אל תהיי חיה. אל תעשי כדבר הזה. תני לנו לחיות בארץ ישראל, מי שרוצה לאכול חמץ שיסע לחוץ לארץ לפני פסח בחינם, על חשבונך. שיהיה שם ויאכל ותפוצץ ויחזור אלינו מפוטם כמו שור".

הרב המשיך: "למה את עושה כדבר הזה? למה? כל יהודי שיהיה מוכרח להתאשפז בחג הפסח יביא איתו אוכל מהבית ויחשוב שהוא מתאשפז בגרמניה, לא בארץ ישראל. גם אנחנו כאן, מדינה של גויים, לא מדינה של יהודים. במדינה של יהודים לא עושים דבר כזה, יש קצת בושה, קצת דרך ארץ".

כזכור, לפני שבוע נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות פסקה כי היא לא רואה סיבה לקבוע דיון נוסף על פסיקת בג"ץ קודמת, לפיה יתאפשר להכניס חמץ בפסח לבתי חולים, וייאסר על בתי החולים למנוע ממבקרים להכניס מוצרי חמץ.

בכך למעשה פסק בג"ץ נגד עמדת המדינה והרבנות הראשית שדרשו דיון נוסף. בכך למעשה התקבעה החלטת בג"ץ מחודש אפריל האחרון כי האיסור להכניס חמץ לבתי חולים במהלך חג הפסח נעשה בחוסר סמכות, וכי מעתה ואילך יהיה אסור למאבטחים לחפש אוכל בכלי באי בית החולים או לפנות בכל הערה בנושא.

עוד באותו נושא

בעקבות בג"ץ החמץ: הכנסת תחוקק חוק לכפייה דתית


14

את פסק הדין המקורי קבעו השופטים החילונים גרוסקופף ופוגלמן מול עמדת המיעוט של השופט הסרוג ניל הנדל. בקביעתה היום, כתבה השופטת חיות, כי מכיוון שלא נקבעה "הלכה" חדשה בפסק הדין הראשון, היא לא רואה סיבה לקיים דיון נוסף במעמד מורחב.

גפני: שופטי בג"צ חצופים

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני (יהדות התורה) בתגובה לפסיקת בג"צ בעניין חמץ בפסח בבתי החולים: "שופטי בג"צ החצופים מנצלים את התקופה שבין כנסת אחת לשנייה, שאי אפשר להעלות את התיקון לחוק שלי בעניין הזה, ולא מתחשבים ביהודים שומרי כשרות הנזקקים להגיע לשירותי בתי החולים בפסח. נדרוש בכל תוקף את פסקת ההתגברות כדי לעצור ולעשות סדר בכוח הלא מוגבל שלהם."

חברו לסיעה, סגן השר אורי מקלב הגיב: "פסיקת בית המשפט אינה מגיע על רקע חוקתי, אלא מתוך השקפת עולם מנוכרת של השופטים שאינם מייצרים את הרוב בארץ ישראל השומר כשרות בפסח. פסיקה אטומה ומנוכרת זו לא באה לאפשר חופשיות למי שאינו רוצה להקפיד על חמץ בפסח – אלא פוגעת באופן ממשי ברוב ישראל השומרים מחמץ בפסח, ופוגעת באופן המעשי מהחולים המאושפזים בבתי החולים לשמור כשרות בפסח. בית המשפט בפסיקתו זו מייצג את עצמו בלבד."

בג״צ פורם את החוטים האחרונים בזהות היהודית ובאחדות העם

השר לשירותי דת הרב יעקב אביטן: "בג״צ פורם את החוטים האחרונים בזהות היהודית ובאחדות העם״ "מדובר בהחלטה שערורייתית הפוגעת אנושות בציבור הישראלי שרובו ככולו נזהר מחמץ בפסח, ודורסת ברגל גסה את הסטטוס קוו הקיים. בג"צ באופן שרירותי החליט לדחות את בקשת הרבנות הראשית לישראל לקיום דיון נוסף בסוגיה משמעותית זו, בקשה אליה הצטרף אף היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדנבליט.

משמעות ההחלטה היא הכשלה חמורה של רבבות עמך בית ישראל. המקפידים הקפדה יתירה על אי אכילת חמץ בפסח, וכעת אין דרך להבטיח שמאושפזים אלו יאכלו כשר בפסח. באופן הזה בג״צ פורם את החוטים האחרונים בזהות היהודית ובאחדות העם. אני קורא לבג"צ להתעשת ולכבד את רצון הרוב בישראל ולקיים דיון נוסף בסוגיה. לא יתכן שבמדינת היהודים לא יתאפשר לציבור לשמור על אי אכילת חמץ בפסח.

מתנועת נאמני תורה ועבודה נמסר: "כפי שגם אמרו השופטים, מוטב היה שלא היינו מגיעים לבית המשפט בעניין זה כלל, וחבל שהרבנות עשתה הכל כדי לדחות פשרות אפשריות ולא להגיע להסכמה בנושא.

העמדה הציונית-דתית לא צריכה להיות התייצבות אוטומטית לצד כל חומרה שהרבנות הראשית (החרדית) מבקשת להטיל על הציבור. יש פתרונות הלכתיים שמופעלים מזה שנים, בתיאום עם פוסקי הלכה ואנו קוראים לבתי החולים לאמץ את המתווה שהצענו, אשר יש לו גב הלכתי רחב. מי שבכל זאת בוחר לצדד בעמדה המחמירה, מצופה ממנו שיתייחס באופן ענייני לעמדה ההלכתית שמנגד, ולא יבטל אותה בטענות קש של רדיפה דתית."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
82 תגובות - 26 דיונים מיין לפי
1
זו התבטאות של רב שמקבל משכורת מהמדינה?
משפטן | 17-01-2021 0:06
מזוז = אתה דורש בחוצפתך כי רבה שבני אדם לא יאכלו אוכל לפי אמונתם ואורח חייהם שאתה בז לו כמובן, רק כדי שאנשים כמוך לא יידעו שמישהו אחר אוכל משהו שונה מהם. חוצפה. אפילו אדם אלרגי שנשקפת לו סכנת מוות לא דורש שלא יכניסו לבית החולים מאכלים שהוא אלרגי אליהם. רק רבנים כמוך מסוגלים, בגלל רצונם לשלוט על מה שאחרים יאכלו, לדרוש דרישה חצופה כזו - שבגלל שאתם מאמינים שיקרה לכם משהו רע אם אדם אחר יכניס משהו לפיו, אז אסור לאותו אדם ולכל אחד אחר לאכול אוכל לפי הרצונות שלך. זה טירוף. להאמין שמה שמישהו אחר יאכל יפגע בך. אם אני אאמין שאם אתה תאכל כשר זה יפריע לי - אז זכותי לדרוש ממך לא לאכול כשר? החוצפה הזו, ההסתה הזו כנגד שופטת עליונה - ביזיון !
כמה אתה חסר דעת!
יניב | 15-02-2021 18:16
תחילה וראש, ודאי שאינך משלומי אמוני ישראל, ולכן, אדבר כשפתך הנלוזה (מקווה שיש במאגר המילים הנאלח שלך מספיק מידע להבין את דבריי) הרב מאזוז לא חושש לומר את האמת על שופטי הבג''צ הידועים בשנאתם לדת, ועליהם נאמר 'תכלית שנאה שנאתים, לאויבים היו לי' הרב מאזוז מקבל משכורת מהישיבה שמפרנסת מאות רבנים בעשרות מוסדות בכל הארץ! תלמידיו מלמדים את ישראל בכל קצוות הארץ הרב מאזוז בקי מתמטיקה, ספרות ראשונים ואף ספרות משוררי וסופרי הארץ כפי שניתן ללמוד מכתביו וספריו לאין ספור. חיות היא, וחיה שמה! ואתה 'כסיל ההולך בחושך' 'הולך את חכמים יחכם ורועה כסילים ירוע' צו לביתך ועפר לפיך
תתביש לך
אורי | 18-01-2021 12:12
איך אתה מדבר לגדול הגדולים!!!!!! אחד הרבנים הצדיקים בדורנו! הזהר מדיבור על חכמי ישראל שעקיצתן עקיצת עקרב! לא מקנא בעולם הבא שלך!
לכל המלעיזים
המורה להיסטוריה | 17-01-2021 22:06
אין לכם ולו נימוק אחד הגיוני לדרישה החצופה של הרבנות והרבנים. אפילו אנשים עם אלרגיה וסכנת מוות לא דורשים מאחרים להימנע מאוכל מסויים או מבגד מסויים. רק חרדים ורבנים מסוגלים לדרוש ברוב חוצפתם שבגלל שהרב או החרד או הדתי מאמין שאסור לו לראות מאכל מסויים או לדעת שיש מאכל כזה ברדיוס של 100 מטר ממנו, אז האחר - כל אחר - גם אם הוא גוסס וזו משאלתו האחרונה לטעום חלה טרייה - חייב כמובן להתחשב באמונה של אותו אדם. אז לא חברים. לא כל אמונה ולא כל גחמה ולא כל רעיון שעובר במוחו של רב או אדם יהודי דתי, גם אם אותו אדם מאמין בכל ליבו ובכל מאודו וממש ממש ממש משוכנע שאסור לו לראות לחם 100 מטר ממנו, וגם אם הוא ממש ממש ממש בטוח שאם יראה לחם יקרה לו משהו רע - זה לא מצדיק איסור על אנשים אחרים. תבינו חברים. אתם לא מוגבלים. אתם מגבילים את עצמכם בשל אמונתכם ואתם לא מורשים ולא זכאים להגביל אף אחד אחר.
ברוך יהיה כבוד הרב. ותקולל אסתר חיות החיה רעה
אסתר חיות שחיק טמיא | 17-01-2021 20:53
היום שמענו בערוץ 20 על מעללי אסתר חיות ובעלה. גנבים, גזלנים, מנוולים. למה אצ''ל לא מטפל בהם??????????????????????????
משכורת מהמדינה?
ידידיה | 17-01-2021 12:30
בוא נעשה סדר לגבי משכורת מהמדינה, א. גם השופטת חיות מקבלת משכורת אפילו שמנה מהמדינה, אבל נבחרת בדרך של חבר מביא חבר ובדרכים, ובדרכים של שליטת החונטה המשפטית, בעלת גוון השקפתי של מדינת כל אזרחיה, מנותקת מרוח המסורתית של רוב הציבור היהודי בארץ, ודואגת שההרכבים העוסקים בערכים הציבוריים, לעולם יהיו בהרכב, שיכתיב את השקפת עולמה של נשיאת ביהמ העליון. אותה חונטה משפטית, מעיזה במנפולציות חסרות סמכות ובניגוד לרוח החוק לדון בחקיקת יסוד כגון חוק הלאום. לכן חוזרת אליך השאלה: כך מכריעים דין שופטים שמקבלים משכורת מהמדינה? בושה וחרפה! צריך לפרק את המוסד הזה ולהרכיבו מהתחלה, בצמוד לשימוע של השקפת עולם, על מהי ציונות במדינה מודרנית. צריך להביא מינויים כאלה לביהמ העליון הצבעת רוב בכנסת, לאחר בירור השקפותיהם, לרבות סקירת הכרעותיהם המשפטיות בנושאים ערכיים, ומאמרים אקדמיים שפרסמו. חייבת להיות התאמה בין השקפות העולם שבגוף המחוקק (הנבחר דמוקרטית), לבין הגוף השופט, המפרש (לעיתים כביכול מפרש), את החוקים. אין דבר כזה שיפוט אובייקטיבי מקצועי!! זה בלוף שמוכרים לתמימים ולאדיוטים שימושיים. וזה מכשיר מסוכן להרס האמון והמשילות במדינה דמוקרטית אמיתית.
חופש הדיבור...
דוד | 17-01-2021 10:53
חופש הדיבור חוקי
אבא שלך...
בנצי | 17-01-2021 7:41
אבא שלך הרשע של המאה שהוליד ארור ומתועב כמוך, מאחל לך הרדמה לתמיד בקרוב, ביזכות הרב מזוז הקדוש,
אתה יכול...
גדי | 17-01-2021 7:40
אתה יכול לדחוף את התעודה שאין לך אידיות לפרצופם של ההורים הארורים שלך ותלך איתם וכל המישפחה לכפרות על מילה אחת שמוציא הרב הקדוש,כולכם כפרה ללא יוצא מהכלל,נבלה,
טיפש לייט ...
יניב | 17-01-2021 7:02
טיפש לייט
, ולא...
את מכבדי אכבד | 17-01-2021 6:48
, ולא כך פונים אל נשיאת בית המשפט העליון !
מגיב חצוף
יעקב | 17-01-2021 0:29
ורשע
- כך...
יהודי | 17-01-2021 0:29
- כך לא פונים אל תלמיד חכם! לפחות עם תואר הרב..
2
אדון מזוז
יוסי | 17-01-2021 0:31
מי אתה איש קטן ועלוב שתדבר כך????
חסר מוח...
מולנר | 17-01-2021 8:43
חסר מוח למי אמרתה שתוק?
ויי
סופרמן | 17-01-2021 2:07
שתוק ימטומטם
3
הרב מזוז העמקות שבפשטות והפשטות שבעמקות
גיא | 17-01-2021 1:07
יישר כוחו שך הרב שליטא דברי טעם ואמת.
מי שניפרע...
גדי | 17-01-2021 10:46
מי שניפרע מדור המבול יפרע מימך וממישפחתך לאלתר,בעזרת השם עוד היום,
, וואו איזה...
מזוז מתלהם ומעוות את הפסיקה | 17-01-2021 9:53
, וואו איזה ברכות נהדרות. רואים שאתה יהודי יקר, ירא שמיים, שלא מבין שיש גם אנשים בעלי דיעה אחרת...כמה חבל שבין האוזניים הכל ריק אצלך...רק שינאה לכל השונה ממך, לכל אדם שמסוגל להביע עמדה עניינית ולא לקלל כמו משוגע. נסה לפעמים לחשוב קצת. אני יודע שזה קשה כשבראש אין כלים ולא היה כלום - אבל אולי,עם קצת מאמץ, תצליח גם לחשוב ולא רק לקלל. נדמה לי שבחסידים שוטים כמוך - אפילו הרב מאזוז איננו גאה.
עוד מנוול...
עובד | 17-01-2021 7:36
עוד מנוול של הרפורמים ימח שימך וזיכרך,ומי שחינכו אותך ארורים שעשו בהמה מטונפת כמוך,יהי רצון שביזכות הרב היקר מזוז שאתהומישפחתך תאבדו לאלתר ללא כל סיכוי להחלמה,ותיצטרפו למיספר הניפטרים במהרה בימנו אמן,ושתהיו כפרה אתה והמישפחה וההורים שלך על הגלימה של הרב הקדוש,
, לא...
מזוז מתלהם ומעוות את הפסיקה | 17-01-2021 6:47
, לא דברי טעם ובוודאי לא דברי אמת. מזוז אמר שכל שומר מצוות יצטרך להביא אוכל מהבית - למה ? מה הקשר ? בית החולים הרי מספק אוכל כשר, !מדובר על איסור על מבקרים להכניס חמץ. אין קשר בין הדברים. לעצם העניין - מדובר בשני עולמות. הרבנים החרדים לא מבינים שבית המשפט חייב לראות לנגד עיניו גם את הציבור החילוני והציבור הלא יהודי. אין מקום לכפייה דתית. מי שרוצה אוכל כשר - יקבל. מי שמבקר יביא לו חמץ כי הוא לא שומר כשרות - שיערב לו. חיה ותן לחיות.
4
הרבנות הראשית - הגוף הכי מושחת בישראל
יאיר | 17-01-2021 1:50
נפוטיזם, שוחד, בטלנות, גניבה.
5
מזוז הוא בהמה,...
אריה דרעי | 17-01-2021 6:04
מזוז הוא בהמה, כלב ויתוש.
אני מבין שהגדרתך היא 'שתוקי או 'אסופי'
דוד | 15-02-2021 18:18
ה' ירחם עליך כי לנו אסור לרחם בהיותך עם הארץ גמור תכוון היטב ב'אתה חונן לאדם דעת'
אין אלוהים. יש...
לך | 17-01-2021 16:31
אין אלוהים. יש עובדי אלילים
@תוצאה של סקס...
דוד | 17-01-2021 10:50
@תוצאה של סקס בלי גומי
שתיפול איתו...
גדי | 17-01-2021 10:45
שתיפול איתו בגיהינום,ומי שניפרע מדור המבול יפרע גם מימך ומהמישפחה שלך,בעזרתת השם ומיד אמן,
מה פתאום...
עמיר מ. | 17-01-2021 10:17
מה פתאום הסתבך איתי?! דווקא צודק...אם כי בתחום הזאולוגי יש בעיה....היתוש,לא ממשפ.היונקים
... אל...
אל תפול רוחך ... | 17-01-2021 10:05
... אל תפיל רוחך מכמות נבולי הפה של החרדים/הדתיים החסודים... השם בוחן לב וכליות וישלם לכל המקללים כגמולם... צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים....
שימך יהיה...
רוני | 17-01-2021 8:04
שימך יהיה מקולל נבלה שמיתחפש, כמו כל החולאים הרעים בקירבנו והשם שלך ידוע נבלה
בני, ...
אריה דרעי | 17-01-2021 7:44
בני, השתכנעתי. זה מגיע לי .
ארור אתה...
רוני | 17-01-2021 7:33
ארור אתה וההורים שלך שעשו אותך ארורים ימח שימכם וזיכרכם מעל פני האדמה, יהי רצון שזכותו של הרב תגן רק על עם ישראל היהודים,וחלאות כמוך וכמו ההורים שעשו בהמה כמוך ימח שמם וזיכרם איתך ביחד,אמן ואמן,
מאחל לך נבלה...
בני | 17-01-2021 7:31
מאחל לך נבלה שתמות מיתה משונה, בה יראו כל המישפחה שלך ולא יוכלו לתת לך סיוע,מות ביסורים שלא היו עד היום,לפגוע ברב? יהי רצון שעוד היום אתה תתחיל לסבול ביסורים ולתקופה ממושכת עד שתיתפגר כמו חיה,אמן
, אולי...
מי הסתבך עם מי .... לאלוהים הפתרונים ... | 17-01-2021 7:27
, אולי הרב מזוז הסתבך ? כבר היו הרבה פרשנים לתורה למצוות .... וצוואה תמיד כדי להכין זה מקטין סכסוכים ומריבות ... מקווה שגם הרב וגם אתה כבר הכנתם ...
תכין צוואה אחרי...
יניב | 17-01-2021 7:03
תכין צוואה אחרי דבריך המטונפים. הסתבכת עם ריבונו של עולם
6
סתם שאלה ,...
מזוז , אל תהיה חזיר ... או בשפת חז"ל וישמן ישורון ויבעט .... | 17-01-2021 6:58
סתם שאלה , מה עושה חרדי בניו יורק או לונדון או בכל מקום אחר אם הוא צריך להתאשפז בפסח ? והוא יאושפז כמובן בבית חולים שלא שומרים בו שבת , לא כשרות , ובודאי לא על איסור חמץ בפסח ... ושם הוא גם עובד ומשלם מיסים ... החרדים והדתיים עם יחס מועדף בגלל התלות של נתניהו בקולם לצורך הימלטות מאימת הדין , לא יודעים גבול לחזירותם ...
במדינה של יהודים הם יחליטו מה אוכלים. לא מזוז
מזוז טועה כמו הרבנות | 17-01-2021 22:09
תבינו כבר כי זה די נמאס. יהודים מחליטים על עצמם. לא רבנים. לא מזוזים . לא אף אחד אחר. אף רב לא יגיד לי מה לאכול. לא בבית. לא בחוץ. לא בבית הספר. לא במתנס. בשום מקום. כפי שאני לא אגיד לאף אדם מה לא לאכול ומה כן לאכול. אותו הדבר.
, אנחנו...
יחי ההבדל הקטן ... אנחנו עדיין לא במדינת הלכה ... ועדיין לא מוצאים להורג בסקילה מי שמחלל שבת ... ואנחנו במדינה יהודית וגם דמוקרטית ... | 17-01-2021 10:01
, אנחנו במדינה יהודית לכן המטבח של בית החולים מוכשר לפסח ... אנחנו לא במדינת משטרה שבה מחטטים לאזרחים בתיקים כדי למצוא חמץ ...
מטורלל אנחנו...
יוחנן | 17-01-2021 8:47
מטורלל אנחנו במדינת היהודים לא באמריקה ולא בלונדון העם היהודי שומר מסורת צודק מזוז אתה רוצה לאכול חמץ סע לברלין מטורלל
7
הרב הצדיק אתה...
פנחס | 17-01-2021 7:45
הרב הצדיק אתה קדוש עליון בנם של קדושים, כל הערב רב שכאן מגיבים אפילו לא נחשבים כעשב השדה,הם אולי מישתווים למה שהחיות מפרישות במחילה מכבודך,הערב רב הזה ידוע שהוא יציק לעם היהודי במשך תישעה חודשים,ובחודש הבא יתמו תשעת החודשים והם כולם ללא יוצא מהכלל,יתאדו לכל הרוחות וישארו בארץ הקודש רק יהודים כשרים,ולגבי החיה היא לא יכולה לשנות את טיבעה וגם הבהמות שיושבים איתה נולדו בהמות וימותו בהמות,תבוא עלהם מארה אמן,
, אוי...
עושה מעשה זימרי ומבקש שכר כפנחס | 17-01-2021 11:14
, אוי לרב מאזוז אם הוא נזקק להגנה ממך ומשכמותך. עמי ארצות, מנבלי פה, מאמינים בשטויות הזויות.
8
סרוגים! בבקשה להוריד הודעות...
שלמה | 17-01-2021 7:59
סרוגים! בבקשה להוריד הודעות בוטות כמו של זה שמחרף ומגדף את גדולי ישראל.
9
הרב מאזוז ממשיך...
עטרה ליושנה | 17-01-2021 8:45
הרב מאזוז ממשיך מסורת מפוארת של רבנים עילגים ומקללים. הדבר מעיד בעיקר עליהם.
מזוז, זוז לנו...
עחל | 17-01-2021 16:28
מזוז, זוז לנו מהחיים
, בצעירותו...
אגודת המקללים בע"מ | 17-01-2021 14:27
, בצעירותו היה רבי עקיבא עם הארץ. הוא סיפר : כשהייתי עם הארץ, אמרתי מי יתנני תלמיד חכם ואנשכנו כחמור. רבי עקיבא למד תורה והפך לגדול ישראל. אתה נשארת עם הארץ וחמור : מקנא במשכילים, נוער כחמור, מצווח ומקלל.
אין לך...
בני | 17-01-2021 10:43
אין לך דבר כזה, מי שניפרע מדור המבול יפרע מימך וממישפחתך אמן,
10
רב צדיק וצודק..אשריו...בגץ...
קרן אור | 17-01-2021 9:08
רב צדיק וצודק..אשריו...בגץ זה לא בדץ שום דבר לא כשר שם.
11
אוכלי חינם ומסיתים...
שרון | 17-01-2021 9:52
אוכלי חינם ומסיתים , אתם לא יהודים . אתם עלוקות צמאי דם . פלא ששנאו אותכם בכל מקום . ארורים אתם וארורים תיהיו עם שטיפת המוח שעברתם על ידי בני בליעל .
12
רבן ...
רבנים עובדי אלילים | 17-01-2021 10:02
רבן
אין שום...
דוד | 17-01-2021 10:49
אין שום בעיה בפסח מליונים יצאו לחיות והיראה מה אי שווה בגץ אתם השמדה עצמית חבל אתם תשלמו לציבור היהודי בגדול זה ענין של זמן
13
כבוד לנשיאה.הגיע הזמן...
צצ | 17-01-2021 10:07
כבוד לנשיאה.הגיע הזמן שיפסיקו לנהל לנו את החיים.כם לא תורמים וגם מנהלים את המדינה באישור של ראש ממשלה פושע.דיייי.
14
מזוז יכול לרקוד...
אריה דרעי | 17-01-2021 11:03
מזוז יכול לרקוד עוגה עוגה במעגל נחוגה. אלי ישי ודוקטור שלמה קרעי לא יהיו שרים לעולם.
מזוז, ...
ביבי המלך | 17-01-2021 11:32
מזוז, יא עוכר ישראל, אנטישמי מזוהם, את הקללות שלך תפנה לעצמך יא ח.ר.א מהלך על שתי רגליים מנוולות.
15
אתה שומע ...
אריה דרעי | 17-01-2021 12:27
אתה שומע הרב מאיר ?
זוז. ...
אריה דרעי | 17-01-2021 13:01
זוז.
מה ? ...
הרב מאיר | 17-01-2021 12:55
מה ?
16
נשיאת ביהמש העליון...
נאוה | 17-01-2021 13:47
נשיאת ביהמש העליון המכובדת. אל תתני לגברדיה חשוכה להחליש אותך.. אנחנו מדינה יהודית דמוקרטית רב תרבותית רב דתית ולא מדינת הלכה... נא חיזקי ואימצי ואל תחששי כי לביאה את ועוצמה רבה בליבך ! רוב הציבור מאחוריך !
צר לי...
גלי | 17-01-2021 17:47
צר לי שחיים תתי אדם שכמותך שאין להם כבוד למקורות שלהם ולזולת.
אתם לא...
שם טוב | 17-01-2021 15:05
אתם לא הרוב ולא תהיו הרוב אתם אנשים שמעניין אותם רק הדרך שלכם ולא מוכנים להתחשב במי שחושב וחיי אחרת
17
יש אלפי ישראלים...
גיל | 17-01-2021 14:11
יש אלפי ישראלים יהודים שאוכלים חמץ בפסח. מי שרוצה לאכול חמץ צריך להתחשב באנשים ששומרים ולא לאכול בפרהסיה. אי אפשר לכפות על אנשים דברים שלא מאמינים בהם.
18
התגובות
Meir | 17-01-2021 14:49
אני קורה את התגובות כאן באתר סרוגים. סרוגים? סרוגים? סרוגים כבר מזמן לא....או שהפכנו להיות שונאי ישראל ושמאל או שהחברה משמאל התלבשו על האתר סרוגים ואני מאוד רוצה להאמין שהדעה השניה היא הנכונה אם לא אוי לנו....
, לפי...
מהרסייך ומקללייך ממך יצאו | 17-01-2021 17:31
, לפי כמות המקללים - יש פה רוב לאנשי ימין....
19
השמות של השופטים...
שימי | 17-01-2021 19:48
השמות של השופטים שהחליטו להכניס חמץ מוכיח מי הם? ושמה של הנשיאה חיות,כשמה כן היא.חיית אדם.מנוכרת לעם היהודי.יש שופט בשמיים שישלם לה ולהם במחלות קשות
20
תלמיד חכם שאין...
תורתנו הקדושה | 17-01-2021 21:02
תלמיד חכם שאין בו דעת ראוי לקורעו כדג ביוהכ שחל בשבת. מאיר מזוז תזהר להתחבא מתחת למיטה בפעם הבאה שיוהכ יחול בשבת
חוצפה תת...
יוניפ | 18-01-2021 11:05
חוצפה תת אדם ... מי שמדבר נגד רבנים
רשעות של אנשים...
יוני פ | 18-01-2021 11:04
רשעות של אנשים מזלזלים ברבנים... מעט צניעות... הבורות שלכם זועקת
21
בקרוב ימותו כל...
הסוף של בגץ קרוב | 18-01-2021 3:26
בקרוב ימותו כל השופטים האנטישמים ושונאי הדת ואיתם כל מעריציהם הטיפשים הנבערים והמדינה תהיה מדינת הלכה כמו שראוי למדינה יהודית, הקורונה זה רק ההתחלה של הסוף שלכם, סתומים
ואתה בן...
יצחק | 27-06-2021 23:19
ואתה בן כלבה ימח שמך וזכרך פרעה
ערב רב...
כו | 24-01-2021 4:58
ערב רב עמלק
, אני...
היהדות לא שונה מהאיסלאם או דתות אחרות | 18-01-2021 18:52
, אני מכיר את היהדות היטב. רואה ושומע גם את דברי הרבנים שכביכול מייצגים את היהדות. היהדות ובעיקר מייצגיה הרבנים, מתנהלים ממש כמו בכל דת אחרת : רק הדת שלהם היא הדת האמיתית. מי שאינו יהודי אינו ממש שווה. לאשה תפקידים מאוד מוגדרים והיא לא אמורה להיות שוות ערך וזכויות. מיעוטים, להטבים וחילונים הם אספסוף נקלה. האנטי דתיים הם זבל. כפייה דתית היא ערך חשוב. מה שחושבים האחרים אינו נחשב. ועוד ועוד.
... בסוף...
. | 18-01-2021 17:25
... בסוף ... יש אלפים בציבור החרדי שבשבילם הסוף כבר הגיע ... והמוות שלהם היה מיותר ... הם לא היו צריכים למוות ... וזה נורא , מה שקרה ...
תלמד על...
תתחיל להכיר את היהדות | 18-01-2021 12:52
תלמד על מלכות בית דוד, מדינת הלכה של היהודים זה לא כמו אצל הערבים, יש דאגה אמיתית לעם וכן דואגים גם לצד הרוחני ולא הורגים ומתעללים כמו באיראן, החילונים פשוט לא מכירים את היהדות ורועדים מהחרדים בגלל התקשורת המכפישה והשקרנית שגם תקבל את שלה בקרוב
אנחנו לא...
אתה לא מבין | 18-01-2021 12:48
אנחנו לא מבינים חשבונות שמיים אבל חכה ותראה, בסוף מי שיקבל את המכות באמת יהיו שונאי הדת והיהדות
, וואללה....
מדינת הלכה - הלכה המדינה | 18-01-2021 7:07
, וואללה. כאילו רוב המתים הם חילונים תומכי בגצ ולא חרדים שהתורה לא מצלא ולא מגנא עליהם....אתה מדבר על טיפשים ונבערים ???? עוד זה חסר לנו : מדינת הלכה. רואים מה היא מדינת הלכה באיראן, בסומליה ובתורכיה....
... אבל...
מה עם איזה חשבון נפש קטן ? | 18-01-2021 6:15
... אבל עד אז החרדים ששיעורם באוכלוסיה בקושי 10٪ מתים בהמוניהם ... שיעורם בקרב המתים 20% ... ושיעורם בקרב הנדבקים הוא 40% ... שלא לדבר על הנזק העקיף בעומס הנוראי על בתי החולים , שמוריד את איכות הטיפול בכל החולים ... אולי כדאי להם לעשות איזה שהוא חשבון נפש ... שהרי ... כל שקרה ברצונו קרה ....
מזוז הוא בהמה...
הרב עובדיה יוסוף | 18-01-2021 6:03
מזוז הוא בהמה , כלב ויתוש.
22
הרבנים מרשים לעצמם...
אציק | 18-01-2021 8:59
הרבנים מרשים לעצמם לפגוע בבית המישפט
23
נתן הנביא טען...
יוסי | 18-01-2021 13:21
נתן הנביא טען בזמנו שדוד המלך גזל את כבשת הרש ( הרג את אוריה החיתי ), אבל עזוב מי מאמין בכלל לחילוני השמאלן האנטישמי הזה מהתקשורת.
לפני שאתה...
ליוסי | 18-01-2021 18:28
לפני שאתה אומר שטויות תלמד מה קרה באמת...מי מאמין לשמאלן נבער כמוך ששמע כמה מילים וחושב שהוא יודע משהו....
24
צודק בכל מילה
הרב מאיר מאזוז הקדוש | 19-01-2021 14:18
בגץ הוא בית הנבחרים?
25
שופטים ערב רב...
רו | 24-01-2021 4:57
שופטים ערב רב ששולטים במדינה יהודית ימינית מסורתית ימח שמם יותר גרוע מאחרוני הגויים עוכרי ישראל מחלקי לראות מתי יתחיל היןשב במרומים למחוק אותכם עמלקים
26
שופטי בגץ הם...
יצחק | 27-06-2021 23:17
שופטי בגץ הם לא יהודים וצריך לעשות בחירות לשופטים או לבטל את בית המשפט התחתון.