בעקבות הסגר שהחל הלילה ויימשך לפחות שבועיים, הדיון במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהיה אמור להיערך ביום רביעי הקרוב בוטל.
הדיון שהיה אמור להתקיים בבית המשפט המחוזי בירושלים, עוסק במעורבותו של ראש הממשלה בתיק 2000. טרם נקבע מועד חדש לדיון.
בהודעת השופטים נאמר, בין היתר, כי "בהמשך להודעת מנהל בתי המשפט בדבר התאמת מתכונת הפעילות בבתי המשפט והתמודדות עם נגיף הקורונה, ובהתחשב בריבוי הנוכחים המגיעים לדיון ובסגר הכללי, הדיון הקבוע ל-13 בינואר מבוטל".

הראשון לתקוף את נתניהו בעניין דחיית המשפט, הוא יו"ר מפלגת 'תנופה', עפר שלח, שאמר: "דחיית משפט נתניהו בגלל הסגר רק מדגישה את המצב הבלתי אפשרי שאליו מכניס אותנו ראש ממשלה עם כתב אישום: איך נאמין לביבי שההחלטות שלו ענייניות ולא אישיות, כשהן עוזרות לו להמשיך בהתחמקות ממשפט?".

ארגון 'הדגלים השחורים' על דחיית משפט נתניהו: "עכשיו הכל ברור – כולנו בסגר בשביל שביבי לא יעמוד לדין על פשעיו. ראש הממשלה הכניס את מדינת ישראל לסגר בשביל דחיית משפטו. קוראים לכל עם ישראל לצאת להפגין בשבת הקרובה נגד הסגר הפוליטי, נגד הנאשם ונגד פירוק הדמוקרטיה הישראלית".





תגובות
הנסיך של מקיאוולי מהתל בבתי המשפט נתניהו ימשוך את משפטו לנצח, יהיו גם בחירות חמישיות ושישיות עד שישיג ממשלת חסינות שתבטל את משפטו. לא ברור מדוע גם השופטים רוקדים לצלילי החליל של הרודן
, בדקתי .... הוא לא ....
אתה סתם נבלה סרוחה שאין בה כל עניין גם לא לאוכלי נבלות,בגלל הסירחון,
ואתה סתם אדם נבער שהולך שבי אחר מנהיג מושחת
, וואאההוו איזה פה ג'ורה...
תבדוק אם מנדלבלוף הוא המושחת .
אני לא נביא ... אבל כתבתי כאן כבר לפני 3 חודשים שבינואר , עת אמור להתחיל המשפט יהיה סגר ... ביבי ינסה למשוך זמן ... ואחר כך יבכה על ענוי דין שנמשך שנים ... איזה ראש ממשלה ...
כתבת? לבד? עוד לפני שלושה חדשים? לא עזרו לך בבית? אמור את האמת!
, בשביל להבין את הנכלוליות של נתניהו לא צריך עזרה ... מספיק להבין שכל מילה שיוצאת מהפה שלו היא שקר ...
הצלחה ראשונה לסגר!! עדיף לשופטים לא למהר ולקבוע את המועד הבא, מכיוון שבדרך פלא יקבע סגר לתאריך זה