נכנסים לסגר: אלו הצמתים בהם יוצבו מחסומים - סרוגים

נכנסים לסגר: אלו הצמתים בהם יוצבו מחסומים

במסגרת הסגר השלישי שיחל הלילה, משטרת ישראל תציב במהלך השבועות הקרובים מחסומים ב-27 צמתים מרכזיים. יוצבו גם מחסומים בתוך ערים מרכזיות. מפת המחסומים המלאה

author-image
נכנסים לסגר: אלו הצמתים בהם יוצבו מחסומים
  (צילום: משטרת ישראל)

מדינה בסגר.

כחלק מהמגבלות שהוטלו במסגרת הסגר השלישי אליו תיכנס הלילה בחצות (שישי) מדינת ישראל, ייאסר המעבר בין עיר לעיר למשך לפחות שבועיים.

לצורך אכיפת מגבלת המעבר, משטרת ישראל ישראל מפרסמת את מפת המחסומים שייפרסו החל משעות הערב ב-27 צמתים וצירים מרכזיים.

עוד באותו נושא

הממשלה אישרה: מדינת ישראל נכנסת לסגר הדוק

בנוסף, במרחב העירוני יוקמו מחסומים סטאטיים, ביציאות ובתוך הערים והיישובים במיקומים מרכזיים, ולצדם גם מחסומים מדלגים ואכיפה בתנועה, לפיקוח אחר הציות להגבלות התנועה.

ממשטרת ישראל נמסר כי "מיקום והיקף המחסומים יהיה בהתאם לניתוח הצורך המבצעי של כל מחוז, שעון החיים והערכת המצב, זאת בתיאום עם אגף התנועה בנק' השקה לצירים בינעירוניים".

למפת המחסומים המלאה לחצו כאן

רשימת המחסומים המלאה

* כביש 25 צומת ערוער. כביש 25 צומת גילת, כביש 4 צומת פזכים, כביש 4 מחלף אשדוד, כביש 40 צומת פלוגות, כביש 90 צומת הערבה, כביש 90 צומת יטבתה.

* כביש 44 צומת כפר חב"ד, כביש 20 מחלף קוממיות, כביש 5 מחלף גלילות, כביש 2 מחלף ינאי.

* כביש 65 נחל חדרה, כביש 6 מחלף באקה, כביש 75 צומת ישי, כביש 70 צומת דשנים, כביש 4 לב המפרץ, כביש 85 צומת חנניה, כביש 90 צומת עמיעד, כביש 65 צומת נטופה, כביש 60 צומת עדשים, כביש 65 צומת מגידו.

* כביש 471 מחלף נחשונים, כביש 5 מחלף ירקון, כביש 40 חברת חשמל, כביש 1 מחלף חמד.

המוסכים הורשו לעבוד

בתוך כך, 5600 מוסכים קיבלו אישור ממשלת ישראל לפעילות רגילה בסגר.

מוסכי איגוד המוסכים יפעלו כרגיל לאחר שממשלת ישראל החריגה מהסגר המהודק שיחל הלילה בחצות. זאת מכיוון שמדובר במפעלים חיוניים למשק. המוסכים יפעלו על פי כללי התו הסגול וינקטו כל האמצעים להבטיח בריאות הלקוחות והעובדים. האיגוד עצמו נערך להעניק אישורי תנועה ופעילות מתאימים, כגיבוי להחלטת ממשלת ישראל. כמו כן יפעל האיגוד מול חבריו לעדכונים שוטפים וקביעת מתווה תו סגול נדרש.

יו"ר איגוד המוסכים, רונן לוי: "מדובר בשירות חיוני שנתנו בסגרים הקודמים וניתן גם הפעם. המוסכים שבאיגוד עשו בעבר ויעשו הפעם כל מאמץ להקל על קהל הלקוחות, על פי הנדרש. נפעל גם לשמור על כללי הריווח החברתי וההגנה, הן על הלקוחות והן על עובדי המוסכים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
שב בשקט רפורמי...
קובי | 07-01-2021 15:50
שב בשקט רפורמי לא שאלו ולא ביקשו את תגובתך קרציה אתה כבר בעמדת השפעה,אתה סתם נודניק, שחוזר על קיאו,שב בבית חולה תיקשורת,לא מעוניינים לשמוע אותך,כל הזמן אותו חולה שצועק,לך כבר מספיק,
אתה גזען
מנחם | 07-01-2021 16:26
ועוד יותר גרוע, אתה חושב שהיותך יהודי הופכת אותך לטובה יותר מכל אחד אחר בעולם, אבל לא רק זאת - אלא גם מיהודים אחרים. איזה אדם עלוב אתה קובי.
2
טעות לגבי שעות המחסומים
יקיר גרוסר | 07-01-2021 15:58
מתוך אתר המשטרה: משטרת ישראל תגביר את הפעילות היזומה לפיקוח ואכיפה, הן במרחב הבינעירוני והן בתוך היישובים עצמם. במרחב הבינעירוני יופעלו מחסומים קבועים בכל שעות היממה, כשבשעות הערב מספרם יגדל. בכדי למנוע פקקי ענק ולאפשר מרקם חיים תקין ככל שניתן, האכיפה באזור מרכז הארץ בשעות היום תתבסס בעיקר על אכיפה מדלגת ובתנועה. בסך הכל יופעלו 12-25 מחסומים במהלך כל שעות היממה בכל רחבי הארץ על ידי אגף התנועה של משטרת ישראל.
3
מה עם גררים...
alasm | 07-01-2021 18:55
מה עם גררים וחילוץ האים שיכים למוסכים
4
ואווו איזה אנשים...
פפפ | 07-01-2021 19:39
ואווו איזה אנשים זועות אתם