אלו התוצאות הראשונות של הבחירות לנשיאות - סרוגים

אלו התוצאות הראשונות של הבחירות לנשיאות

זה סמלי בלבד, אבל בשני יישובים קטנים במדינת ניו המפשייר, הסתיימה ספירת הקולות. באחד ניצח ג'ו ביידן ובשני דונלד טראמפ. אך כולם מחכים לתוצאות בפלורידה ופנסילבניה שיכולות להכריע

אלו התוצאות הראשונות של הבחירות לנשיאות
  טראמפ VS ביידן (קרדיט: שאטרסטוק)

הבחירות לנשיאות ארה"ב: שני היישובים הראשונים שנספרו כבר הם מושבים קטנים בניו המפשייר באחד זכה ביידן בכל הקופה ובשני טראמפ בייתרון ניכר. אך ביידן מוביל כעת בסקרים באחוזים גבוהים יותר משזכתה בזמנו הילרי קלינטון.

במושב דיקסוויל-נוץ', ניו-המפשייר, המקום הראשון להצביע בבחירות לנשיאות לארה"ב. כל 5 המצביעים שנרשמו הצביעו לביידן. 26 בעלי זכות הצבעה גרים ביישוב הקטן הזה. בפעם האחרונה שבה מועמד זכה בכל הקולות ביישוב ההוא היה ב-1960. בפעם הקודמת קלינטון זכתה שמה, אך לא בכל הקולות.

עוד באותו נושא

רגע האמת הגיע: המדריך המלא לבחירות בארה"ב

במושב הקטן מילספילד בניו-המפשייר, הנשיא המכהן דולנד טאמפ זכה ב-16 קולות לעומת 5 קולות עבור ביידן. כמובן אין כל משמעות מדגמית למספר כה שולי של מצביעים, אך בארה"ב מייחסים חשיבות לכל הצבעה סמלית.

העיניים כעת נשואות לפלורידה ופנסילבניה, אם ביידן ינצח בשתי המדינות, הערכה שיהיה אפשר לדעת כבר שביידן ניצח מבחינת מדינות המפתח. אם לא, אז המשחק פתוח והתוצאות צפויות להיות ביום חמישי אם לא למעלה מכך. מה גם שנשיא ארה"ב צפוי לערער על התוצאות מה שיכול להוביל לעיכוב נוסף. זאת בשל ריבוי ההצבעות בדואר בשל הקורונה.

טראמפ חזר עכשיו לבית הלבן שם ישהה לכל יום הבחירות, והודה בטוויטר לתומכיו. "לכל התומכים שלנו: תודה לכם מעומק ליבי. הייתם שמה מההתחלה, ולא אאכזב אתכם. החלומות והתקוות שלכם הם החלומות והתקוות שלי, ואני נלחם עבור עתידכם בכל יום"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
האם אתם חובבי תנ"ך, שהרי אתם מעדיפים להשתמש
היסטריוסוציולוג | 03-11-2020 9:55
במילה שמה במקום במילה שם?
אין שום...
איש פשוט | 04-11-2020 13:00
אין שום בעיה עם המילה שמה, היא כתובה בתורה הרבה פעמים. לפני שאתה כותב תברר...
2
טראמפ לקח. פשששש...
המפשיר | 04-11-2020 13:37
טראמפ לקח. פשששש איזה ווינר ואווווווו