טראמפ הצביע בבחירות לנשיאות: "כבוד גדול" • צפו - סרוגים

טראמפ הצביע בבחירות לנשיאות: "כבוד גדול" • צפו

הנשיא טראמפ הגיע להצביע בבחירות לנשיאות ארה"ב בקלפי סמוך לאחוזתו בפלורידה, והתקבל על ידי מאות תומכים. בצאתו אמר לעיתונאים כי "הצבעתי לבחור בשם טראמפ, זה כבוד גדול"

טראמפ הצביע בבחירות לנשיאות: "כבוד גדול" • צפו
  (צילום מסך)

עם פתיחת ההצבעה המוקדמת במדינת פלורידה, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הגיע הלילה (ראשון) להצביע בקלפי הסמוך לאחוזתו בווסט פאלם ביץ' שבמדינת פלורידה. בצאתו מהקלפי נשאל על ידי העיתונאים למי הוא הצביע, ואמר להם כי "הצבעתי לבחור בשם טראמפ. זה כבוד גדול".

הנשיא האמריקני הגיע לקלפי כשהוא עוטה מסיכה, אך הסיר אותה כשפנה לעיתונאים בבניין אחרי שהצביע. מחוץ לקלפי התאספו מאות מתומכיו של הנשיא, שקיבלו אותו במחיאות כפיים וקריאות "ארבע שנים נוספות".

עוד באותו נושא

טראמפ: "לומדים לחיות עם הנגיף", ביידן: "למות איתו"

"ההצבעה בקלפי מאובטחת מאד" אמר לתקשורת. "זה הרבה יותר מאובטח ממה שעלול להיות כשאתה שולח הצבעה בדואר, אני יכול להגיד לכם את זה בוודאות". בהמשך הנשיא האמריקני התייחס להצבעתו בעצרת בחירות שקיים בפלורידה, שם אמר כי "אני מאד אוהב להצביע בקלפי. אני מניח שאני אדם מיושן".

בבחירות הקודמות לנשיאות טראמפ הצביע בניו יורק, אך בשנה שעברה החליט להעביר את כתובת מגוריו העיקרית לאחוזתו הפרטית "מאר-א-לגו" בפלורידה. לטענת הנשיא, הוא נאלץ לעזוב את ניו יורק בגלל "היחס הרע שקיבלתי מהמנהיגים הפוליטיים בעיר ובמדינת ניו יורק". בפועל, בארה"ב מעריכים כי טראמפ עדכן את כתובת ההצבעה שלו מכיוון שפלורידה נחשבת כאחת מ"מדינות המפתח" בבחירות לנשיאות ארה"ב, שבה הקרב מול ג'ו ביידן צפוי להיות צמוד במיוחד.

(עיצוב וגרפיקה: ניסים פרץ)

גם סגן הנשיא מייק פנס הגיע בסוף השבוע להצביע בקלפי שבמדינת אינדיאנה, כשרעייתו קארן התלוותה אליו בהצבעה. "תמיד טוב לחזור הביתה לאינדיאנה, בעיקר כדי להצביע למען 4 שנים נוספות של הנשיא טראמפ בבית הלבן" אמר פנס. "זה כבוד גדול להשתתף בהצבעה המוקדמת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו