ח"כ קלנר: דין תפילה כדין הפגנה - סרוגים

ח"כ קלנר: דין תפילה כדין הפגנה

ח"כ אריאל קלנר אומר היום כי הגיע הזמן להשוות בין תפילות והפגנות, וכי ההבדל בניהן הוא זה שהביא לצורך לעשות סגר. לדבריו, "ההפגנות מסכנות גם את התושבים וגם את המפגינים"

author-image
ח"כ קלנר: דין תפילה כדין הפגנה
  עדינה ולמן/דוברות הכנסת

ח"כ אריאל קלנר התייחס היום (שלישי) במהלך דיון בוועדת הפנים להבדל בגישת ההנחיות, בין תפילות והפגנות.

לאחר מכן, מסר קלנר: "הגיע הזמן שיהיה כלל אחד לכולם – דין תפילה כדין הפגנה. היום אמרתי באופן ברור: התרת ההפגנות "הקדושות" לכאורה בהחלט לא הוסיפו לקשב של הציבור שלא מבין מדוע הפגנות כן וחתונות או תפילות – לא".

עוד באותו נושא

מזל שיש הפגנות, אחרת את מי היינו מאשימים?


17

"מצב זה הביא בסופו של דבר להתגברות המחלה וגם לסגר. הטענה כי אין נתונים על הדבקות בהפגנות מגוכחת. רק השבוע נחשף כי הקטגוריה "הפגנה" כלל לא מופיעה בשאלון החקירה האפידמיולוגית".

קלנר הוסיף: "מקווה שהצעת החוק שלי להגבלת ההפגנות תעבור בהקדם האפשרי. היא חיונית עכשיו יותר מתמיד. ההפגנות מסכנות גם את התושבים וגם את המפגינים".

"רק לאחרונה פורסם כי היו לפחות 20 חולי קורונה בהפגנות. הגיע הזמן להכיר במציאות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נו באמת. טוען...
אעקור לך עיין - גם אם אשלם בשתי עיניי שלי... | 15-09-2020 13:54
נו באמת. טוען החכ הנכבד שפורסם על 20 חולים בהפגנות. איפה פורסם ? ואם פורסם - מה הם 20 חולים לעומת קרוב ל 5000 בכל יום ??? ובכלל, נניח שיש הדבקה בהפגנות - אז גם צריך להתיר הדבקה בתפילות ? מה השימחה הגדולה להידבק ? ההגיון לא קצת עקום ? אם אתה חולה - גם אני רוצה להיות חולה ? אלא אם כל הכוונה היא לחנוק את ההפגנות, לא מתוך דאגה למפגינים או לאזרחים בכלל, אלא למען להשתיק כל מחאה לגיטימית. לגוף העניין : ונשמרתם מאוד לנפשותיכם. אם התקהלות בבית כנסת גורמת לסיכון מוגבר - יש להתפלל בחוץ ובהתאם להנחיות, ללא קשר מה קורה בהפגנות.
לא מבין...
צבי | 16-09-2020 7:17
לא מבין מה לא מובן. אם הפגנה זה דבר קדוש אז גם תפילה, ולכן שתיהם אמורים להיות אסורים/מותרים בשטח פתוח באותה מידה. אתה חושב אחרת? אתה חושב שכשהבנאדם מגיע אז הוירוס מקשיב אם הוא אומר אשרי יושבי ביתך או ביבי הביתה, ולפי זה הוא מחליט אם להדביק?? מוזר מאוד.
, מה...
הגיון עקום נשאר הגיון עקום | 15-09-2020 21:06
, מה קשור ? מה הרצון הגדול להידבק במחלה ? ומנדלבליט לא אמר שזכות ההפגנה מרוממת מכל החוקים. זו פייק טענה. מנדלבליט דיבר על כך שזכות ההפגנה היא זכות יסוד חשובה. זו זכות למחות נגד השלטון. אפשר להתווכח על חשיבות הזכות ועד להיכן היא מגעת. כך או כך, כל זה לא נוגע לדברי חכ קלנר שרוצה שתהיה לו זכות להידבק כמו שיש למפגינים....את זה קשה להבין.
שמע נא פילוסוף
הלו | 15-09-2020 18:25
לפי מנדנבליט, הזכות להפגין מרוממת מכל החוקים. זה נראה לך? ממתי ואיפה יש כלל כזה?
2
מה חדש ......
כן , אבל מאות מתים בבני ברק ... ולא בהפגנות ... | 15-09-2020 20:20
מה חדש ... יש הרבה חברי כנסת אידיוטים ... עוד אחד פחות אחד , לא מעלה ולא מוריד