כבוד למגזר: אלו מצטייני השנה בשירות הלאומי - סרוגים

כבוד למגזר: אלו מצטייני השנה בשירות הלאומי

27 מתנדבות ומתנדבי שירות לאומי התבשרו על כך שנבחרו למצטייני השירות הלאומי לשנת 2020, ויקבלו על כך תעודות הוקרה בטקס מיוחד בבית הנשיא. בבחירת המצטיינים הושם דגש על אלו שתרמו למאבק נגד הקורונה

author-image
כבוד למגזר: אלו מצטייני השנה בשירות הלאומי
  מנכ"ל הרשות לשירות לאומי מבשר על קבלת ההצטיינות (צילום מסך)

הצטיינות בשירות: מנכ"ל הרשות לשירות לאומי-אזרחי, ראובן פנסקי, הודיע היום (שלישי) בשיחות זום ל-27 מתנדבות ומתנדבי השירות הלאומי-אזרחי על קבלת ההצטיינות לשנת 2020. השנה, בבחירת המצטיינים הושם דגש מיוחד על מתנדבים שעמדו בחזית המאבק נגד נגיף הקורונה.

27 המתנדבים המצטיינים נבחרו מתוך כ-18,000 מתנדבות ומתנדבי שירות לאומי-אזרחי, אשר מתנדבים יום ביומו לטובת המדינה ואזרחיה.

בין מקבלי ההצטיינות:

בראאה ג'לטא – מתנדבת מוסלמית במד"א מרחב גלבוע, אשר עבדה מסביב השעון כולל בשישי ושבת. עד היום בראאה מבצעת דגימות קורונה ללא משוא פנים. המשפט שאפיין את בראאה בתקופת הקורונה ועד היום הוא –"כשיש מלחמה, החיילים לא קמים ובורחים, ולכן אנחנו אנשי הרופאה גם צריכים לטפל בחולים ולא לעזוב אותם ולשמור על המדינה".

שחר כהן – מתנדבת בכפר אונים של משען בכפר סבא. שחר מתנדבת עם ילדים ונוער לקויי שמיעה, מקדישה אינסוף שעות בתיווך ותמיכה בילדים אלו. בתקופת הקורונה שחר שהתה בכפר במשך חודשיים מבלי לצאת לביתה על מנת שלא תסכן את הילדים והצוות. שחר ניצלה את תקופת הסגר לקדם ילדים בדברים שבזמני שגרה בית ספר אמון עליהם.

אורית משייב – מתנדבת בעמותת יוניסטרים, מעבירה שיעורי יזמות בבתי הספר, ועזרה בהובלת מרכז יזמות. בנוסף לכך מתנדבת בסיוע לקשישים ונזקקים במשימות יומיומיות. לאחרונה עברה תהליך כירורגי לא פשוט, אך עדיין התגברה על החולי ועשתה את השירות בצורה הטובה ביותר.

נתנאל שושן – בעל לקות שמיעה, שנולד עם שיתוק מוחין ואינו נותן למגבלה שלו לעצור את עצמו מלעזור לזולת. נתנאל מתנדב בקבלת קהל בביטוח הלאומי, ותפקידו הפך לחשוב ומשמעותי אף יותר מהרגיל, עקב עלייה של מאות אחוזים בכמות הפניות במשבר הקורונה.

הדסה מנצבך – מתנדבת בעמותת גדולים מהחיים. הדסה בעצמה בעלת מגבלה פיזית, וכאשר המתנדבות לא יכלו להכנס למחלקה, הדסה המשיכה לשמור על קשר טלפוני עם המשפחות, הכינה חוברת עבודה ומשחקים לילדים, ואף ווידתה שכל ילד יום הולדת מקבל עוגה ובלונים למרות שלא יכלה להיות איתם פיזית.

"גם בתקופה מורכבת זו, חשוב לנו לתת הערכה לכל המתנדבים והמתנדבות של השירות הלאומי-האזרחי, ולתת במה מיוחדת לאלו שהצטיינו יותר מכולם, על תרומתם המיוחדת לחברה ולמדינה בתקופה שבה המדינה עוברת את אחד המשברים הכי גדולים שידעה מאז הקמתה" אמר פנסקי. "מדובר על 27 מתנדבות ומתנדבים אשר מגיעים מרקעים שונים, מקומות שונים, דתיים וחילונים, ערבים ויהודים, מתנדבים עם מגבלות ועולים חדשים – והמכנה המשותף הוא הנתינה העצמית העצומה וההתגברות על כל המכשולים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו