"סכנת חיים": הנחיות לקראת מזג האוויר המתקרב - סרוגים

"סכנת חיים": הנחיות לקראת מזג האוויר המתקרב

לקראת מזג האוויר הצפוי בימים הקרובים, ברשות הטבע והגנים מוציאים אזהרות והנחיות מיוחדות בעקבות מזג האוויר החורפי שעשוי לגרום להצפות ולשטפונות: "מדובר בסכנת חיים"

"סכנת חיים": הנחיות לקראת מזג האוויר המתקרב
  צילום: דודו זכאי, פקח רט"ג ומתנדב ביחידת 'מגילות'

ברשות הטבע והגנים מוציאים הערב (ראשון) הנחיות מיוחדות לקראת מזג האוויר שיחול בימים הקרובים. אמנם לא מדובר במזג אוויר סוער אך עדיין קיים צפי למשקעים שעשויים לגרום לשטפונות ולהצפות.

לדברי גורמים ברשות הטבע והגנים: "על פי התחזית המטאורולוגית קיים חשש לשיטפונות במדבר יהודה ודרום הארץ עד יום רביעי (26/2) בערב".

הגורמים מזהירים כי "חל איסור מוחלט להיכנס לאפיקי נחלים בזרימה עד לירידה מוחלטת של מפלס המים" ברשות מבהירים כי מדובר ב"סכנת חיים", וכי "אסור להתקרב לשפת נחל בשעת שיטפון מחשש להתמוטטות הגדה".

עוד נמסר כי לפי שעה כלל הנחלים ישארו פתוחים אך עם זאת "בשאלות על מסלולים ואתרי טיול מומלץ להתעדכן טרם היציאה לטיול עם מוקד המידע של רט"ג בטלפון 3639* ,בנושא מזג אוויר יש להתעדכן באתר האינטרנט של השירות המטאורולוגי ובמשדרי החדשות".

תחזית מזג האוויר

מזג האוויר הקריר יימשך גם בימים הקרובים וגשמים ימשיכו לרדת מצפון הארץ עד לצפון הנגב. קיים חשש לשטפונות. התחממות- רק ברביעי.

הלילה (בין ראשון לשני) מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד מעונן. בצפון הארץ ייתכן גשם קל.

מחר, יום שני: מעונן חלקית. בשעות הצהריים ייתכנו ממטרים מקומיים, בעיקר בהרים. חשש קל לשטפונות בנחלי ים המלח ומדבר יהודה. משעות הלילה צפויים ממטרים מלווים בסופות רעמים יחידות בעיקר בדרום הארץ. קיים חשש חמור לשיטפונות בנחלי הדרום.

יום שלישי: ממטרים מלווים בסופות רעמים יחידות בעיקר בדרום הארץ ובמזרחה. קיים חשש חמור לשטפונות בנחלי הדרום והמזרח. משעות הצהריים הגשמים יחלשו בהדרגה.

יום רביעי: מעונן חלקית, ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

יום חמישי: מעונן חלקית. תחול עלייה בטמפרטורות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
סרוגים
אני | 23-02-2020 20:30
מה יהיה עם הכותרות שלכם????
2
גשם
לולו | 24-02-2020 8:00
הפעם תודו לא הלך לכם התחזית שלכם לשבוע זה פשוט על הפנים
3
קורונה
מיכל נשרי | 24-02-2020 11:13
התקשרתי למשרד הבריאות, דושאלתי כיצד אמורים בני משפחתי אשר ינחתו ביום שלישי בבוקר, להגיע לביתם במרכז הארץ. תשובתם: לא בשום רכב ציבורי. שאלתי: ובכל זאת כיצד יגיעו תשובתם: תחשבו לבד, אין הוראות מלבד הטיסור ברכב ציבורי. מדוע אין הנחיות ברורות. מה זאת אומרת; תחשבו אתם…… מה זה ? מי הקוסם שיסביר איך מגיעים הבייתה? לנו אסור להתקרב אליהם, מה זה הכאוס הזה? יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה?