סערת הרב רפי| הרב אליהו חושף את השיטה של השמאל - סרוגים

סערת הרב רפי| הרב אליהו חושף את השיטה של השמאל

השיטה היא להטיל עליך אימה שלא תדע מאיפה תבוא המכה הבאה. הם רוצים להפחיד אותך שלא תאמר את דעתך, הם רוצים להשליט כאן אחידות מחשבתית שבה רק להם מותר לומר מה נכון ומה לא. מה מותר ומה אסור. כך הם יוכלו לשלוט בעולם הדעות והמחשבות

author-image
סערת הרב רפי| הרב אליהו חושף את השיטה של השמאל
  (צילום: איגוד רבני קהילות)

אנחנו מוצפים בימים אלו בקריאות לפטר את שר החינוך הרב רפי פרץ. מה אמר השר שבגלל זה צריך לפטר אותו? ש"המשפחה הנורמטיבית היא איש ואישה על פי המסורת של עם ישראל" ועוד כמה משפטים שונים מהאחידות המחשבתית שליברלים קיצוניים מנסים לכפות עלינו.

במינהל החינוך בעיריית תל אביב הודיעו כי בתגובה לדברים החשוכים של השר יפתחו צוותי בתי הספר את יום הלימודים בשיחה על שוויון, קבלה, שוני בין אנשים ודמוקרטיה. אתה שואל את עצמך מה הוא היישום של הערכים הללו אם לא להבין כי במדינת ישראל יש שוויון, וכמו שמותר לליברלים קיצוניים  להשמיע את דעתם על הנטייה הלהטבי"ת כך יש לשר את אותה זכות בדיוק.

עוד באותו נושא

ללמוד ממשה גפני: 5 הערות על סערת הרב פרץ


11

מהו חינוך ל"קבלה, שוני בין אנשים ודמוקרטיה", לקבל את הדעות של החברים שלך או לקבל את העובדה שרוב מוחלט של אזרחי העולם חושבים שמשפחה נורמטיבית היא משפחה של איש ואשה? האמת היא שגם חוקרים שלא מפחדים אומרים כך. מחקר שנעשה ע"י חברות מאנגליה ובדק 480,000 אנשים מצא שכל ההשפעות הגנטיות הן פחות מאחוז אחד. העיקר הוא השפעות סביבתיות וחברתיות.

מה הסיכוי שבמנהל החינוך של עירית תל אביב ייצמדו למחקר המדעי? מה הסיכוי שהם יישמו את מה שהם מלמדים? שיקבלו את השונה מהם ואת חופש הדיבור בדמוקרטיה? האמת היא שאין הרבה סיכוי. השיטה בדרך כלל היא לנופף בדגלים של חופש, שוויון, קבלת השונה ודמוקרטיה, ובפועל לתקוף כל דעה שהיא לא בדיוק מה שהם חושבים.

השיטה היא להטיל עליך אימה שלא תדע מאיפה תבוא המכה הבאה. הם רוצים להפחיד אותך שלא תאמר את דעתך, הם רוצים להשליט כאן אחידות מחשבתית שבה רק להם מותר לומר מה נכון ומה לא. מה מותר ומה אסור. כך הם יוכלו לשלוט בעולם הדעות והמחשבות.

עוד באותו נושא

לא רק חילול השם: הבעיה האמיתית בדברי הרב רפי


63

הצבא התחיל פיילוט בנושא שירות נשים בשריון – והפסיק כי הניסיון נכשל. הצבא פרסם כי במהלך הפיילוט זוהו פערים בעמידה בכשירויות הנדרשות. כטנקיסט אני יכול להבין את זה: דו"ח של הצבא מסביר כי נשים יכולות להרים פגז אחד או שניים, אבל לא יכולות להרים שורה של פגזים אחד אחרי השני כמו שנדרש בעת קרב. הן לא מסוגלות לתחזק טנק ולחזק בוגי, לא מסוגלות לתקן זחל שנפרס בעת קרב. לא מסוגלות להוציא חייל שנפגע מתוך טנק פגוע. אבל לדעת חוגים ליברליים קיצוניים אין לצה"ל רשות לומר ששילוב נשים פוגע ביכולת הצבא להילחם. הם עתרו לבג"ץ והצבא נכנע.

את הטרור הזה מנסים לעשות גם נגד הרב רפי פרץ. הם עושים אותו כנגד כל מי שינסה לומר משהו שהוא לפי הדוקטרינה שלהם, להזכירכם כך היה ברוסיה הקומוניסטית. כך קורה היום בצפון קוריאה. כך קורה היום באיראן. כל מי שחרד לדמוקרטיה של המדינה צריך להילחם על זכותו של שר החינוך לחנך לפי האמונות שלו שהן האמונות של כלל האוכלוסייה בישראל. ולא של מיעוט צעקני שמנסה להשליט כאן דיקטטורה כמו איראן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
16 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
אתה מברבר את עצמך לדעת
נתן | 13-01-2020 12:49
עזוב את זה שלא ברור מה אתה רוצה.
2
שמואל אליהו צבוע
אמיר אוחנה | 13-01-2020 12:59
הוא מלא 'תיעוב' לאנשי שמאל שחיים בדרך של זנות והפקרות, אבל כשזה נוגע לימין כמו ביבי שנואף כל הזמן, וכמוני שאני בועל גברים ואוהב 'משכב זכור' וחי עם גבר בפרהסיא, כנגדנו הוא לא יצא, אותנו הוא אוהב גם אם נבעל תנין יאור, איש צבוע
אמיר אוחנה גבר שבגברים
שמואל אליהו | 20-01-2020 8:06
אני מת עליו
עוד פסיכי מתלמידי הרב טל.
סבגאן ירון | 13-01-2020 13:59
מה אתם אוכלים שם בישיבה יללאה שחררו.
3
עכשיו אליהו חושף. אין סוף לתגליותיו!
נחמן | 13-01-2020 13:44
במסגרת קידום הגמד המנטלי, אני מניח שזו הכתבה היומית.
שחררו
אידיוט של טל | 16-01-2020 8:49
מיצינו את הכת שלכם
4
קשוט עצמך
משהר | 13-01-2020 13:53
אולי יחשוף סוף סוף את השיטה איך להיות רב של צפת מבלי להיות בצפת
מיצינו אתכם
אידיוט של טל | 16-01-2020 8:49
שחררו
5
כמה עובדות על הרב אליהו
שלומית | 13-01-2020 14:51
כמה עובדות לגבי הרב אליהו: א. הסמיך חילונים לרבנות (העיד על כך בפני בית משפט, פרוטוקול תמצאו בויקיפדיה). ב. ניהל עם אישה נשואה בצפת לפני 14 שנה ופעל להסתיר זאת בעזרת ניר בן ארצי. ג. התעלל בעובדים צדיקים מחברת עוף טרי כאחד העבריינים (חפשו בגוגל). ד. העליל על רב בית החולים בנתניה עלילות שוא (חפשו בגוגל שבית הדין ניקה אותו לחלוטין). ה. העליל על יהודי יקר בחברון עלילות שוא. ו. כאשר עמד בדין תורה של הרב ליאור, לא קיבל את הפסק והלך לערכאות (עיינו בכתבה בסרוגים ב2013). ז. עודד עמידה של אישה חילוניה בראש המחנה הדתי לאומי ובכך גרם לגדילת שיעור פריקת העול. ח. לא לומד תורה כל השבוע ובכל זאת מופיע בערוצי תקשורת כאילו הוא רבם של בני ישראל (עיינו כתבה באתר כיפה מי אתה שמואל אליהו). ועוד רבים. אז כבודו, אעפ שאתה צודק לעניין זה, עליך אמרו חזל - התכבד ושב בביתך
כל מילה של מטומטמי טל אמת לאמיתה
חיים | 16-01-2020 8:50
רק הרב שלהם קודש קודשים
שלומית צודקת
שלמה המלך | 14-01-2020 12:21
דבריה אמת לאמיתה
עלילות שווא לחלוטין
שקרים תרתי משמע | 14-01-2020 7:46
תחזרי בך מיד ,חוצפנית,הפוסל,במומו פוסל.
אשרייך דברי אמת
דוד | 13-01-2020 20:19
הלואי ועם ישראל יפתח את העיניים ויבין מי האיש הזה שמואל אליהו
6
הפוסל- במומו פוסל!!
עמנואל מהצרי | 14-01-2020 11:06
כל מה שוא אומר זה אמת, והוא כל כך מבין את שיטות העבודה, כי הוא עצמו עובד בדיוק כך!!
כל הכבוד עמנואל
יואל בארי | 14-01-2020 12:22
האמת חייבת לצאת
7
כל מי שחרד לדמוקרטיה של המדינה צריך להילחם על
ליאת פרידמן | 19-01-2020 22:15
כל מי שחרד לדמוקרטיה של המדינה צריך להילחם על זכותו של שר החינוך לחנך לפי האמונות שלו שהן האמונות של כלל האוכלוסייה בישראל. ולא של מיעוט צעקני שמנסה להשליט כאן דיקטטורה כמו איראן..