הנסיבות הנן טרגיות ומחרידות, שהלוואי ולא היו מתקיימות, אך כיוון שקרו, גם נקודת אור קטנה ישנה בתוך כל החושך הזה. עם ישראל התגייס בהמוניו ותרם סכום חסר תקדים למען משפחת רימל לאחר האסון הכבד שפקד אותה.

כזכור, בליל מוצאי שבת לפני כחודש, פגע נהג צעיר ברכב משפחת רימל בחוזקה כתוצאה מנסיעה במהירות מופרזת, ובתאונה נהרגו ציפי רימל אם המשפחה וביתה נועם רחל רק בת שלושה שבועות. אפרים, אב המשפחה, ואיתי, הבן הבכור, נפצעו קשה מאוד ואושפזו לתקופה ארוכה עם פציעות קשות ומסכנות חיים. השארית הנותרת ממשפחת רימל כוללת את שלושה ילדים הקטנים ומתוקים, לאה בת התשע, עמיחי בן השבע והראל בן השלוש, לכולם העתיד לוט בערפל.

לכן, שלושה ימים לאחר התאונה, קהילת נווה צוף, הישוב בו מתגוררת משפחת רימל, פנתה לפלטפורמת JGive ותוך יומיים הקמפיין היה באוויר, לאחר ליווי צמוד של אנשי הצוות של JGive שהתגייסו בהתנדבות מלאה לטובת הקמפיין.

לאחר כיממה גויסו למעלה ממיליון שקלים וההתגייסות מצד עם ישראל היתה בממדים עצומים. כעת, כחודש לאחר עליית הקמפיין לאוויר, הוא מסתיים עם למעלה מ-4 מיליון שקלים שהם כאמור הסכום הגדול ביותר שגויס בישראל בקמפיין מימון המונים של מקרה פרטי (לא עמותה שמגייסת לפעילות מסוימת) ועם למעלה מ-12 אלף תורמים מקהילת התורמים של JGive שבחרו להקל במעט על העתיד של ילדי משפחת רימל שיתמודדו עם הרבה קשיים בזמן הקרוב.

אורי בן שלמה, מנכ"ל JGive: "לצערי ישנם מקרים רבים שזקוקים לעזרת הציבור הרחב, מגיעים לפתחנו ואנו מסייעים להם ככל האפשר. גם במקרה הקשה של משפחת רימל, הצוות המסור שלנו התגייס כדי לסייע ולעזור בכל מה שניתן על מנת שהקמפיין יפתח במהירות ויגייס כמה שיותר. תפיסתנו היא שפלטפורמת JGive היא בית- לתורמים שהם חלק מקהילה רבת משתתפים שמעוניינים לעזור למטרה משותפת, לעמותות שמקבלות שירות ותרומות, ולאנשים שרואים בפילנתרופיה עממית את העתיד של החברה האזרחית בישראל שאליה אנו צריכים לשאוף".