הליכוד במתקפה חדשה: הבית היהודי קיצוני ושוביניסטי - סרוגים

הליכוד במתקפה חדשה: הבית היהודי קיצוני ושוביניסטי

בליכוד ממשיכים להרגיש מאוימים מהבית היהודי ופתחו היום בקמפיין כפול המציג את רשימת הבית היהודי כקיצונית ושוביניסטית, ובו ציטוטים מפי הרב אלי בן דהאן, מוטי יוגב והרב דוב ליאור. איילת שקד: "עוד נכניס לכנסת גם את גילה פינקלשטיין, במקום ה-18"

author-image
הליכוד במתקפה חדשה: הבית היהודי קיצוני ושוביניסטי
  קמפיין אנטי נוסף. (פלאש90)

קמפיין חדש של הליכוד – ישראל ביתנו תוקף את הבית היהודי.

הליכוד יוצא היום בקמפיין אינטרנטי לחשיפת הדעות של חברי הרשימה של הבית היהודי לכנסת, "המתחבאים" מאחורי נפתלי בנט ואיילת שקד.

בליכוד אומרים כי "רבים ממי ששוקלים להצביע לבית היהודי אינם מודעים לחיבור של מפלגתם למפלגת תקומה ולאנשים שעומדים בראשה."

במודעה הראשונה תחת הכותרת "הבית היהודי נגד הנשים", נראים הרב אלי בן דהאן מס 4' ברשימה מטעם תקומה המצוטט כ"קורא לבטל את הועדה למעמד האישה בכנסת".

מוטי יוגב מס 9 ברשימת הבית היהודי מטעם תקומה (טעות מביכה, הוא נבחר בפריימריז של הבית היהודי. ת"נ) הוביל את ההפרדה של בנות מבנים בבני עקיבא. והציטוט האחרון שייך לרב דב ליאור מנהיגה הרוחני של תקומה, שאמר כי "אין ראוי שאשה תופיע בבתי המשפט.".

קמפיין נוסף ובו אמירות קיצוניות של הרב ליאור, הרב הלל הורוביץ (מס' 13 ברשימה) ואורית סטרוק (מס' 10) יעלה גם הוא בימים הקרובים.

יש לנו יותר נשים מבליכוד

בבית היהודי הגיבו בזלזול לקמפיין של הליכוד: "בבית היהודי ישנן שלוש נשים ב-12 המקומות הראשונים בעוד שבליכוד ישנה אישה אחת במקומות אלה, ואנו המפלגה היחידה בישראל שבה נבחרו הנשים ללא צורך בשריונים אלא בזכות פועלן ומעשיהן."

"בזכות הקמפיין השוביניסטי של ארתור פינקלשטיין, עוד נכניס לכנסת גם את גילה פינקלשטיין, במקום השמונה עשרה." הוסיפה שקד ורמזה להתחזקות של המפלגה בסקרים ועל הקשר בין שמות המשפחה של הח"כית לשעבר ומוביל הקמפיין של הליכוד.

"אנחנו מציעים לליכוד לחפש את היריבים שלו במקום אחר, ולא להיגרר למאבק הסתה שוביניסטי נגד ציבור הנשים גם ברגעים קשים". סיימה שקד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אילו הייתי במטה הליכוד בלי טובות של פנקלשטין זאת המודעה
שמואל א. | 04-01-2013 9:40
בחתימת ראש הממשלה ובתמונתו : (זאת האמת לאמיתה )( אל תאמר ראש הממשלה לחיץ וסחיט ,מכור לחרדים , עזור לו לצאת מהסבך - גם זו מודעה): מדינת ישראל עומדת בפני הכרעות מדיניות, בטחוניות ותקציביות קשות. השוויון בנטל, השכלה ותעסוקה לכל זועקים לפתרון. אל תתן כח לסחטני ראש הממשלה לעוות את הפתרונות. הצבע ישיררות למפלגת ראש הממשלה והצלת את ישראל. הצבע מחל ברגשי תודה והוקרה שלך ובשבילך בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל.
2
נמשלו הבחירות ליום הכיפורים
שמואל א. | 06-01-2013 7:26
פותחים בסעודה מפסקת וצום. לומר : כך מצבה של המדינה אין אוכל, ומים , מהלכים יחפים, אין אהבה ועונג . לא רחיצה ולא סיכה ,המצב חמור . כל המפלגות מתכנסות לתפילת כל נדרי, להפר את ההבטחות ושקרי התעמולה שיבטיחו שלא יקיימו לעולם. הפעם הם מבקשים להתפלל עם העבריין המורשע ואלה שבדרך. הליכוד נמשל לתפילת שחרית של יום הכיפורים, אין רוסים , ואין שומרי מסורת וחילונים , כולם רדומים. הספסלים ריקים ..... יהדות התורה נמשלה להפסקה שבין שחרית למנחה . האדוקים בבית הכנסת ,יש מנומנמים ויש ההולכים לביתם של אחרים . בשיח כולם מריחים לימון וציפורן "תורתם המצילה" ,משקרים להשיב את הנפש... מפלגות המרכז- שמאל , הערביות והמלחכות את אחוז החסימה נמשלו לתפילת מנחה.ספר יונה. מנבאי תעמולת השחורות :" בעוד ארבעים יום ננווה נהפכת ..." האוניה חושבת להישבר ולטבוע .כל אחד משליך את האחר , את המטען החורג בעיניו למים , זה את ההליכה לקואלציה וזה את קדשי המדינה וזה את מפלגתו הישנה והסטמר מבקש להשליך את כולם ... הפתעת הבחירות הבית היהודי נמשל לתפילת נעילה. כולם מתקבצים ובאים להשיב לכיפה הסרוגה עדנה : כדרך הנבחרת לקיים חיים יהודיים מלאי תוכן דתי ולאומי בארץ ישראל. שס נמשלים לערבית שלאחר הנעילה . בורחים ונשאר הגרעין הקשה החרדי האנטי ציוני , שפוט הליטאים שבה, בורחים אם בשל המורשע ואם ממפח הנפש והאכזבה של הספרדים הציוניים שהתפתו לשירת השקר המסכנת את עתיד הצאצאים. כולם שבים לביתם האמתי הציוני : לבית היהודי , לליכוד ,ל אמנון יצחק ולרב אמסלם . קראו היטב את " בשם התבונה" , ואת "קללת דרעי " ותבינו. כל הלא עוברות את אחוז החסימה כברכת הלבנה. יש להם רשות לרקד אך לא לגעת בכנסת ובמושבי עור הצבי. לאחר הצום של יום הבחירות משיבים את הנפש במאכל התוצאות ונגשים לבנות את סוכת הקואלציה. הפעם בגלל תפילת נעילה , המורשע מתפילת ערבית, חברו מההפסקה שבין שחרית למנחה, הסוכה תישטף בגשם זעף הסחטנות וההטיה ולא יהיה נעים להיכנס אליה , מגשמי הזעף, ויוקדמו הבחירות. הסיכוי להצלה הוא שהליכוד יטיב להעיר את הרדומים , החילונים, שומרי המסורת והרוסים ,וכל מי שאכפת לו שראש הממשלה ינהל מדינה בלי להיות שפוט או נסחט , לתפילת שחרית . הרב אמסלם יקבל את מצביעי הרטט של כל נדרי ותפילת נעילה שאכפת להם סדר יום חדש ומרענן של שוויון ואחדות בנטל , בחינוך ובכלכלה . ממשלת אחדות ציונית עליה שוקד לפיד ,זו חייבת להיות ההבטחה שלו והוא יזנק, בלי המורשע . אלה יבטיחו שלא נלך מיד להקדמת הבחירות . כי בפני המדינה סדר יום בטחוני , מדיני וכלכלי מהקשים בתולדותיה. אין מקום לשגות במשחקי מורשעים ולהתבוסס במושחתים .המדינה יקרה לכולנו ,ראוי שתנוהל בידיים נקיות. שאם לא כן המחאה אודות שר מורשע תוביל לבחירות.