נתניהו: "זה לא הזמן לנהל שיחות עם איראן" - סרוגים

נתניהו: "זה לא הזמן לנהל שיחות עם איראן"

לפני עלייתו למטוס בדרכו לפגישה מדינית בלונדון עם ראש ממשלת ברטניה בוריס ג'ונסון ומזכיר ההגנה האמריקני מארק אספר אמר נתניהו כי "זה הזמן להגביר את הלחץ על איראן"

author-image
נתניהו: "זה לא הזמן לנהל שיחות עם איראן"
  צילום גרשון אליסון/ פלאש 90

ראש הממשלה אמר בנימין נתניהו אמר הבוקר (חמישי) עם המראתו ללונדון: "זה לא הזמן לנהל שיחות עם איראן, זה הזמן להגביר את הלחץ על איראן."

עוד הוסיף נתניהו כי, "הבוקר התבשרנו על עוד הפרה, עוד התרסה, של איראן, הפעם בתחום חתירתה לנשק גרעיני. זה מצטרף לפעולות התוקפניות של איראן נגד השייט הבינלאומי, נגד מדינות באזור, וגם לניסיונות שלה לקיים התקפות רצחניות נגד מדינת ישראל, ניסיונות שלא פסקו."

ראש הממשלה עושה את דרכו לביקור מדיני בלונדון, במסגרתו ייפגש עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ועם מזכיר ההגנה האמריקני מארק אספר. זו תהיה הפגישה הראשונה של נתניהו עם ג'ונסון מאז שהושבע לתפקידו החדש ביולי האחרון, וכן פגישתו הראשונה של אספר עם ראש הממשלה.

בפגישתם נתניהו צפוי לדון עם ג'ונסון על המצב המתוח במזרח התיכון ועל הדרך להדוף את הטרור והתוקפנות של איראן, כשברקע האירועים הביטחוניים של השבוע האחרון בגזרה הצפונית. אמש שוחחו ראש הממשלה ואספר בטלפון והחליטו להרחיב את שיחתם בלונדון על צורכי הביטחון של ישראל.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו