ביקור בזק: נתניהו ייפגש עם בוריס ג'ונסון בלונדון - סרוגים

ביקור בזק: נתניהו ייפגש עם בוריס ג'ונסון בלונדון

ראש הממשלה ייצא מחר לביקור בזק בלונדון, שם ייפגש עם ראש הממשלה החדש בוריס ג'ונסון וכן עם מזכיר המדינה האמריקני. במקביל דווח כי לשכת ראש הממשלה פועלת לארגן פגישה עם פוטין ברוסיה

author-image
ביקור בזק: נתניהו ייפגש עם בוריס ג'ונסון בלונדון
  (צילום: קובי גדעון\לע"ם)

ביקור בזק בחו"ל: ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו ייצא מחר (חמישי) לביקור מדיני בלונדון, במסגרתו ייפגש עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון ועם מזכיר ההגנה האמריקני מארק אספר. זו תהיה הפגישה הראשונה של נתניהו עם ג'ונסון מאז שהושבע לתפקידו החדש ביולי האחרון, וכן פגישתו הראשונה של אספר עם ראש הממשלה.

בפגישתם נתניהו צפוי לדון עם ג'ונסון על המצב המתוח במזרח התיכון ועל הדרך להדוף את הטרור והתוקפנות של איראן, כשברקע האירועים הביטחוניים של השבוע האחרון בגזרה הצפונית. אמש שוחחו ראש הממשלה ואספר בטלפון והחליטו להרחיב את שיחתם בלונדון על צורכי הביטחון של ישראל.

עוד באותו נושא

מסתמן: נתניהו ייפגש עם פוטין ברוסיה לפני הבחירות

מוקדם יותר היום דווח כי בלשכת ראש הממשלה עושים מאמצים גדולים לארגן פגישה משולשת עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ועם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, שתיערך עוד לפני הבחירות. הפגישה עם נשיא רוסיה, במידה ותצא לפועל, צפויה לעסוק בעיקר במאמץ לעצור את ההתבססות האיראנית בסוריה, אך בליכוד מקווים שהיא תסייע גם במאמץ לגיוס הקול הרוסי על חשבונו של אביגדור ליברמן.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו