כבוד! 4 מדליות לנבחרת ישראל במדעי המחשב - סרוגים

כבוד! 4 מדליות לנבחרת ישראל במדעי המחשב

נבחרת ישראל במדעי המחשב קטפה 2 מדליות כסף ו- 2 מדליות ארד באולימפיאדה הבינלאומית במדעי המחשב. שר החינוך: "ההישגים המרשימים של תלמידנו באולימפיאדות של המתמטיקה, פיזיקה, כימיה ומדעי המחשב הם יסודות חשובים שיתרמו לחוסנה ולעתידה של מדינת ישראל"

author-image
כבוד! 4 מדליות לנבחרת ישראל במדעי המחשב
  קרדיט: מרכז מדעני העתיד

נבחרת ישראל במדעי המחשב שבה לישראל מהאולימפיאדה הבינלאומית במדעי המחשב, שהתקיימה בשבוע האחרון באזרבייז'ן עם הישגים מרשימים (2 מדליות כסף ו- 2 מדליות ארד).

האולימפיאדה הבינלאומית במדעי המחשב היא האולימפיאדה הבינלאומית במדעים האחרונה הקיץ והישגיה של הנבחרת מצטרפים להישגים האדירים, שהפגינו כל נבחרות ישראל במדעים- הקיץ: כל תלמידי הנבחרות זכו במדליות!

נבחרת ישראל במדעי המחשב:

  • נעם גוטרמן, ביה"ס אורט קרית מוצקין, מקרית מוצקין- זכה במדליית כסף
  • אלמוג ולד, בית הספר אחד העם בפתח תקוה, מפתח תקוה- זכה במדליית כסף
  • איתי יהודה, תיכון בן צבי בקרית אונו, מגני תקוה- זכה במדליית ארד
  • רועי סיני, תיכון עתיד למדעים בלוד, מכפר אורנים- זכה במדליית ארד

קרדיט: מרכז מדעני העתיד

שר החינוך, הרב רפי פרץ: "אומה חזקה חייבת להישען על יסודות מבוססים ואיתנים. ההישגים המרשימים של תלמידנו באולימפיאדות של המתמטיקה, פיזיקה, כימיה ומדעי המחשב הם יסודות חשובים שיתרמו לחוסנה ולעתידה של מדינת ישראל. הקרקע החינוכית הפורייה והמוחות שהתברכנו בהם הם משאב יקר, ואנחנו נשקוד על פיתוחו כדי שישראל תמשיך להיות לקטר מוביל בשוק הכלכלי הגלובלי. לתלמידינו המצוינים אני אומר בהערכה ובהוקרה גדולה, המשיכו להיות עמוד האש שעומד בראש המחנה. יישר כח!"

יו"ר מרכז מדעני העתיד, ד"ר שמשון שושני: "הישגי נבחרת ישראל במדעי המחשב הם בשורה משמחת ומקור לגאווה גדולה. הקיץ נבחרת אחר נבחרת הפגינה יכולות מעולות- התלמידים המצוינים שלנו התחרו מול תלמידים מכל רחבי העולם, הגיעו להישגים מעוררי השראה והביאו כבוד גדול למדינת ישראל!"

האולימפיאדה למדעי המחשב IOI – International Olympiad in Informatics נחשבת לאחת מהתחרויות המובילות והנחשבות ביותר של מדעי המחשב בעולם ומדינת ישראל לוקחת בה חלק משנת 1996.

אולימפיאדת מדעי המחשב 2019 התקיימה בבאקו שבאזרבייז'ן  ולקחו בה חלק 327 צעירות וצעירים מ- 87 מדינות ברחבי העולם.

משרד החינוך ומרכז מדעני העתיד של קרן מיימונידיס מובילים את הכשרת התלמידים הנבחרות להשתתפות באולימפיאדות הבינלאומיות במדעים.

נבחרת ישראל במדעי המחשב הוכשרה באוניברסיטת תל אביב לנוער. מנהל אקדמי- ד"ר דוד גינת, מאמנת ראשית חנית גלילי.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: "זכיית התלמידים שלנו באולימפיאדה למחשבים סוגרת היום בגאון רצף של הישגים מרשימים באולימפיאדות שעסקו בתחומי המדעים, וממצבת את מערכת החינוך הישראלית בראש המדינות המצטיינות, ובראש המדינות המובילות בתחומי המדעים. נמשיך לתת בידי התלמידים את כל הכלים הנדרשים כדי שישראל תמשיך להוביל חשיבה מדעית ופורצת דרך. אני מברך את התלמידים הזוכים על ההתמדה וההשקעה הרבה שלהם לאורך חודשים רבים,  ועל הרצון הבלתי מתפשר שלהם לחזור ארצה עם מדליות אולימפיות. אני מברך גם את המאמנים שלהם תרומה רבה בהישגים".

מנכ"ל מרכז מדעני העתיד, אלי פריד: "ההישגים המרשימים של נבחרת ישראל במדעי המחשב מצטרפים להישגים הנפלאים של נבחרות ישראל באולימפיאדות הבינלאומיות בקיץ האחרון והם מעידים על היכולות הגבוהות של התלמידים שלנו ועל ההשקעה והמאמץ הרבים שלהם.  נמשיך לפעול בשותפות עם משרד החינוך במטרה להעניק את הכלים האיכותיים ביותר, שיסייעו לתלמידים שלנו לפרוץ את הדרך ולהגיע לפסגות".

סמנכ"ל תקשוב טכנולוגיה ומערכות מידע, ד"ר עופר רימון: "בשנים האחרונות ביחד עם מרכז מדעני העתיד אנחנו עושים שינוי של כל התפיסה משלב האיתור, האימון וההכנה לקראת האולימפיאדות, המטרה שלנו להגיע בכל התחומים (מתמטיקה, פיסיקה, מדעי המחשב, וכימיה) לצמרת העולמית, הדרך עוד ארוכה אבל אין ספק שהתחלנו ללכת בה".

 

נשיא אוניברסיטת תל אביב: בירך את נבחרת התלמידים על הישגיהם המרשימים והוסיף כי ״אוניברסיטת תל אביב מצטיינת בתחום מדעי המחשב והישגי תלמידינו  משקפים מצוינות זו״.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כבוד ענק! כל...
| 14-08-2019 12:54
כבוד ענק! כל הכבוד!!