פסטיבל "בירה במדבר" ה-5 בתקוע שבגוש עציון - סרוגים

פסטיבל "בירה במדבר" ה-5 בתקוע שבגוש עציון

ביום חמישי הקרוב יתקיים ברחבת מרכז האומנים ביישוב תקוע שבגוש עציון, על ספר המדבר ולמרגלות גן לאומי הרודיון, פסטיבל הבירה המסורתי, שיפתח את עונת הקיץ. והפעם עם "כנסיית השכל"

author-image
פסטיבל "בירה במדבר" ה-5 בתקוע שבגוש עציון
  פסטיבל הבירה בתקוע (צילום: שם בראל)

לרגל פתיחתו של הקיץ, בערב נדיר על שפת המדבר בין דוכנים, תחת שמיכת הכוכבים, נפרשות מחצלות, נפתחים בקבוקים והעסק מתחיל להתחמם. פסטיבל הבירה החמישי בתקוע שבגוש עציון יתקיים ביום ה' (4.7) החל מהשעה 20:00.

זו השנה החמישית ברציפות בה תתקיים מסורת הפסטיבל המקומי, ובו 15 מבשלות ביתיות. בנוסף תתקיים הופעה מלאה של להקת כנסיית השכל, להקות מקומיות ואפטר פרטי. את הפסטיבל מארגנות המועצה האזורית גוש עציון,עמותת התיירות גוש עציון והיישוב תקוע.

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן: "בואו ליהנות ממבחר בירות איכותיות בייצור ביתי והופעה מיוחדת"

ביום חמישי (א' תמוז , 4.7 ) יתקיים ברחבת מרכז האומנים ביישוב תקוע שבגוש עציון, על ספר המדבר ולמרגלות גן לאומי הרודיון, פסטיבל הבירה המסורתי, שיפתח את עונת הקיץ.

צילום: שם בראל

את הבירה מבשלים בבית לצרכים חברתיים ומשפחתיים ולא למטרות ממכר או רווח. בערב זה מעמידות המבשלות דוכן, ובאופן חד פעמי מציעות את מרכולתם לבאי הפסטיבל.

אל האווירה מצטרפת מוזיקה חיה יחד עם דוכני אוכל מקומיים, והרי לכם פסטיבל מן השורה הראשונה. השנה ילוו את הפסטיבל להקת הרוק הישראלית, כנסיית השכל, להקות מקומיות ואפטר פרטי.

אוכלים, שותים, רוקדים ונהנים (צילום: שם בראל)

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן:"ממשיכים את המסורת: פסטיבל הבירה החמישי בתקוע הוא עוד הזדמנות להגיע ולהכיר את גוש עציון. הפסטיבל הוא אירוע נוסף המצדיק את הגדרתה של גוש עציון כבירת התיירות של יהודה ושומרון. אני מזמין אתכם לבוא וליהנות ממבחר בירות איכותיות בייצור ביתי והופעה מיוחדת של כנסיית השכל. לחיים!"

צילום: אלי בירנבאום

מנכ"ל עמותת התיירות גוש עציון משה ברוס אמר:"בשנים האחרונות אנחנו משקיעים מאמצים רבים לפתח את התיירות בגוש עציון ככלל ובפרט באירועי תרבות הפונים לקהל הרחב על כל גווניו להגיע לגוש עציון וליהנות מהופעה טובה בשילוב אתרי התיירות – צימר מפנק, מסעדה טובה ועוד.פסטיבל הבירה הוא אחד מאירועי השיא בגוש עציון וכיף לראות אלפי מבקרים שבאים פעם אחר פעם במיוחד לגוש עציון לצרוך וליהנות מהתיירות במקום. תרבות זה כבר לא מילה גסה בגוש עציון!"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
כיפות סרוגות: דתיים, אלק
השם ירחם | 01-07-2019 22:43
איזו צביעות של חברה
ואתה מי? הסגן של אלוהים?
אלוהים | 02-07-2019 22:51
לא תשפוט.
הבירה שם אינה כשרה?
אני | 02-07-2019 9:58
או שכרגע פסח והבירה היא חמץ? אגב, תקוע לא מוגדר כיישוב דתי. יש בו גם תושבים חילוניים. אין שום רע בלקיים אירוע אשר יתרום להתפתחות היישוב.
2
ובמושב לצים לא ישב....
יוני | 02-07-2019 8:45
דתילונים זאת הדת החדשה...
3
אבינר אישר ?
שאלה | 03-07-2019 20:34
ומה דעת הדוב על הפסטיבל? וצביקה הטיל בעד?