שבוע הצדעה למתנדבי השירות הלאומי-אזרחי - סרוגים

שבוע הצדעה למתנדבי השירות הלאומי-אזרחי

רשות השירות הלאומי-אזרחי קוראת לאנשי ציבור, מקומות השירות, ולכלל אזרחי ישראל להצדיע יחד ל- 18,000 הצעירים המתנדבים. מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי ראובן פינסקי: "הסיירת של החברה הישראלית"

שבוע הצדעה למתנדבי השירות הלאומי-אזרחי
  (Zuzana Janku/Flash 90)

בשבוע הבא, ביום ראשון (23.6) ייפתח שבוע ההוקרה השנתי למתנדבי השירות הלאומי- אזרחי, הפועלים למען החברה והמדינה בשלל מסגרות ההתנדבות, ומגיעים מכלל המגזרים בחברה הישראלית: בנות הציונות הדתית, ערביות, חרדים, צעירים עם מוגבלויות, צעירים מרקע של סיכון ומצוקה, ועוד.

שבוע זה מהווה את שיאה של שנת הפעילות, בה מתנדבים מדי שנה עשרות אלפי בנות ובנים. במסגרת השבוע נערכים אירועים מיוחדים למען המתנדבים וכן מתקיימים כנסים וימי עיון העוסקים במגזרים השונים, המתנדבים בשירות הלאומי-אזרחי.

בטקס חגיגי ומרגש שעתיד להתקיים ביום שני (24/6) ביד יצחק בן צבי, יוענקו אותות הצטיינות לעשרות מתנדבים נבחרים, על תרומתם והתנדבותם המשמעותית לטובת החברה והמדינה. הטקס ייערך במעמד השר הממונה על השירות הלאומי-אזרחי, אורי אריאל ומנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי ראובן פינסקי שיעברו בין המתנדבים, המגיעים מכלל פלחי החברה הישראלית, ויעניקו להם את תעודות ההוקרה: מתנדבים יהודים ושאינם יהודים; חילוניים, דתיים וחרדים; צעירים מרקע של סיכון ומצוקה וצעירים עם מוגבלויות – המהווים את חוד החנית של החברה הישראלית.

ראובן פינסקי מנכ"ל רשות השירות. צילום: אבי אוחיון לע"מ

לצד האירוע המרכזי ביד יצחק בן צבי, יתקיימו לאורך השבוע אירועי שיא נוספים, ביניהם ירידי תעסוקה ולימודים שונים למתנדבים מהחברה הערבית, המגזר החרדי ואוכלוסיות מיוחדות. בנוסף יתקיימו ימי כיף והופעות לכלל המתנדבים.

השר אורי אריאל, הממונה על השירות הלאומי: "המתנדבים בשירות הלאומי אזרחי הם הסיירת של החברה הישראלית, אלו אנשים ערכיים ומובילי שינוי ורוח אנושית המגשרים ומחברים בין כל חלקי החברה. מלאכת ההתנדבות דורשת יכולות חסד ונתינה גבוהות בכדי לתרום מהזמן לטובת הכלל. כמדיי שנה אנו מצדיעים למתנדבים היקרים, ומעניקים תעודת הוקרה מיוחדות למצטיינים בשבוע ההוקרה, זו השנה השלישית. זהו המעט שאנו יכולים לעשות על מנת להוקיר ולהודות למתנדבים על עשיתים הברוכה למען החברה הישראלית ולמען מדינת ישראל".

מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, ראובן פינסקי: "שבוע ההצדעה נועד בכדי להוקיר את פועלם של מעל 18,000 המתנדבים התורמים תרומה משמעותית למדינת ישראל ולחברה הישראלית כולה. אני מצדיע למצטיינים המגיעים מכלל פלחי החברה הישראלית ורוצה לומר להם תודה על עשייתם המסורה, שהביאה להעלאת המודעות הציבורית לחשיבות העשייה המהותית והחשובה של המתנדבים בכלל המגזרים בחברה הישראלית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
סיירת של שוחד מרמה והפרת אמונים בחסות מתנחלים
סיירת של ?? | 17-06-2019 19:59
כיפה סרוגה ממליכים שחיתות על בני ישראל עם קרובו..
מכירת צוללת לאויב תמורת שלמונים מקומו בתא של
חברא קדישא.. | 17-06-2019 20:08
מכירת צוללת לאויב תמורת שלמונים מקומו בתא של וענונו עד שחברא קדישא יבואו לקחת את ה...
2
ראובן פינסקי
מורגש השינוי | 17-06-2019 23:14
עושה מהפכה!!! האדם הנכון במקום הנכון