הצלחה לפרוייקט פסח ישראלי: 17,000 מטיילים - סרוגים

הצלחה לפרוייקט פסח ישראלי: 17,000 מטיילים

הצלחה גדולה לפרויקט ״פסח ישראלי״ באשכולות עם כ-17,000 איש מטיילים ב-450 טיולים ופעילויות מודרכות בנופי ארץ ישראל, חרף מזג האוויר הסוער לפרקים

author-image
הצלחה לפרוייקט פסח ישראלי: 17,000 מטיילים
  טיול עם אשכולות בראש פינה. צילום: אשכולות

כ-17,000 איש טיילו במסגרת פרויקט טיולי החגים החווייתיים הגדול של ישראל הפועל מזה כ- 5 שנים. השנה התרחב הפרויקט ל-30 מוקדי יום וערב, מהגולן ועד אילת, עם מערך של כ-450 טיולים ופעילויות חווייתיות. הפרויקט פועל בתמיכת האגף לתרבות יהודית במשרד החינוך, ובשיתוף מכבי שירותי בריאות.

במהלך חול המועד פסח יצאו כ-17,000 מטיילים לכ-450 טיולים ופעילויות מודרכות בנופי ארץ ישראל, בדגש על ערכי מורשת והיסטוריה, הזיקה למקורות עם ישראל ובסימן בריאות. בתוך כך, מדריכי טיולים מטעם אשכולות התפרסו על פני 30 מוקדים שונים, מהגולן ועד לאילת, והציעו סיורים מודרכים בשילוב סיפורי מור"קים והפעלות חינוכיות ערכיות. בין המטיילים: משפחות, קבוצות ומטיילים בודדים. בין המוקדים הבולטים בהם נרשמה תנועה ערה של מטיילים: עכו, זכרון יעקב, מזכרת בתיה, עמק האלה, תל אביב, ירושלים ורכס שיירות.

אדיר וישניה, מנכ"ל אשכולות: "פרויקט החגים של אשכולות גדל השנה משמעותית והתפרס על כ-450 סיורים וטיולים ב-30 מוקדים ברחבי הארץ. חרף מזג האוויר הסוער לפרקים עם ישראל הצביע ברגליים, וכ-17,000 איש הגיעו לטייל ובחרו ליהנות המטבע המופלא של ארץ ישראל- נחלים גועשים, מחילות מסתור, הרי געש וחומות הערים העתיקות המשלבים סיפור עם ערך רב. שמחנו על הזכות להמשיך ולספר את הסיפור על העוצמה של עמנו, על ההיסטוריה, השורשים והציונות".

טיולים עם אשכולות בחול המועד פסח. צילום: אשכולות

אודות אשכולות:

"אשכולות" הינו ארגון חינוכי מוביל המאגד כ-30 מרכזי סיור, לימוד ותודעה ישראלית הפרוסים ברחבי הארץ מהגולן ועד אילת. היקף הפעילות של אשכולות רחב וכולל כמיליון ימי הדרכה וטיול במערכת החינוך, זאת לצד אלפי פעילויות עם מפקדי צה"ל, אזרחים וותיקים ומשפחות. מדי שנה אשכולות מובילה כ-100 ימי כנסים והשתלמויות טיולים ברחבי הארץ המוכרים ע"י של"ח. הפעילות מועברת על ידי צוותי הדרכה מובילים ומקצועיים בתחומם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו