אז איפה אתם מטיילים ביום הבחירות? - סרוגים

אז איפה אתם מטיילים ביום הבחירות?

יום הבחירות הוא הזדמנות מעולה לצאת עם כל המשפחה, לטייל, ובעיקר לנוח. תיירות גוש עציון מזמינה אתכם ליהנות את יום השבתון עם מגוון אירועים ואטרקציות

author-image
אז איפה אתם מטיילים ביום הבחירות?
  חוות קדם. צילום: אופני אביץ.

הצבעתם כבר? אתם רוצים לחשוב על מה תצביעו תוך כדי טיול מהנה וטוב? מצאתם את המקום הנכון.

תיירות גוש עציון מזמינה אתכם ליהנות את יום השבתון עם מגוון אירועים ואטרקציות:

פסטיבל הצאן הראשון בחוות פני קדם, טיול טרקטורונים או ג’יפים בין הנופים המשגעים, לגלוש באומגה הכי ארוכה בארץ בחוות ארץ האיילים, לבקר ביקבים המקומיים, צימרים חדשים בבית ספר שדה כפר עציון, חדרי בריחה בכפר עציון, ללמוד ולהתנסות בשילוב של הלכה וטכנולוגיה במכון צומת, יום כיף ופעילויות למשפחות בחוות קשואלה – סדנאות ויצירה מן הטבע, הפנינג לכל המשפחה בקניון הרים, ליהנות משלל חוויות אקסטרים ולטייל במסלולים במרחבי גוש עציון.

צימרים בבית שפה כפר עציון. צילום: תיירות גוש עציון

חוות קשאולה. צילום: תיירות גוש עציון

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן אמר: "אחרי שתמלאו את חובתכם האזרחית,  ותשפיעו על עתידה של המדינה אנו מזמינים את כולכם וכולכן לבוא לחגוג ולנוח  ביום השבתון באתרי המורשת וההיסטוריה של גוש עציון עם שלל האטרקציות והאתרים השונים. ליהנות מהמעיינות הנהדרים והיפים לצד המורשת  המפוארת של גוש עציון. בואו יחד עם כל המשפחה  ישראל, מחכים לכם".

מנכ"ל תיירות גוש עציון משה ברוס אומר: "ביום הבחירות בוחרים גוש עציון! יום הבחירות/שבתון זה הזדמנות מיוחדת ליהנות ממגוון הרחב של האירועים, המעיינות ואתרי התיירות בגוש עציון והכל במרחק נגיעה ובלי פקקים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו