מפלגות הימין מזדעקות: צריך לשמור על נתניהו מתכנית השלום - סרוגים

מפלגות הימין מזדעקות: צריך לשמור על נתניהו מתכנית השלום

השר נפתלי בנט, שהיה מהראשונים להזהיר מ"תכנית השלום של טראמפ"  מגיב על הפרטים שחשף חתנו, "האמריקאים ייחדפו לממשלת נתניהו-לפיד-גנץ שתאפשר הקמת מדינה פלסטינית על כביש 6 ולחלוקת ירושלים"

מפלגות הימין מזדעקות: צריך לשמור על נתניהו מתכנית השלום
  (צילום: תומר ניוברג/ פלאש 90)

יו״ר הימין החדש, השר נפתלי בנט, שהיה מהראשונים להזהיר מ"תכנית השלום של טראמפ"  מגיב על פרטי התכנית שחשף חתנו ויועצו של נשיא ארה"ב, ג'ארד קושנר.

״דברי קושנר מוכיחים את מה שכבר ידענו – ביום שלאחר הבחירות ידחפו האמריקאים לממשלת נתניהו-לפיד-גנץ שתאפשר הקמת מדינה פלסטינית על כביש 6 ולחלוקת ירושלים", טען. "נתניהו ייאלץ להתיישר", אמר באין ברירה.

לדבריו, "נתניהו וטראמפ מתואמים ביניהם על עיתוי התכנית, מיד לאחר הבחירות. גם הזחילה של מפלגת השמאל לפיד-גנץ פנימה לקואליציה ידועה מראש".לנוכח מערכת הבחירות הסוערת ציין, "יש רק דרך אחת למנוע את זה והיא – מפלגת ״ימין חדש״ חזקה ועוצמתית שתמליץ על נתניהו, אך תפעיל לחץ נגדי לבלימת פלסטין".

במקביל, הבית היהודי והאיחוד הלאומי אמרו גם הן בתגובה כי  ״תכנית המאה של טראמפ שתובא מיד לאחר הבחירות חוזרת גם היא על הפרדיגמה הכושלת שהביאה עלינו מעל אלף הרוגים לצד אלפי טילים על ישראל, וטומנת בחובה סכנה ברורה ומידית לקיומה של מדינת ישראל.

רק מפלגה ציונית דתית חזקה שמחוייבת לערכים ולחזון של הציונות הדתית ובכלל זה לחזון ארץ ישראל השלמה, תחזק את גוש הימין ותדע לשמור על נתניהו והליכוד מהרפתקאות מסוכנות כאלו״.

לפי התכנית, המהלך יביא להתמקדות בפתרון להסדר קבע ורצועת עזה ויהודה ושומרון יתחברו תחת הנהגה אחת. "תכנית מפורטת ומעמיקה "שתתמקד בשרטוט גבולות ופתרון סוגיות הסדר הקבע", דברי קושנר בראיון לכלי טלוויזיה הערבי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
הצבעה
רון | 25-02-2019 18:17
לא מצביע ביבי ביי ליכוד
בנט מסוכן ליהדות ולעם ישראל נשמתו רפורמית
עידו 2 | 26-02-2019 10:30
הוא ניסה לטבול את עצמו במקווה של הבית היהודי ולקבל הכשר כדי לקעקע את הדת במדינה ולהפוך את כולנו לרפורמים
2
עוד
התמים | 25-02-2019 19:52
לא ראינו את הצעת טראמפ וכבר אנחנו מתנגדים לה. מטורף. לא רוצים שלום ???? לא רוצים להפסיק להקיז דם ???? מה קרה לנו שאנו כה חוששים מן השלום ? כנראה התרגלנו להקזת הדם הבלתי נגמרת וכבר לא נדע איך להתנהל בימות השלום....או שהשתגענו לגמרי והתחלנו לחשוב כמו הערבים. עדיף להיות שאהידים מאשר להתפשר . איפה כל המילים היפות על שאיפתנו לשלום ?
3
לא להצביע ליכוד!
חושם | 25-02-2019 20:19
ככה נצליח להשאיר בחוץ את הרב דהאן הלמלם.
4
שלום
אני | 26-02-2019 11:25
מר בנט מה אתה לא רוצה שלום?גם כך עזה לא שלך איפה שיש פלסטינים לא שלנו רק ביבי יעשה שלום .