כץ נגד בנט: "דבריו נגד נתניהו מעוררים תהיות" - סרוגים

כץ נגד בנט: "דבריו נגד נתניהו מעוררים תהיות"

ממלא מקום שר החוץ תקף את יו"ר הימין החדש, זאת לאחר שהאשים את נתניהו כי הוא מכוון להקמת ממשלת 'שלום לאומית' יחד עם אנשי 'כחול לבן'. לדבריו, "דבריו מעוררים תהיות לגבי כוונותיו בעתיד"

author-image
כץ נגד בנט: "דבריו נגד נתניהו מעוררים תהיות"
  (צילום: גילי יערי\פלאש 90)

הליכוד נגד בנט: יום לאחר שיו"ר הימין החדש האשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא מכוון להקמת ממשלת 'שלום לאומית' יחד עם אנשי 'כחול לבן', שר התחבורה וממלא מקום שר החוץ, ישראל כ"ץ, תקף את בנט על דבריו. לטענתו, מדובר "בדברים הזויים שנובעים ממצוקה אלקטורלית".

"אחרי שנפתלי בנט פילג את הבית היהודי, הוא ממשיך באותו הקו ותוקף את ראש מחנה הימין במקום את ראש מחנה השמאל בני גנץ" טען בראיון לכאן ב'. "זה מעורר תהיות לגבי כוונותיו בעתיד. הוא אמר שהוא יביא קולות מגנץ ולכן התפלג. זה מדגיש את הצורך להצביע ישירות לליכוד ולא למפלגות שמנהלות תעמולה שקרית, ואיש לא יודע לאן יילכו בסופו של דבר. בינתיים, כל המעשים של בנט מחזקים את מחנה השמאל ומחלישים את מפלגות הימין".

עוד תקף את ראשי מפלגת 'כחול לבן' יאיר לפיד ובני גנץ. "במציאות של גושים חוסמים עדיף גוש חוסם של נתניהו והליכוד מאשר גוש חוסם של השמאל עם המפלגות הערביות, בתוספת איימן עודה ואחמד טיבי שתומכים בחיזבאללה" טען. "בקדנציה הזו הרשימה המשותפת גינתה את הודעת הליגה הערבית שהכריזה על חזבאללה כארגון טרור משום שההודעה הזו עשויה לסייע למדינת ישראל".

"האיש החזק ביש עתיד אישר במפורש בראיון ברדיו שהם יחברו לגוש חוסם עם המפלגות הערביות. כולנו זוכרים מה קרה כשרבין נשען על גוש חוסם של המפלגות הערביות" הוסיף. "אפשר להיות רמטכ"לים טובים בצבא וטירונים בחיים הפוליטיים. יש הבדל בין לנהל את הצבא לניהול מדינה. לא שמים לב לזה, הבעיה חמורה עוד יותר בתחום הכלכלי. למה לקחת כלכלה ליברלית, שנמצאת במגמת שיפור, ולהפקיד אותה בידי אבי ניסנקורן שמייצג את שלטון המונופולים? זה יחזיר את ישראל עשרות שנים אחורה".

כזכור, אמש בנט אמר בפתח ישיבת הממשלה כי "ראש הממשלה נתניהו והנשיא טראמפ מסוכמים על יציאה לתכנית הקמת המדינה הפלסטינית מיד לאחר הבחירות. הם מתואמים שלא להציג את התכנית לפני הבחירות על מנת שלא להקשות על נתניהו, אבל ביממה או שתיים שלאחר הבחירות תוצג התכנית להקמת מדינה פלסטינית על 90% מהשטח, וחלוקת ירושלים". עוד הוסיף אזהרה :"לפיד וגנץ ייכנסו לממשלה כממשלת שלום לאומית. הדרך היחידה לעצור את זה היא עם ״ימין חדש״ חזק ואמיתי".

מהליכוד נמסר בתגובה: "קשקוש מוחלט שאין לו שום קשר למציאות. אחרי הבחירות נתניהו יקים ממשלת ימין בראשותו". נתניהו עצמו התייחס לדברים במהלך ישיבת הממשלה, ואמר כי "הבחירות עושות דברים מוזרים למפלגות קטנות, כולל אמירת דברים חסרי שחר. אני מבין שהוא לחוץ, הוא קצת התבלבל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כץ יודע שדבריו של בנט מדויקים במאה אחוז
נו באמת | 25-02-2019 13:33
זה בדיוק התכנון של נתניהו
2
כל כבר לא ברוגז.
ירמי | 30-07-2019 22:41
מה קרה. פוחד