חגית משה מזימה את השמועות: "לא רצה לכנסת" - סרוגים

חגית משה מזימה את השמועות: "לא רצה לכנסת"

נגד השמועות על ריצתה לכנסת, חגית משה מוציאה סרטון לחברי הבית היהודי בו היא מבהירה באופן חד משמעי: "אני לא רצה ולא מתמודדת. הדבר הזה צריך להיות חד משמעי"

חגית משה מזימה את השמועות: "לא רצה לכנסת"

נגד השמועות על ריצתה לכנסת, חגית משה מוציאה סרטון לחברי הבית היהודי בו היא מבהירה באופן חד משמעי: "אני לא רצה ולא מתמודדת לכנסת. הדבר הזה צריך להיות חד משמעי".

משה פנתה לפעילים לקראת הכינוס הערב בו אמורה להיות מאושרת ההצעה כי ועדה מסדרת תקבע את זהות יו"ר המפלגה ורשימת 'הבית היהודי' לכנסת, ואמרה כי "היא מוצאת לנכון לפנות אליכם באופן ישיר בצורה ברורה ובהירה" עם הודעת ההכחשה על הריצה לכנסת.

על משה נטען, כי רצונה שלא להיות בוועדה המסדרת בה הופיעה שמה – נובע מכך שתוכל לרוץ לכנסת בשקט וללא חשש לניגוד עניינים, אך במקביל לסרוגים נודע כי פעילים אחרים במפלגה לחצו על משה להודיע שכן תכהן כנציגה בוועדה. אולם בשביל להסיר את השמועות משני הכיוונים, החליטה לצאת פומבי ולהדגיש עוד הפעם: "אני לא רוצה לשום מקום, ואפילו לגן סאקר אני לא רצה", הוסיפה בהלצה.

על ההתנהלות של השבועות האחרונים בשיחות פרטיות בווצאפים של המפלגה אמרה "המסר מתוך כל אותן שיחות הוא אחד וברור – חיובי. זה טוב שאתם מתלבטים, כועסים ומבקרים, שאתם בעד או נגד. כל אותם דברים שנאמרו מעבירים מסר פשוט- חשוב לנו, יש לנו מה להגיד ואנחנו לא אדישים לגורלה של הציונות הדתית במדינת ישראל ולגורלו של הבית היהודי".

היא הסבירה שהדבר מבטא "צמיחה לדרך ברורה ולהצלחה גדולה. אם הייתם אדישים – היינו דואגים. זה שאתם לא אדישים וכל מביע את מורת רוחו או תקוותו זו הדרך הנכונה. הבית היהודי היא מפלגה של הרבה מאד שנים".

הערב, תהיה ההצבעה חשאית ובנוהל מסודר ושקוף. מוקדם יותר קרא מנכ״ל המפלגה ניר אורבך לחברי הבית היהודי "להתאחד סביב ההצעה הטובה ביותר שתאפשר לנו להתקדם באופן משמעותי בזמן הקצר שנותר לנו, פחות מ-90 יום, על מנת להמשיך ולהוות גורם משמעותי בכנסת ובממשלה גם לאחר הבחירות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
חבל מאוד . הפסד שלנו
יאיר | 17-01-2019 17:32
חבל שלא תייצגי אותנו. את מוכשרת מאוד
2
רק לא חגית בבית היהודי !!!
נאוה | 17-01-2019 17:38
היושר לא בדיוק קיים אצלה .