ההודעה על ביטול הלימודים מחר בירושלים - מזויפת - סרוגים

ההודעה על ביטול הלימודים מחר בירושלים – מזויפת

בשעות האחרונות הופצה ברשתות החברתיות הודעה כביכול מטעם עיריית ירושלים לפיה בוטלו הלימודים מחר (ה') בבירה, בגלל השלג. בעירייה מבהירים מדובר בפייק ניוז

author-image
ההודעה על ביטול הלימודים מחר בירושלים - מזויפת
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

הפייק ניוז, מגיע גם לשלג בירושלים עם דגש על ביטול הלימודים מחר. בשעות האחרונות הופצה ברשתות החברתיות הודעה כביכול מטעם עיריית ירושלים לפיה בוטלו הלימודים מחר (ה') בבירה, בגלל השלג.

בהודעה שמתחזה להודעה של עיריית ירושלים נכתב בין השאר: "ראש העיר ירושלים, משה ליאון החליט כי יום הלימודים מחר, יום ה׳ (17.1.19), יבוטלו בבתי הספר, גני הילדים, הצהרונים, מעונות היום, המשפחתונים, מסגרות רווחה והחינוך המיוחד, זאת לאור תחזית מזג האוויר הצופה כי קיים סיכוי טוב לירידת שלג החל משעות אחר הצהריים וכדי לא לסכן את בטיחות התלמידים והתושבים."

ההודעה המזויפת

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה, "עיריית ירושלים מבהירה כי בניגוד להדעות המזויפות: נכון לשעה זו (20:00) הלימודים ביום ה' יתקיימו כרגיל.במידה ויחול שינוי תבוא על כך הודעה בערוצים הרשמיים של עיריית ירושלים (אתר השלג באתר העירייה ופייסבוק עיריית ירושלים) ובאמצעי התקשורת ושם בלבד יש להתעדכן.

מוקד ההסעות של מנח"י יעמוד לשירותכם החל מיום ה' בשעה 6 בבוקר: 02-6241786050-7121575050-7121576מזרח העיר – 050-7123557"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
להעמיד לדין מי שעשה זאת וביזבז כספי הורים
למצוא את המקור | 17-01-2019 2:32
לא יתכן להעביר ידיעה כזאת בלי עונש מרתיע. כך קרה כשהנערים נחטפו ובציבור החרדי העבירו הודעה מזוייפת. אמרו שיודיעו בשעה 10. הילדים לא הלכו לישון בגלל זה. ומחר- איך הילדים יצאו ב-6 מהבית כשעדיין לא יודעים אם צריך לקום?