השירות המטאורולוגי אישר: שלג בירושלים ביום רביעי - סרוגים

השירות המטאורולוגי אישר: שלג בירושלים ביום רביעי

השירות המטאורולוגי סיפק עדכון בנוגע למזג האוויר הסוער הצפוי בימים הקרובים. החל ממחר בלילה יירשמו רוחות עזות, וברביעי בבוקר יחלו גשמים חזקים, סופות רעמים וברד. בערב צפו לרדת שלג בצפון ובמרכז- כולל בירושלים

השירות המטאורולוגי אישר: שלג בירושלים ביום רביעי
  (צילום: הדס פרוש\פלאש 90)

לקראת המערכת החורפית הצפויה החל ממחר (שלישי), השירות המטאורולוגי פרסם עדכון בנוגע למזג האוויר הסוער הצפוי בארץ בימים הקרובים, שיכלול גשמים רבים- וכן שלג בירושלים.

לפי הודעת השירות, הסערה תחל מחר בלילה, כשרוחות הדרום מערביות חזקות יירשמו ברוב אזורי הצפון והמרכז, עם משבים של למעלה מ-70 קמ"ש. ברביעי בבוקר יתחילו גשמים חזקים מלווים בסופות רעמים וברד בצפון הארץ, ומהצהרים הם יתפשטו בהדרגה עד צפון הנגב. קיים חשש להצפות בעיקר בצפון, ומשעות אחה"צ גם לשטפונות באזור הבקעה, מדבר יהודה וים המלח.

שיאה של המערכת צפויה ביום רביעי: משעות הבוקר יחל לרדת שלג בחרמון, שיתפשט בהדרגה לפסגות הגליל והגולן הגבוהות מ-1000 מטרים. לקראת הצהריים צפוי לרדת שלג גם בפסגות הצפון מעל 800 מטר, כולל צפת- שם צפויה היערמות השלג על הקרקע.

משעות הצהרים המאוחרות צפוי שלג גם בפסגות הרי המרכז מעל 1000 מטר, כולל היערמות על הקרקע- תחילה באזור פסגות השומרון, ובהמשך גם באזור גוש עציון וחברון. בלילה גם  ירד שלג בפסגות מעל 800 מטר- כולל שלג בירושלים. עם זאת, היערמות השלגים בבירה לא צפויה לעלות על 5 ס"מ. במהלך הלילה השלגים יפסקו בהדרגה בצפון ובמרכז והרוחות יחלשו. ביום חמישי כבר לא צפויים לרדת משקעים, ורוב השלגים שכן נערמו יפשירו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כלום
שירות מיטאורולוגי | 14-01-2019 16:02
ירד שלג בטוח?