נתניהו על התראת השב"כ: "ערוכים לכל תרחיש" - סרוגים

נתניהו על התראת השב"כ: "ערוכים לכל תרחיש"

ראש הממשלה התייחס להתראה של ראש השב"כ על התערבות אפשרית בבחירות, והבהיר כי ישראל מוכנה לכל: "אנחנו ערוכים לכל תרחיש, ואין מדינה שערוכה לכך טוב יותר מאיתנו"

נתניהו על התראת השב"כ: "ערוכים לכל תרחיש"
  ראש הממשלה נתניהו וראש השב"כ נדב ארגמן (צילום: קובי גדעון\לע"ם)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (רביעי) להתראה של ראש השב"כ נדב ארגמן מפני "התערבות אפשרית של מדינה זרה" בבחירות הקרובות לכנסת, וטען כי ישראל מוכנה להתמודד עם כל איום אפשרי.

"ישראל ערוכה לסכל כל התערבות קיבנרטית" טען במהלך הצהרתו עם השר יואב גלנט. "אנחנו ערוכים לכל תרחיש, ואין מדינה שערוכה לכך טוב יותר מאיתנו".

עוד טען כי "ישראל היא אי במרחב גועש. הצלחנו להדוף סכנות כבירות שמעצמות לא יכולות לטפל בהם. אנחנו מטפלים בזה בחכמה, בתבונה, ובנחישות".

כזכור, אמש ראש השב"כ אמר בכנס של אגודת הידידים באוניברסיטת תל-אביב כי מדינה זרה תתערב במערכת הבחירות הנוכחית בישראל, אך הדגיש כי שירות הביטחון הכללי נערך לאפשרות כזו. ארגמן אף ציין באותו כינוס את שמה של המעצמה הזרה, אך הוא נאסר לפרסום על ידי הצנזורה הצבאית.

מוקדם יותר היום דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב הבהיר בהצהרה רשמית כי "רוסיה לא מתערבת ולא מתכוונת להתערב בבחירות בשום מדינה בעולם". בעיתון הרוסי "איזווסטיה" דווח בנוסף כי פסקוב המליץ ל"לא לקרוא תקשורת ישראלית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
זחוח מדי
רמי | 09-01-2019 14:29
על סמך מה נתניהו אומר שאין מדינה שערוכה יותר טוב מאיתנו? יהירות מסוכנת
2
איך זה יקרה בדיוק?
חיים | 09-01-2019 16:42
יפעילו את המצביעים דרך גלי מוח שישדרו להם איך להצביע כרצונם? עברנו כבר את 1984....