כישלון מהדהד בניסיון לסגור את המכינה בעלי - סרוגים

כישלון מהדהד בניסיון לסגור את המכינה בעלי

עו"ד יאיר נהוראי פתח בקמפיין גיוס המונים כדי לסגור את המכינה בעלי. אחרי שלושה חודשים של קמפיין הוא לא הצליח להגיע ליעד של 200,000 ש"ח. כמה גייסו מנגד בעלי בפרויקט שלהם?

author-image
כישלון מהדהד בניסיון לסגור את המכינה בעלי
  (צילום: באדיבות בני דוד)

עו"ד יאיר נהוראי פתח בקמפיין גיוס המונים כדי לממן עתירה לבג"צ בכדי לסגור את המכינה בעלי. אחרי שלושה חודשים הם לא הצליחו להגיע ליעד של 200,000 ש"ח.

בפרויקט מימון ההמונים של הדסטראט, אם לא עומדים בסכום ובפרק הזמן אותו קובעים מראש, משמעות הדבר שהפרויקט נסגר והכסף כולו חוזר לתורמים.

יאיר נהוראי שבעבר העניק יעוץ משפטי לפורום החילוני הצליח לגייס סכום של 117,752 בלבד, עד אתמול, כאשר היעד כאמור הוא 200,000 ש"ח. 747 אנשים תרמו כדי לסגור את המכינה בעלי.

כתב "החדשות" יאיר שרקי שעלה על זה, אף מזכיר שלפני כמה חודשים בעלי גייסו 1.3 מיליון ש"ח תוך 30 שעות.

עורך הדין יאיר נהוראי, יזם קמפיין שמטרתו היא סגירת המכינה בעלי. נהוראי כתב כי "עתירה כזאת דורשת משאבים רבים, כוח אדם ואלפי שעות עבודה. כדי להוכיח שמדובר במשנה סדורה ולשלול טענת הגנה של "פליטת פה ודברים הוצאו מהקשרם", אנחנו נסקור, ונתמלל מאות שעות של שיעורים במכינת 'עלי', ונעבד את החומר והראיות לכלל חטיבה מרוכזת, שתהווה דו"ח מסודר עקבי ומשפטי שיציג את תפיסת העולם המשיחית על שלל מרכיביה".

נהוראי פנה אז לאוהדיו בפייסבוק וכתב: בשביל זה אנחנו צריכים את התרומה שלכם. כל שקל שייתרם כאן, דרך ארגון הברית הישראלית, יוקדש כולו למאבק הכולל בצבא המשיחי בכל מקום ובכל אתר. בג"צ 'עלי' הוא התשתית למאבק במשיחיות, ומשם אנחנו נמשיך להיאבק, עד שננצח. ביחד נציל את החיילים והחיילות שלנו מהידיים שלהם. ביחד נעשה סוף למשיחיות, ונחזור לשפיות".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בשורה טובה ומשמחת. כן יאבדו.
יוסף, ירושלים | 17-12-2018 15:16
כל שונאי ה'.
אמן
יעקב | 17-12-2018 16:52
כן יהי רצון.
2
עלי נמצאת בתהליך קריסה פנימי.
שמואל א' | 17-12-2018 16:50
הורים הבינו שהסגל אומר הרבה שטויות וייעצו לבניהם לא להגיע לשם. אני מניח שהתהליך יקח כמה שנים. הם יודעים את זה אבל הגאווה מונעת מהם להודות בכך.
חלומות פז בסרט שאתה חי בו. עלי וענפיה גדלים.
מישהו | 27-03-2019 10:48
.
המכינת בעלי
נתנאל | 18-12-2018 0:07
לא יודע על מה אתה מדבר... מחזור א השנה הרבה יותר גדול משנים עברו