המחבל שרצח את התינוק חוסל על ידי כוחותינו - סרוגים

המחבל שרצח את התינוק חוסל על ידי כוחותינו

על פי הדיווחים הלילה בפעילות בכפר סורדא שבאזור רמאללה עצרו כוחות הביטחון את אחד המחבלים שביצעו את הפיגוע בצומת עפרה, ירו בחשוד ופצעו אותו אנושות לאחר שנמלט מהם

author-image
המחבל שרצח את התינוק חוסל על ידי כוחותינו
  (צילום: סרוגים)

על פי דיווחים בכלי תקשורת ערביים, הלילה בפעילות בכפר סורדא שבאזור רמאללה עצרו כוחות הביטחון את אחד המחבלים שביצעו את הפיגוע בצומת עפרה.

הכוחות הפועלים באזור ירו בחשוד ופצעו אותו אנושות לאחר שנמלט מהם. החשוד נורה במרדף שבוצע על ידי אנשי הימ"מ. עדיין נמשכת פעילות הימ"מ כדי לנסות ללכוד גם את המחבל השני שהיה מעורב בפיגוע. המחבל לפי מקורות פלסטינים הוא צאלח ברגותי. אביו שוחרר לפני מספר שנים מהכלא הישראלי בעקבות עבירות בטחוניות.

לפני זמן קצת אמר ראש הממשלה נתניהו: "״ליבנו עם שירה ועמיחי על פטירת התינוק בן הארבעה ימים שאין לו אפילו שם. מרצחים נתעבים, הפושעים הנלוזים ביותר עלי אדמות. כוחות הביטחון דולקים אחר הרוצחים ואני מקווה שבקרוב יהיו חדשות בעניין. אנחנו לא נרפה עד שנמצא אותם ונמצה איתם את הדין".

ההלוויה הערב

הלוויתו של בנם של שירה ועמיחי איש – רן שנפטר הערב בבית החולים לאחר שאמו נפצעה בפיגוע ירי בצומת עפרה בתחילת השבוע תתקיים הערב בשעה 21:45 בחלקת צור בהר הזיתים בירושלים

שלושה ימים בלבד אחרי שנולד בבית החולים שערי צדק מת מפצעיו הערב (רביעי) הפג, בן לשירה איש-רן שנפצעה קשה בפיגוע הירי בעפרה, זאת חרף מאבקי הרופאים להצילו.

במשך 72 שעות האחרונות נלחמו הרופאים כדי להציל את הבן שיולד בניתוח קיסרי בחודש השביעי לאחר שאימו שירה איש- רן, נפצעה באורח קשה בפיגוע הירי ואביו עמיחי נפצע באורח בינוני ברגליו.

מוקדם יותר נמסר מבית החולים 'שערי צדק' כי חל שיפור במצבה של שירה ועמיחי, אך מצבו של התינוק מוסיף להיות קשה ונשקפת סכנה לחייו.

הערב בישרו מבית החולים: "בצער רב אנו מודיעים על פטירת הילוד של שירה ועמיחי 4 ימים לאחר הפיגוע למרות מאמצי רופאי הפגיה להצילו."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו