הפיגוע בעפרה: נפטר תינוקם של שירה ועמיחי - סרוגים

הפיגוע בעפרה: נפטר תינוקם של שירה ועמיחי

ברוך דיין האמת. שלושה ימים אחרי שיולד בניתוח קיסרי, מת מפצעיו התינוק של שירה ועמיחי איש רן שנפצעו בפיגוע הירי בעפרה, כך נמסר מבית החולים שערי צדק

הפיגוע בעפרה: נפטר תינוקם של שירה ועמיחי
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

ברוך דיין האמת. שלושה ימים בלבד אחרי שנולד בבית החולים שערי צדק מת מפצעיו הערב (רביעי) הפג, בן לשירה איש-רן שנפצעה קשה בפיגוע הירי בעפרה, זאת חרף מאבקי הרופאים להצילו.

במשך 72 שעות האחרונות נלחמו הרופאים כדי להציל את הבן שיולד בניתוח קיסרי בחודש השביעי לאחר שאימו שירה איש- רן, נפצעה באורח קשה בפיגוע הירי ואביו עמיחי נפצע באורח בינוני ברגליו.

מוקדם יותר נמסר מבית החולים 'שערי צדק' כי חל שיפור במצבה של שירה ועמיחי, אך מצבו של התינוק מוסיף להיות קשה ונשקפת סכנה לחייו.

הערב בישרו מבית החולים: "בצער רב אנו מודיעים על פטירת הילוד של שירה ועמיחי 4 ימים לאחר הפיגוע למרות מאמצי רופאי הפגיה להצילו."

ד"ר אלון שוורץ, כירורג בכיר ביחידת הטראומה של בית החולים, סיפר לאחר לידת התינוק כי "התינוק הועבר לפגייה ועובר הערכה של רופא ילדים. בשלב זה הוא נמצא תחת השגחה וניטור". שוורץ הוסיף כי "אימו הגיעה במצב קריטי ואיבדה הרבה דם בשטח. אחרי שקיבלה מנות דם והתייצבה היא נלקחה לניתוח חירום. עדיין אי אפשר להגיד שהסכנה לחייה חלפה".

אמא, ליאורה סילברשטיין סיפרה על מצבה הרפואי של בתה ואמרה כי בתה לא יודעת שהתינוק כבר לא בבטנה. בראיון ל'כאן רשת ב', סיפרה סילברשטיין: "היא התרגשה וניסתה לדבר, היא מאוד מבולבלת אבל בהכרה" עוד סיפרה האם כי "לא סיפרנו לה שילדו אותה, הרופאים אומרים שכל מה שיגידו לה כעת – היא תשכח, ולכן אין טעם לעשות את זה". לדבריה, "היא לא מבינה אם התינוק בחוץ או בפנים".

סילברשטיין הוסיפה להתייחס למצבו הקשה של נכדה ואמרה: "צריך הרבה תפילות לתינוק, הוא במצב קריטי. אנחנו מוקפים בהמון אהבה ותמיכה ואני רוצה להודות לעם ישראל. זה לא קל, קשה מאוד לראות אותה ואת התינוק, אבל אנחנו חזקים. כשאני לבד הדמעות באות, אבל אני יודעת שהבת שלי צריכה אימא שמתפללת עליה ואני לא יכולה ליפול לבור של ייאוש".

היא עדכנה גם במצבו של חתנה, עמיחי, ואמרה: "עמיחי עבר ניתוח, הוא מבולבל ונרגש. הוא לא יכול ללכת אבל הוא מנסה לראות את שירה והתינוק. הם התחתנו לפני תשעה חודשים, הם זוג מאוד מיוחד".

כזכור, ביום ראשון פתחו מחבלים באש לעבר הטרמפיאדה בכניסה ליישוב עפרה. כתוצאה מכך נפצעו שמונה בני אדם. בתיעוד נראית מכונית סקודה לבנה ממנה ירו המחבלים כשהיא נעצרת, מבוצע ממנה ירי והנהג בורח לכיוון הכפרים הפלסטינים.

צפו: תיעוד פיגוע הירי בכניסה ליישוב עפרה

בתוך כך כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב ממשיכים במאמץ מבצעי ומודיעיני באיתור המחבלים מפיגוע הירי.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
אבא
דניאל | 12-12-2018 18:26
אבא שבשמים די די לצרותנו רחם עלינו כאב על בנים
פיגועים
יעל | 12-12-2018 18:48
איפה כול יפי נפש מי ארגוני זכויות אדם?איפה אתם?
פיגועים
יעל | 12-12-2018 18:43
אמן ואמן.ה ינקום דם יהודי.אמן!
2
פיגועים
יעל | 12-12-2018 18:45
ה ינקום דם שלנו.אמן.ברוך דיין אמת
3
התינוק
אלמוני | 12-12-2018 18:48
ברוך דיין האמת שלא תדעו עוד צער בחייכם אמן ואמן
4
מה עכשיו תמא 38 למשפחת המחבל או פינוי בינוי?
שימי | 12-12-2018 19:26
תנחומים
5
התינוק שנרצח
מאיר | 12-12-2018 22:56
העיקר והחשוב ביותר שהחיילים לא יהרגו חס ןחלילה את המחבלים...
אני מקווה שכתבת בצניות
שירה | 13-12-2018 14:00
אני מקווה מאוד שכתבת בצניות, שיהרגו את המחבלים כמה שיותר מהר..!